בן לוקח בת ובת לוקחת בן



האופנה ההפוכה שפקדה אותנו בתקופה האחרונה, בר רפאלי הופכת לגבר, שבוע האופנה התל-אביבי מגיח עם בשורה מעניינת במיוחד והסמל של מקדונלד'ס מככב בקולקצייה של מעצב העל. אלה העידכונים הכי חמים השבוע

"יש לי תחושה טובה לגבי הסופשבוע הזה", ממלמלת לעצמי הבוקר. כי מה כבר יכול להיות גרוע יותר מהשבוע שהיה לי? הרבה עומס, בלאגן, כאבי ראש, שיפוצים בבניין שלי ובזה שלידי החל מ-6:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה, הרבה חוסר שינה (אפשר להבין מדוע) ועצבים שלא מרפים לשנייה! תמיד כשעצוב לי, רע לי או מעצבן לי אני ממירה את הכעס בספורט או בשופינג. למען האמת אני מעדיפה שופינג (אבל אמיר מעדיף ספורט - אז פעם ככה ופעם ככה). כנראה זו הדרך הטובה ביותר לפרוק אנרגיה, ואולי גם בגלל שאם אני אפרוק את זה על האנשים הקרובים אלי הם יחליטו להיעלם מחיי. אז למה בעצם היה לי שבוע כל כך שלילי? כי זה קורה, כמו לכולם, אז תהיו עדינים איתי בסופשבוע הזה. בוקר חיובי האיר לי בחלון חדר השינה וחייכתי דקה לפני שקמתי לשתות קפה.. ככה אני אוהבת להתחיל את היום. ותמיד כשטוב לי אני אוהבת להמיר את הטוב הזה בספורט או שופינג, והבוקר החלטתי על שופינג. (כי עשיתי ספורט אתמול!)

השבוע כמו בכל שבוע הבאתי לכם את העידכונים הכי חמים לשבוע שהיה - כי אין כמו להתעדכן אופנתית דקה לפני שהסופשבוע מתחיל. 

חליפות או לא להיות! אז נכון שלא מזמן דיברנו על טרנד החליפות שפקד אותנו בחודשים האחרונים רק שמהיום הם הולכים להיות פריט מאסט בארון הבגדים שלנו! נראה שהכוכבות הגדולות לא מפחדות לאמץ את הטרנד (גם אם מדובר בשטיח האדום). המאבק האופנתי בין גברים לנשים הולך ומתעצם - זה החל בגברים ש"גנבו" לנו עשרות בגדים מהארון ונגמר באימוץ הלבוש המחוייט שלהם מכף רגל ועד ראש. שנייה לפני שאתן בוחרות לכן את החליפה המנצחת - התאימו אותה בדיוק לפרופורציות הנכונות לגופכן. ג'קט קצר לנמוכות יותר, וג'קט ארוך לגבוהות שבינינו (כדי שלא יקצר את הגוף וכיוצ"ב). בנוסף, גם גזרת המכנס חשובה מאוד. הקפידו ליישם גזרה צמודה יותר על גופכן באם אתן בעלות מבנה רחב (כי רחב על רחב = מורחב פלוס). הצבעים של החליפות הם מסולידיות ועד זוהרות. התחילו ברגוע וקלאסי. בהצלחה!

מוסקינו שבר את המוסכמות בשבוע האופנה האיטלקי והציג את הקולקציה בצורה הכי הומוריסטית ואופנתית שידע לאחרונה. מעצבו החדש של בית האופנה, ג'רמי סקוט הידוע בחיבור האינטנסיבי שלו לתרבות הצריכה ולריאליזם  לקח סמלים מסחריים של חברות שכולנו מכירים והמיר אותם לפריטים מגניבים כגון כובעים, תיקים ואפילו שמלות מגניבות. אחת הדוגמניות שלא יישכחו בתצוגה היתה דוגמנית הלבושה במעין מדים של חברת מקדונלד'ס. ה-m של מקדונלד'ס וה-m של מוסקינו העלה חיוך על פניהם של הקהל. גימיק מגניב אם כי פרקטי פחות. לא בטוחה שאלבש מקדונלד'ס לפני שאצא מהבית.. את התיק לעומת זאת, תשלחו לי הביתה. תודה.

בר רפאלי מתחפשת לגבר? פורים עדיין לא כאן אבל מה לא עושים בשביל קמפיין למשקפיים? עם שפם עבה במיוחד, שיער שחור, תוספות שיער לפנים, עניבה שחורה וחליפה גברית - בר השבוע דיגמנה לחברת משקפי השמש "קרולינה למקה ברלין" ואני שואלת: "חסרים לכם דוגמנים!?!" - הצוות החליט שאם היא מוצלחת כל כך בתור אישה וודאי תהיה מוצלחת בגרסה הגברית שלה. דוגמנים הוזהרתם!

גאווה אמיתית! שבוע האופנה בתל אביב פותח את שעריו בערב גאלה מיוחד אשר יערך ביום ראשון, 9.3.14. במסגרתו יציגו 22 מעצבים ישראלים: לי גרנבאו, דורית בר אור, ששון קדם, סמפל, דורין פרנפוקט וטובים אחרים.. מה שמעניין הוא שמי שיפתח את התצוגות יהיה לא אחר מאשר בית האופנה האיטלקי מיוסוני (שכידוע ביטל את השתתפותו בשבוע האופנה בשנה שעברה בשל המצב הביטחוני). התרגשות שיא.

 

נתראה בשבוע הבא עם שלל עידכונים חמים ומעניינים,

אוהבת,

בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה