משבוע לשבוע אני נהנית יותר לשבת בבית ולארח את חבריי. הפקות קריוקי ואירוח חברים בסלון ביתנו, ללא צורך ביציאה מהבית נהיו הטרנד החם ביותר בתקופה האחרונה. הנה לכם כל הטיפים לאירוח חברים ובילוי מהנה עם חברים ללא כאב ראש

לאירוח המושלם דרושים כמה פרמטרים: החשוב מבניהם הוא בית נוח וגדול מספיק כדי שלא נרעיש להורים. לשם אירוח חברים ששותים ומעשנים, נצטרך משטח ריק מחפצים יקרי ערך כדי שנוכל ללכלך וליהנות מכל הלב. לא נרצה להתעסק עם אמא, בוקר לאחר המסיבה המטורפת ולכן הייתי ממליצה על מרתף ריק או בשפה שלי- זולה.

ברגע שמצאנו בית מתאים ומהנה לאירוח החברים, נצטרך אלכוהול. כדי לא לפשוט רגל ולהוציא כסף רב על אלכוהול, צריך להתחלק בין כל החברים שווה בשווה ולא לשכוח לקלוע בול לטעמם של כולם. זה החלק הכי קשה כי לכל אחד מהחברים יש דרישות ואם אתם חבורה גדולה של חברים- שמישהו יעזור לכם לבחור את האלכוהול הנבחר. לקטגורית האלכוהול אפשר להכניס גם את הנשנושים, בכל הסוגים והמינים (כשאנחנו מגיעים לחטיפים ושוקולדים תמיד יש קונצנזוס).

אחרי שסידרנו את השולחן בכל טוב והחברים הגיעו, הרעש מתחיל והמסיבה בפתח. חסרה מוסיקה מקפיצה, בין אם מדובר על טעם ים תיכוני או על אלקטרוני (שניהם עושים את העבודה). נתחיל ברגוע ובין הלגימות הסיטואציה הופכת למצחיקה הרבה יותר, כאשר מישהו מהחברים מחליט למלמל מילים לשיר מזרחי שהמציא לפני דקה על גבי לחן מוכר (בקיצור- מחרטט).

מעבר לעובדה שהפקה ביתית מרימה את מצב הרוח, מאחדת ולא דורשת יותר מידי, היא חוסכת לכולנו כאב ראש: מי מוציא רכב ונוהג ( נהג תורן לא שותה וזה מבאס), במועדונים אנחנו מתפזרים לכיוונים שונים והיציאה הופכת לרגילה ביותר ואין בה שום דבר מיוחד שלשמה אנחנו צריכים להתארגן שלוש שעות קודם לכן.

טיפ קטן שלי- תרבו בערבים שיחקקו לכם ולחברים בזיכרון כי הם מתרחשים פעם ב...

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו (אפשר גם בבית)

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית (המארחת) 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה