תחתוני סבתא - הביתה



אופנת הלבשה תחתונה, יש דבר כזה בכלל? איך בוחרים את הלבנים האידיאלים עבורנו? מה המגמות הבולטות? ומי חברת ההלבשה התחתונה שמגיעה אלינו ממש בעוד כשבועיים?! התשובות בפנים

התמונות באדיבות: מגזין BelleMode - בלמוד.

"אולי תכתבי כבר על הלבשה תחתונה?" חברה התקילה אותי בערב והכריחה אותי להתמודד עם הסוגיה. מפה לשם, התחלתי למלמל לעצמי שאני אעמוד במשימה הזאת ונזכרתי שקניות הלבנים האחרונות שלי קרו ב…. ממ…. רגע…. פאק! לא קרו כבר שנים!!!! בקיצור, לא תאמינו! החלטתי לפתוח את מגירת התחתונים והחזיות לי ולעשות בה סדר מופתי. כל מה שנוח וכיפי (תחתוני סבתא בעיקר) נזרק היישר אל שקית הזבל השחורה! והמקום הפנוי, איך לא, חייב להתמלא במשהו סקסי ומיוחד. זה חייב לקרות חשבתי לעצמי. בר! תתאפסי על עצמך.

אופנת הלבשת תחתונה? יש דבר כזה בכלל? ברור שיש.

אתחיל מכך שבתקופה האחרונה, לא ניתן לשוטט בשום קניון בארץ מבלי להבחין בלפחות שתי חנויות של הלבשה תחתונה (בכל קומה!). אני יודעת שבתקופת נעוריה של אמא שלי מכרו תחתונים וחזיות מאוד פשוטות. לא היתה תחרות גדולה בשוק, שלא נדבר על המבחר שכלל בתוכו גוונים מאוד מינימלים של שחור, לבן וקרם ואם החנות החליטה ממש "להתפרע" היא גם הוסיפה תחתון בצבע לא נועז נוסף כגון ורוד. ההלבשה התחתונה בעבר בלטה בפשטות שלה, ושכמובן היה מקובל ללבוש אותה בצניעות מתחת לבגדים (והדיבור על הבגדים התחתונים שאף לאפס… או 0.1). אז מה השתנה מאז? לא קשה לנחש שאנחנו נמצאים בתקופה שהיא פמיניסטית יותר ושמרנית פחות ופחות. ואני פשוט אוהבת את זה!

זה קצת מצחיק אבל את רוב פריטי ההלבשה תחתונה שאנו קונות, רק אנחנו רואות ועדיין אנחנו משתדלות גם בתחום המוסתר להפתיע את עצמנו עם תחתונים חדשות ו/או חזייה (רצוי תואמת) שאנו קונות לעצמנו. בטוחה שתסכימו איתי שהלבשה תחתונה סקסית, לחלוטין מגבירה את הביטחון העצמי שלנו (גם אם רק אנחנו רואות אותה) ונותנת הרגשה סקסית להפליא! כי כשאנחנו לובשות סקסי וחדש, אנחנו מרגישות ככה. למי שעדיין לא ניסתה את זה בבית - הקסם עובד!

בשנים האחרונות אפשר להבחין באיזו מגמה חדשה בתחום הלבנים. יותר ויותר מותגי אופנה מובילים בארץ ובעולם, מוסיפים לקו הייצור שלהם גם הלבשה תחתונה. וזה לא במקרה. אני חושבת שהם פשוט מבינים ששוק ההלבשה התחתונה הרים ראש והוא חלק מהשלמת המלתחה הנשית. סופסוף הם מבינים את הצורך של קהל היעד שזה קהל משולב גם מנשים אך גם מגברים שנהנים לראות את בנות זוגן לובשות הלבשה תחתונה סקסית ואופנתית כל פעם מחדש. הרבה מעצבים בשוק משקיעים רבות לנסח מחדש את אופנת ההלבשה התחתונה. חלקם מעצבים דגמים ביצור מסחרי והמוני וחלקם מעצבים בעבודת יד. כמובן שבין היתר, ההלבשה התחתונה מושפעת מלא מעט טרנדים. אם למשל, בתקופה האחרונה לא הפסקנו לדבר על המראה הספורטיבי שנכנס לאופנה, הטרנד החדש של ההלבשה התחתונה הוא לא אחר מאשר ספורטיבי.

החדשות המעניינות בימים אלה מדברות על מותג הלבשה תחתונה פריזאי בשם ETAM, שעושה עלייה לישראל בתחילת אפריל והולך לפתוח חנות בדיזנגוף סנטר בת"א. הפריטים שבלטו בתצוגת האופנה האחרונה של המותג הם פריטים חושניים בצבעי שחור ובדים מבריקים. בנוסף, קשה להתעלם מחזיות ותחתונים מבדי ג'ינס ושלל בגדי ים חדשים. בקיצור, יש למה לחכות!!!!

אז מה שאתן צריכות לזכור שאם אתן מרגישות סקסיות אתן באמת נראות ככה ולכן בחירת הלבשה תחתונה סקסית חשובה ביותר להשלמת המראה.

אהה ובשבוע הבא, בפורים… תעשו לי טובה -פליז, אל תלבשו הלבשה תחתונה! זאת אומרת כן, אבל מעל זה בגדים. לא לצאת עם חזייה ותחתונים מהבית כי זה הכי לא שיק!!! יותר בכיוון של שוק!

תהנו (:

בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה