היום בפינת הסלסולים שלי: לאן לירון רמתי טס ועם מי? הזוג שמבצע קאמבק חם מתחת לרדר של כולנו, הנשים של.. מזיעות יחד, השקת האלבום של פאר טסי, מי לקח חלק בכתיבת אלבומו החדש של אייל גולן והמתנות שקיבלו בנות הז'אנר ליום האהבה. הכול בפנים

הפעם נפתח את הפינה עם סלסול מיוחד: הזוג שנפרד לאחרונה ניסה לעשות קאמבק חשאי אבל ללא הצלחה כי עלינו עליהם. 'הרווק' חוזר להיות תפוס ושוב בידי עידן צור. ועם עוד לא הבנתם מדובר בדודו אהרון. השניים בילו אתמול ברחבי ירושלים והרוח בינהם זוגית במיוחד -מקווים שהפעם זה יחזיק מעמד.                                                                             ______________________________________________________________

יום שלישי האחרון, רידינג 3, נמל ת"א. ייצוג נרחב של הז'אנר הגיע לכבד את פאר טסי בהשקת אלבום הבכורה שלו. נכחו באולם, אייל גולן מלווה ברוסלנה, ליאור נרקיס עם ספיר, רגב הוד, דודו אהרון, איציק שמלי, נסרין קדרי, לירון רמתי ועוד ועוד... כולם פרגנו ובאמת שמגיע- שאפו. ואל   תטעו כולם חושבים שדודו ואייל בסכסוך אז לידיעתכם השניים הסתחבקו באירוע בלי סוף ובקיצור- הכל טוב.                                                                                             ______________________________________________________________ בסוף השבוע הקרוב אל תחפשו את לירון רמתי כי הוא טס הלילה לברלין. לא להתגעגע יותר מידי כבר ביום שני הקרוב הוא חוזר. ואל תדאגו לו הוא לא טס לבד, לצידו עולות על המטוס עוד שלוש בחורות.

מי הן הנשים שמזיעות ביחד... האחת של רגב הוד והשנייה של משה פרץ! מייקו מאמנם האישי,

מהאינסטגרם של רגב הוד

לא מוותר והן שורפות בספינינג הרבה קלוריות. אותו מייקו מריץ את גם את הבעלים, בשעות הפנאי- הכל נשאר ב"משפחה".  אם כבר הזכרנו את משה פרץ, נוסיף ונעדכן בחופשתו האחרונה, במלדיבים עם אשתו ירדן הוא קיבל מוזה קשה וכתב ארבעה שירים! ובנוסף, קנה מצלמה בהונג קונג דרכה צילם קליפ באופן עצמאי- את התוצאות בטח נשמע ונראה בקרוב.

ואם בספורט עסקינן, דודו אהרון חוזר לכושר בכל הכח ועובד על פריזורה חדשה, והכל לקראת סיבוב ההופעות שלו ברחבי הארץ. באינסטגרם הוא כתב:"אני הולך לשרוף את הבמה ולשרוף קלוריות"- מהמם בעיננו.

המירוץ למליון ממשיך בהכנותיו לעונת הוי.אי.פי והפעם גם מרגול שלנו עומדת על הפרק, עם בן זוגה על המסך גל אוחובסקי- זה יכול להיות מצחיק. אבל עד שזה יקרה. אנחנו נוכל לראות אותה ביום ראשון  ב'ישנן בנות' לצד דנה אינטרנשיונל – נקווה שזה יעבור חלק עם שתי הדיוות באותו השולחן.

תאחלו לזמר מאור אדרי החלמה מהירה כי הוא סובל מכאבי תופת בשיניים.. הוא לא הצליח לישון לילה שלם ואנחנו מקווים שהוא יפתור את הבעיה במהרה והחברה למרות שהיא און- אוף תטפל בו. עוד אצל אדרי, הוא מכין למעריציו הפתעה גדולה שהולכת להקפיץ את כולם כולל את מאור- בקרוב נגלה לכם.  

חייבים לפרגן לאופיר כהן כי לפי שמועות עקשניות בין שישה לחמישה שירים שכתב הולכים להופיע באלבומו הקרוב של אייל גולן, שעתיד לצאת בחודש אפריל. גם שרית חדד זכתה לקבל מאופיר שני שירים- הבחור מוכשר.

ונסיים עם קצת אהבה. מי היו ברות המזל בוולנטיין שנחגג לפני שבוע? אז אשתו של קובי פרץ, ענבל, לא רק חגגה קמפיין חדש שצילמה, היא גם זכתה לביקור במסעדת בני הדייג, שרשרת מהממת וכמובן את כל הפרחים מאיש הורדים שהסתובב באזור, רוסלנה של אייל מתחזקת את הקאמבק יפה ברשות החברתיות וגרמה לכל בנות ישראל לקנא שקיבלה פעמיים יום אחרי יום פרחים בצבע כחול ואדום עם שוקולדים והרבה אהבה, אשתו של אופיר כהן, דנה קיבלה מתנה ייחודית עציץ שמסמל זוגיות ורגב הוד סיכם: "אצלי ואצל הלן כל סופ"ש הוא סופ"ש של אהבה". 

הופעות:
במוצאי שבת הקרובהת תוכלו לצפות בנסרין במועדון הפלאשבק ברעננה,
משה פרץ
ממש בעוד ארבעה ימים, ב- 24.2 יעלה על בימת בנייני האומה כאן בירושלים,
ב- 1.3- חיים משה ברידיג שלוש,
ב- 4.3 שלומי שבת בזאפה ירושלים,
אייל גולן מוסיף הופעות בלו"ז והפעם בהאנגר11 ב6.3 ו8.3.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה