"אח איפה, איפה הן הבחורות ההן עם הקוקו והסרפן"...



כשיורם גאון שר את מילות השיר בשנת 1969 כולם התרגשו עד דמעות, היום אני מתפללת באופן אישי שנחזור לתקופת הקוקו והסרפן ונהיה ילדות תמימות. לא תקף אותי רגע של נוסטלגיה, אלא בחילה מאפנת השיער המזעזעת- גלח! מזה השטויות האלה.?! מיד נברר

כל מי שמכיר אותי, יודע שאני בחורה דעתנית ולפעמים גם ביקורתית. זה הרגע שאני ביקורתית וממש משתדלת לעורר את תשומת ליבכם, לקרחות שבנות ישראל מקצצות לעצמן. אני יכולה להסתגל לאפנה ההיפסטרית והמראה השחור של הפאנק, אבל אני לא יכולה לראות בכל מועדון לילה אפשרי בחורות צעירות מגולחות ראש. למה? מי אמר שזה יפה? שיק? זה לא עושה אף אחת מכן ליותר מגניבה.

בתור בליינית ותיקה ואני מרשה לעצמי להכתיר את עצמי, תמיד דאגתי לעקוב אחרי הסטייל והאפנה הכי חמה בשוק. גילוח שיער לא אעשה לעולם וגם לא אבין את האפנה המיותרת הזו. הפואנטה של הגלח לכאורה, היא מרדנות ותשוקה למראה חדש ושונה! דגש על השונה. פתאום כל בחורה שנייה מופיעה כשמחצית מהראש שלה נראה שאיבד את שיערו בתאונת ונטילטור והיא נחשבת לאופנתית במיוחד. אז זה כבר לא שונה, לא מיוחד ובטח שלא אופנתי, אותי באופן אישי המראה המתאמץ הזה ממש לא עושה את זה.

אני בטוחה שרובכן לא מרגישות בנוח עם התספורת המגניבה וחוששות לאסוף את השיער כי תראו חבר מעולם אחר- במילים אחרות עב"מ. אם היה ניתן לשלב את המראה הרוקיסט הזה פעם באף פעם, הייתי מעודדת את המרדנות המודרנית הזאת, אבל לא רק שכל בחורה לא יכולה להרשות לעצמה להסתפר כך, אלא גם למראה רוקיסט כבד שכזה צריך נשמה של רוק טהורה. אתן בטח נפגעות ממני ברגע זה, או ממש לא לוקחות את דבריי ברצינות, אבל אני ממש רוצה בטובתכן. אני רוצה שבלייניות יחזרו להיות אופנתיות גם בלי לפגוע בטבע שלהן.

עובדה חשובה נוספת שראוי לציין, היא שהשיער שלנו מצביע על חוזק מסוים. אישה בעלת שיער ארוך ומטופח משדרת חוזק. גם אישה בעלת שיער קצר משדרת חוזק, עוצמה, בטחון ובעיקר אומץ, אבל חצי- חצי משדר אי יציבות וסחף מטורף אחרי החברה. תיהנו מהיותכן נשים ותעצימו את זה כשאתן יוצאות לבלות, אל תהפכו את עצמכן לעוד אחת משורת הרובוטים במועדון.

בחירה שלי? שיער מדורג ומטופח, שמלה קצרצרה (לא יותר מידי) ונעלי עקב! קלאסי...

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכן,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה