הקפה החברתי מגיע לירושלים



לאחר הצלחתה של האפליקציה "CUPS" המספקת מנוי לקפה ללא הגבלה בבתי קפה רבים במרכז הארץ, היא מגיעה כעת גם לירושלים. מעתה יוכלו המשתמשים באפליקציה ליהנות מקפה איכותי בכ- 20 בתי קפה ברחבי העיר ללא תור, ללא המתנה ובהוזלה משמעותית במחיר

האפליקציה הישראלית CUPS הפועלת בכ-70 בתי קפה במרכז הארץ, מגיעה כעת גם לירושלים. חובבי הקפה בעיר יוכלו כעת ליהנות מפתרון חסכוני בעיר. האפליקציה מציעה מנוי לקפה ללא הגבלה במספר מסלולים, בבתי קפה שונים. בעבור רכישת מנוי בעלות חודשית קבועה יכולים המשתמשים ליהנות מקפה איכותי באחד מבתי הקפה המועדפים עליהם ובהוזלה משמעותית במחיר.  

השימוש באפליקציה, נעשה באמצעות מכשירי הסמארטפון השונים. מגיעים לבית הקפה, מקישים על בית הקפה, מגישים את המכשיר למלצר להקשת קוד - והקפה בדרך  אליכם. אחד המסלולים השונים המוצע לחובבים המושבעים של הקפאין הוא מנוי Unlimited ומחירו עומד על 280 שקלים לחודש, והוא מקנה שתיית קפה ללא הגבלה; מסלול נוסף הוא מנוי Cup a Day  שכולל כוס קפה אחת מדי יום במחיר חודשי של 120 שקלים ומסלול כרטיסייה שתקפה למשך חצי שנה מציע 15 כוסות ב-105 שקלים, 10 כוסות ב-75 שקלים וחמש כוסות קפה בארבעים שקלים.

ערן מדר, מנכ"ל CUPS : "אנו שמחים להגיע עם צרכנית הקפה הגדולה "קאפס" לירושלים ולהעניק למשתמשים את הפתרון החסכוני לקפה שלהם גם כאן, באחד מבתי הקפה בעיר. אין סיבה שאנשים ימשיכו לשלם כל כך הרבה על כוס קפה הפוך, האפליקציה שלנו נותנת את הפתרון לכך ומציעה מגוון גדול של בתי קפה שונים הפרוסים ברחבי העיר. אנו נמשיך לפעול להצטרפותם של בתי קפה נוספים בערים השונות הנהנים גם הם מתנועת הלקוחות הגדלה בבתי הקפה שלהם בעקבות השימוש באפליקציה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה