סוף שבוע מלא באהבה מחכה לנו וכל מקומות בילוי מכינים לנו הפתעות דביקות בדיוק כמו שאנחנו אוהבות. צבעים של אדום, לבן וזהב עוטפים את העיר וכולנו מתאהבים לכמה שעות. לאן נצא עם בן הזוג ?מה נלבש? ומה נזמין מהתפריט האלכוהולי? מיד תגלו באהבה..

לנטיין הגיע וכמו בכל שנה אנחנו הבנות מחכות בקוצר רוח לאווירה הרומנטית, למתנה מושקעת ויש כאלה שממתינות לבן זוג. נתחיל בעובדה שקיים יום דביק שכזה, שבו אנחנו מתפקדים כסוכני אהבה לא ברורים/ שדכנים ואפילו מארגני אירועים. כל זה בשביל כמה שעות של בילוי עם בן/בת הזוג שעולים לנו לא מעט כסף. הרי גם ככה נתראה בערב, ואם התאריך מתאים לסוף השבוע אז נבלה יחד- למה כל ההצגה הלבבית  הזאת?! כמו שכבר הבנתם אני לא בחורה של ימי אהבה, ובשבילי השקעה בבן הזוג באה לידי ביטוי כל יום מחדש ללא הכרזות של ימי חג.

לאלה שכן רוצים לחגוג מכל הלב תרתי משמע, להיות נאהבים ליום אחד ומיוחד אני ממליצה על ירושלים כעיר המושלמת לבילוי רומנטי ומאוהב. טיול לילי לאורך פסי הרכבת הקלה בעיר מדהים ביופיו ואני לא צינית כלל, ממש אירופה וגם מסעדות ממש טובות יש לצידי הפסים. משם תמשיכו לפאב טוב במרכז העיר ותרימו כוסית שמפניה עדינה לחיי האהבה, וכמובן לחייכם. למה פאב ולא מסעדה או בר? כי פאב משלב אווירה שכונתית אינטימית ומאוד חברותית בשונה ממסעדה ובר מלא עשן סיגריות. הייתי מציעה לבחורה שבך לצאת החוצה, ללבוש שמלה שחורה חלקה עם גרביון שחור שקוף סקסי ומגף אלגנטי. תהיי עדינה וגם מסתורית ולדעתי השחור מבליט זאת לגמרי.

לגבר הייתי ממליצה ללבוש ג'ינס כהה עם טי שירט בגוון בהיר וכמובן ז'קט עור מגניב כדי שלא תראה מתאמץ מידי (אנחנו גם ככה יודעות שעמדת שעה מול המראה).  הגברים הישראלים לא מרבים במחוות לבנות הזוג, אז הנה לכם הזדמנות מושלמת להגיע עם ורד עדין או זר קטן ונחמד ולהפתיע אותה. תאמינו לי שהחיוך שלה יהיה שווה הכול באותו הרגע, היא תסמיק ורק תעלו את נקודות הזכות שלכם אצלה. כשתגיעו למקום הבילוי, אל תאיצו בהזמנה ותנו לה להחליט מה תרצה לשתות. אם בכל זאת הלכתם למסעדה טובה- יין לבד בהחלט יעשה את האווירה למשוחררת יותר ומצחיקה, אם בחרתם בבר לילי- הייתי מציעה לכם בירה אירופאית כהה שניתן ליהנות ממנה לאורך כל הערב. ואם נשארתם לראות סרט בבית? תהיי חמודה ותמזגי לשניכם כוסית יין אדום לחמם את האווירה.

אחרי ששפכתי את ליבי ותיארתי לכם כל סיטואציה אפשרית שיכולתי לחשוב עליה ואפילו להיות בה ביום האהוב הזה, עשיתי לעצמי קצת חשק ולכן אצא לחגוג את הולנטיין באחד מהפאבים הרומנטיים בעיר. ואם אחשוב על זה עוד קצת, גם אאמץ את הטיול הלילי בעיר- לאורך פסי הרכבת.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

יום אהבה שמח, ולנטיין שמח

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם באהבה ענקית

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה