"בוא נרקוד עד אור הבוקר"



חשבתם פעם איך תחרויות ריקודים היו יכולים לשנות את פני חיי הלילה בארץ ובירושלים בפרט? הידעתם שבארצות- הברית ישנם מועדוני ריקודים שמגיעים לשם רקדני רחוב וישנם פרסים מגניבים? מעניין אם בישראל טרנד ריקודי הרחוב היה תופס ואפילו היו מתגלים כישרונות מיוחדים? בואו נקפץ אל הרחבה

עשרות סרטים, ספרים ואפילו מחזות זמר יצאו בשנים האחרונות, על טרנד ריקודי הרחוב שתפסו את לב ליבה של סצנת חיי הלילה בעולם ובמיוחד בארצות הברית. רוב הסיפורים נשענים על הבחורה העשירה, רקדנית הבלט, שמתאהבת ברקדן הרחוב ה"פושטק". בארץ סיפור כזה בחיים לא היה זוכה לתשומת לב, חוץ מצ'רלי וחצי (לא, הוא לא היה רקדן רחוב). אם נתעמק בסצנה הקופצנית הזאת, יש לא מעט מועדונים בעולם שמתמקדים בריקודי רחוב וסגנון המוסיקה הבולט על הרחבה הוא מוסיקה שחורה טהורה: היפ- הופ. ביגוד מינימלי ומרושל, סגנון רחוב לגמרי והמון קצב- זה מה שדרוש לרקדנים המגיעים למועדון.

דמיינו לכם מועדון ריקודים חדש בירושלים, אבל באמת מועדון שנועד רק לריקודים ולרקדנים מוכשרים. תחרויות של ריקודים, פרסים ומלגות לבתי ספר לריקוד- תענוג. אלכוהול וקצב עושים את העבודה. עניין הגילאים פחות קריטי במקומות שכאלה, ואני משתדלת שלא להיסחף יותר עמוק אל תסריט הסרט "סטפ- אפ". אגב, בעקבות הסרט, נפתחו מועדונים נוספים בעולם לרקדני רחוב, מה שתרם לצמצום הפשע ברחובות. יותר טוב מזה?! אומנם בישראל לא הייתי מגדירה את האלימות ברחוב כדומה לארצות הברית למשל, אך יש מקום לשיפור- מה שמבדיל אותנו מהאמריקאים, שבישראל ריקוד נתפס כלא שגרתי בקרב האוכלוסייה.

אני מציעה את עולם הריקוד האמיתי לחיי הלילה בעיר. מועדון ריקודי רחוב יעלה את רמת המבקרים בעיר מבחוץ, ישווק את חיי הלילה שלנו מצוין ומעל הכול יביא לשינוי מטורף. חוץ מזה שתמיד חלמתי לרקוד על רחבה ענקית, לשבור את הגוף בתנועות חזקות ולהזיע! אם תחשבו על זה לעומק, מוסיקה שחורה תמיד מקפיצה ואני באופן אישי ממש מתחברת לסגנון הזה.

עד שיפתח מועדון ריקודים אמיתי בעיר, ללא פוזה של כוס קאווה ביד, שמלות ערב קצרצרות והרבה נשיקות וחיבוקים, אני אתאמן על צעד או שניים ועוד אפתיע אתכם.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו ובעיקר תרקדו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

הרקדנית יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה