פינת הסלסולים של אורטל עמר והשבוע, דואט משותף בין קובי פרץ ליניב בן משיח יוצא לדרך, עופר לוי שר משה פרץ והצמודה של אייל גולן, רוסלנה רודינה עם קעקוע חדש

נפתח את הפינה עם שליחת תנחומים לאיש יקר, מנהלו של אייל גולן, בני פרץ שאיבד את אביו, אהרון פרץ ז"ל לפני כשבוע, יהיה זכרו ברוך.

דודו אהרון ושיר לוי תרשמו לפניכם! חן אוחנה שזכורה לנו מתוכנית ה'רווק' עם דודו אהרון; מוצאת נחמה שוב בזרעותיו של זמר מזרחי והפעם זה מאור אדרי. למי שלא זוכר, חן הייתה בזוגיות עם הבן של ישי לוי, זאת לפני הגעתה לתוכנית של דודו שם ניסתה לכבוש את לבו של אהרון על המסך. עכשיו היא בדרך לכבוש את ה'רווק'- אדרי, שלא מזמן סיים מערכת יחסים. ריבאונד?

אם תשאלו את מרגול וזהבה בן פורים כבר כאן. השתיים עלו על תחפושת קומפלט, פאות ורודות-סגולות, שמלות נצנצים והכל כדי להפתיע את הקהל במופע הדראג 'פאות קדושות'. מרוב שהן עשו את זה טוב היה אפשר להתבלבל בינהן לבין הדראגיסטיות.

קרדיט: פריים תקשורת - אדם רובין

מברוק למעבד והמפיק המוזיקלי, אלי קשת הוא עבר לדירה חדשה ביבנה. השבוע הוא ערך חנוכת בית עם הרבה אנשי תעשייה וזמרים, בינהם קובי פרץ, אלי לוזון, איציק שמלי ועוד.. הם כמובן לא וויתרו, הוציאו פסנתר אלקטרוני והתחילו לנגן- שיהיה בשעה טובה.

דואט משותף בין קובי פרץ ליניב בן משיח יצא לדרך. השניים הקליטו שיר משותף שיזכה להשמעת בכורה בהופעה של קובי ב-3 באפריל בתאטרון הבימה- הסגנון הוא יווני- אז יאסו.

עופר לוי שר משה פרץ. באלבום המתקרב של עופר יהיו ככל הנראה שני ביצועים לשיריו של פרץ, 'חלמתי' ו'הולך לי מיואש', עופר כבר ניסה אותם בהופעתיו האחרונות- מפתיע לא? לאור העובדה ששרר בין השניים חוסר פרגון.

אנחנו מציעים לאתי ביטון לעשות הסבת מקצוע ולהפוך למגדת עתידות. מלכת היופי החדשה של ישראל היא מור ממן, שבמקרה חברה טובה של אתי. כבר בבוקר התחרות- אתי העלתה באינסטגרם שלה שלדעתה מור היא המלכה החדשה,  אז אם יש לך משאלות, אתי היא דג הזהב החדש שלכם.

אייל גולן ידוע בחיבתו לקעקועים ועכשיו הצמודה שלו, רוסלנה רודינה, זוכה לאחד. אתמול הלכו השניים לחרוט על גופה של רוסלנה בנקודה בגוף שדורשת הרבה אומץ- הצלעות. רוסלנה חרטה משפט באנגלית בהשראת השיר של גד אלבז 'חלק ממני'- תתחדשי.

 

שלומי שבת בטח מתרגש לקראת פארק הירקון בקיץ, אבל בינתיים, מפרגן לאחותו, לאה שבת, שהשיקה אלבום חדש השבוע. ולא רק הוא מפרגן גם הילדים, אביהו ומנור עלו יחד איתו על הבמה והצטרפו לדואט משפחתי פוטוגני ושרו את השיר 'רק בגלל הרוח'.

ולסיום, מגיע ברכות לשיר לוי על הצלחת הסינגל החדש שלו, 'להשתגע', שהגיע לראש מצעד ההשמעות הישראלי- הוא כבר לא רק הבן של. דודו אהרון פינק אותנו בסינגל חדש 'נתתי לך ללכת' וכמוהו גם מושיק עפיה עם הסינגל 'חיבור משמיים'.

הופעות

היום במנדיס בר ביהוד תוכלו לצפות בליאור פרחי, מוצאי שבת הקרובה- אייל גולן בהאנגר 11 ובמקביל במנדיס בר יהוד דקלון ואהרון ירמי. כאן בבירה, עומר אדם מגיע לתאטרון ב11 במרץ,  נשף פורים ב-13 במרץ באולמי 'אופוריה' יחד עם עופר לוי, וערב פורים עם אייל גולן בבנייני האומה מוצאי שבת, 15 במרץ.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה