וולנטיין דיי בפתח עם שלל עדכונים חדשים, תצוגות מעניינות בארץ ובעולם, טרנד הפישנזון, נעל שנמכרת במליוני דולרים, בובת ברבי אחת והרבה כוסות קפה

איך אני אוהבת את הקפה של הבוקר, הפשוט של חדר המורים (ולא שהתקרבתי לשם אי פעם-ככה אני מדמיינת אותו), בלי סוכר ועם הרבה חלב. ככה הכי טעים לי. אמיר תמיד אומר לי שיום אחד יכחידו את הקפה הזה כי הוא פשוט לא ראוי לשתייה ואני אומרת שהוא פשוט לא מבין במשקאות של בוקר כי הוא קם בצהריים! מספר כוסות הקפה שאני שותה ביום עולה בהרבה ממה שמותר לבנאדם סביר לשתות, אבל כל עוד זה מעורר אותי נפשית ופיזית - למי אכפת?

אז הכנתי לי את הקפה השלישי הבוקר ופתחתי עיתון: "תושב ת"א מוציא פי 2 על אופנה והנעלה מאשר תושב ירושלים" קראתי. נתון מעניין בהתחשב בכך שבירושלים פועל קניון מלחה שנחשב לאחד הקניונים החזקים בישראל. "לפי הנתונים נראה שתושב ירושלים מוציא את הסכום הנמוך ביותר מבין 14 ערים גדולות." תוך כדי שאני מקריאה את נתוני השופינג הארציים הללו דיסקסתי עם עצמי, שאם אעבור דירה לירושלים אז בוודאות הנתונים יתאזנו.. סתם שתדעו.

השבוע היה עמוס בעדכונים בזירה האופנתית ובעיקר בתצוגות אופנה ש"יצאו לאור" עם הקולקציות החדשות והמפתיעות שלהם. קבלו את מצעד העדכונים בקצרה… התחלנו.

אלון לבנה
 המעצב והרזומה שוב כובש את השטיח האדום והפעם הוא חושף את עיצוביו לחורף 2014-15 בניו יורק. אלון הציג קולקציה הכוללת כ-30 דגמים המעוצבים בעבודת יד עם הרבה חיתוכים ועבודת טלאים סימטרית. מלבד קניינים וסטייליסטים שהגיעו להתרשם מהתצוגה, הגיעה לפרגן גם פריס הילטון כשהיא לבושה בשמלה מקולקציית הקיץ של לבנה. שיחק אותה.

ספורט אילוסטרייטד
 מחזירים אותנו למשחק הכי אהוב בעולם - הברביות עם צעד לא קונבציונלי בעליל - בובת הברבי (כן, מפלסטיק) תככב בספורט אילוסטרייטד כאשר היא לבושה בבגד ים שלם עם פסים - מדובר בעיצוב מחדש לאאוטפיט הראשון שבו הוצגה בפני העולם בשנת 1959 - רק שאז היא באמת נראתה פיפטיז לחלוטין.  לבובה מפלסטיק נעלו נעלי עקב קטנות ושחורות, משקפי שמש וצמיד זהב. התגובות ברשת כמובן הגיעו במהירות מטורפת על כל עניין הרזון וכיוצ"ב. מפתיע.

קולקציית הקיץ החדשה של זארה
 הולכת להפתיע אתכם עם אופנה עכשווית ודייקנות נמרצת של פריטים מינימליסטים וספורטיבים ביותר. אז מה חדש? הרבה חולצות טי עם כתף שמוטה, בלייזרים מחוייטים בגזרות רחבות, מכנסיים רפויים שחלקם נקשר בשרוך, אוברולים מעניינים, הדפסים דיגיטליים וים של חולצות בטן. זארה מבהירה מי החברה המובילה בשוק ומעניקה לקולקציה החדשה שלה רעננות ונעורים שתמיד מנצחים בגדול. סביר להניח שהנוסחה הזאת תצליח.

מרובע זה OUT! 
(או לפחות כאשר מדובר במשקפי שמש). זוכרים את המורים שלכם בבית ספר עם משקפי הפישנזון העגולים? מעולה! תעתיקו. השנה, רוב המעצבים הלכו על עיצובי משקפיים משונים לגמרי כאשר הצורה השלטת היא עיגול. היו כאלה ששיפצו בפינות, אבל מה שבטוח שמשקפיים מרובעים לא נזכה לראות יותר מדי בעונה הקרובה. נראה שכולנו נהיינו גוש וינטג' אחד וחבל שלא גנבתי מסבתא רבה את כל מסגרות המשקפיים העתיקות שלה.

זה לקח ממש כמה דקות בשביל שהנעליים האדומות של קניה ווסט בשיתוף עם נייקי יהפכו לסולד אאוט. הדגם המפורסם של קניה (שאגב, זכה לאהדה רק בזכות האינסטוש של קים קרדשיאן - אשתו המהממת) נמכר במחיר הרשמי של 245 דולר בלי הנחות ועם ציוץ אחד בטוויטר. לא לקח זמן רב עד שהנעליים עלו בebay למכירה בסכומים הזויים לחלוטין של כמה מליוני דולרים. #למה לא קוראים לי קניה?

וולנטיין דיי
 הוא בדיוק היום לפנק אותנו הנשים ולקנות לנו דברים שאנחנו לא באמת צריכות - האמת, שהרעיון הוא לקבל תשומת לב כי זה לא באמת משנה מה תהיה המתנה. המכירות לוולנטיין הן רבות ועל כן הקפידו להתעדכן, לקרוא ולחפש אחריהן. לא רק פרחים- הרבה בגדים, תכשיטים והנעלה - הכל בסיילים מטורפים לסופ"ש הנוכחי. למשל: רשת חנויות סטורי ב-50% הנחה על ג'ינסים נבחרים. לי קופר, ניין ווסט, אלמביקה, סווטש, פנדורה, תכשיטי מילר ועוד ועוד… כולם בהנחות ענק בשלל סניפים ברחבי הארץ - אז, צאו לשופינג :)
חג אהבה שופע לכולכם

אוהבת, בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה