חג פורים ממש כבר כאן, אנשים מחופשים, מסכות ברחובות והרבה קלוריות בצורת אוזני המן. למה ניתן להתחפש במינימום מאמץ? איפה ניתן לרכוש תחפושות מקוריות? ולמה בכלל צריך להתחפש? יצאתי לשוטט וחזרתי עם תשובות

בשביל מה אנו זקוקים לחג פורים? שאלתי את עצמי הבוקר… הרי רוב השנה אנחנו לובשים מסכות: מתחפשים לאנשים כריזמטיים יותר, משתדלים להצטייר כאנשים טובים, מתאפרים כדי להתייפות, ויש כאלה בנינו שדואגים להיות לחלוטין שונים ממה שהם ומציירים לעולם תמונה מרהיבה ככל האפשר רק כדי לזכות לתשומת לב, אהדה ופרסטיג'. למה? כי העולם הזה פאקינג מזוייף!

להתחפש או לא להתחפש? זאת השאלה. אני די בוגרת כבר אני אומרת לעצמי ומצד שני, אם לא אתחפש, מה האדישות הזאת, ה"אובר" בגרות וחוסר חוש ההומור יגידו עלי? ולמה בכלל אכפת לי מה יגידו ויחשבו?! ואולי להיות בוגר זה לתת לעצמך אופציה להשתחרר, לשחרר ולהיות כל מי שבא לך להיות כשאתה לא אתה. הרבה שאלות עלו לי בראש הבוקר, כאשר כולן מובילות לעובדה שפורים ממש כבר כאן ואם לא אתאפס על עצמי ואמצא לי תחפושת, אצטרך להיסחב עם חברותי הלחוצות בדקה ה-99 ולגשש יחד עם עוד אלפי האנשים שנזכרו בדקה ה- 99 (ובעלי החנויות שמתים על הרגע הזה) ולקנות כנפיים ב-200 שקל (כאילו הם באמת יעזרו לי לעוף). למה אני כל כך כבדה בחג הזה? 


אם אשאיר לרגע את הכבדות בבית, אסחף עם הדמיון ואגשש בלא מעט חנויות שמוכרות אביזרים לחג אגלה הפתעות בחג הזה ותחפושות שרק מתות שיקנו אותן. אז איך תכינו לעצמכם את התחפושת הכי קלה ויפה?

כללי עשה זאת בעצמך שלי לפורים מדברים על תחפושות מגניבות ממה שיש לכם כבר בבית עם תוספות לשדרוג המראה שתוכלו למצוא בכל "כלבו פורימי". 

כלל א' אומר שאם בא לכן להתחפש לשוטרת סקסית, נזירה סקסית, שלגיה סקסית או ז*** סקסית, הישארו בבית!! כי זה לא סקסי בעליל!

לעומת זאת אם בא לכם לצאת ספונטנים ומעניינים ראשית פתחו את ארון הבגדים. אני בטוחה שיש לכם לא מעט פריטים ששוכבים "סתם" כי זה "צבעוני מדי", "קצר מדי", ו"לא מתאים עם כלום". קחו את הבגד ותחשבו עם המוח היצירתי שלכם על כל הדברים שתוכלו לשלב עם הלבוש הלא שיגרתי שלכם. למי שלא מצויד בפריט כזה ו"איזה באסה שעשיתי סדר בארון ממש אתמול" יכול להוציא דווקא פריט אהוב במיוחד, שמלת ערב שווה, מכנס מבריק או וסט מגניב ולהתחיל ממנו.
לאחר שבחרתם את הפריט האהוב עליכם תעשו סיבוב קליל בחנויות לפורים, תתרשמו ממה שיש ותלקטו רעיונות. תחפושות כמו: קאובוויז, חתולה, נערת הפרחים, אייטיז, פיפטיז, היפסטר, פאנקיסט רוקיסט או כל רעיון אחר מדליק לא מצריך יותר מכמה פריטים ששוכבים לכם בארון, בתוספת של כובע/אוזניים/שרשראות/צמידים/גרביונים ואביזרים פורימיים נוספים.
למשל תחפושת של חנונים תוכלו ליצור ממכנס שחור גבוה, חולצה מכופתרת (רצוי גם משובצת), שלייקס (שתוכלו למצוא כמעט בכל חנות תחפושות/ חנות קז'ואל של בגדי גברים, משקפיים גדולים שחורים, סניקרס ושיער מרושל. 

אם אתם סופר-דופר-מגניבים, תוכלו להשכיר תחפושת באחד ממחסני התחפושות שיש בארץ.

כמובן שהוצאה כזאת יכולה לעלות לכם בין 150-500 שקלים ולעיתים אף יותר.
מחסני תחפושות פופולריים ביותר שליקטתי עבורכם: "מחסני לב" - בן יהודה 236 ת"א, "סטודיו הכל דבש" - הרצל 146 פינת קיבוץ גלויות, ת"א, זמיר טריקים- יהודית 19 פינת ביאליק, רמת גן, "מחסן האוצרות" - ש"י עגנון 19, נהריה, בית הצעצוע - אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים.

ואיפה קונים אביזרים? כפר השעשועים, ברוריה, טויז-אר-אס, מקס סטוק, הפיראט האדום, עידן 2000 ודוכנים בקניונים. 

תיצרו, תתחפשו, תהיו יצירתיים ותשתחררו…
אני מבטיחה גם לעשות את זה, לפחות השנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה