לכבוד שבוע הכפילים מי דומה למי בז'אנר, התיק נגד אייל גולן נסגר, משה פרץ חתך מעבר לים, את מי פגש דודו אהרון בבילוי פרטי עם חברים ולמה רגע הוד צריך את עזרתכם

חופשי ומאושר. נפתח את הפינה עם התיק נגד ,אייל גולן, שנסגר באופן רשמי! סוף- סוף גולן יכול לנשום לרווחה ולדעת שלפחות מצד המשטרה פרשת 'משחקי החברה' מאחוריו. עוד במהלך השבוע החליט לפרסם מכתב ובו להביע את שעובר עליו. "אני מרגיש בתקופה האחרונה שדמי נישפך ואני נמצא תלוי בכיכר העיר על חבל גדול וכל אדם שעובר זורק עלי לבנה ואיני יכול להגיב על כך", כתב גולן והוסיף:"סך הכל רציתי אבא".

בנוסף, בשבת האחרונה רוסלנה רודינה חזרה לחיי הזמיר, כשהשניים נתפסו משחקים באולינג יחד. גולן ורודינה גם ימצאו את עצמם בפסטיבל הנשים באילת בסוף השבוע, היא לא ממהרת להכחיש- ולסיכום הסיכוי לקאמבק מתגבר.

יום שני האחרון, שעת ערב מאוחרת. תפסנו את ,דודו אהרון, מבלה במועדון מקומי ברחובות עם חברים קרובים... אבל מי שעוד נתפסה לנו בעין הייתה האקסית של אהרון, עידן צור, שבדיוק הגיחה למקום.. מעניין. השניים שמרו על מרחק רציני ולא החליפו מילה. אהרון לא חיבב את הקרבה הגיאוגרפית ואחרי זמן קצר החליט לחתוך מהמקום- מקורבים לדודו עדיין מקווים לחזרה של השניים. 

בתחילת השבוע, שמעון בוסקילה חגג  47 אביבים בתל אביב. מי שהגיע ופרגן היה יוסי גיספן, אשר ראובני, הקולגה שירי מימון, רגב הוד, אתי ביטון ועוד. שיא הערב היה שרגב עלה לשיר עם בוסקילה ב'תלם אוהבים'- היה שמח. בנתיים, קומה מתחת ישב פבלו רוזנברג שבחר לא להצטרף לחגיגה שנקלעה בדרכו- אולי הוא לא שם לב?

ואם ברגב הוד עסקינן, חברים, הוא צריך את עזרתכם! כבר חודש שלם הוא בלי רכב וכולנו יודעים כמה זה קשה. הבחור עקשן ולא מוכן להתפשר אז מי שיודע על קאיה סורנטו או מזדה 6 מנהלים, מודל 2013, רק בצבע שחור או לבן וכמובן במצב טוב שיפנה למר הוד בהקדם!

כמו שהבטיח, משה פרץ, עלה עם האחת שלו על מטוס לכיוון המזרח הרחוק והיעד תאילנד וקוויקי בהונג- קונג. אחלה ירח דבש, שמש, בטן- גב והרבה מיץ קוקוס- תהנה גם בשבילנו.

עידן יניב שים לב! חיים אתגר מאחוריך. לטהוניה רובל לא לקח הרבה זמן להתגבר, והיא כבר מצאה נחמה בזרועותיו של בחור חדש- חיים אתגר. כן- כן מפתיע אבל השניים מנהלים רומן קטן בשושו כבר כמה שבועות- גוד לאק.

התגעגעתם לשרית חדד? לא לעוד הרבה זמן. המנטורים של דה וויס חתמו חוזה והם ממשיכים לעונה נוספת בניהם כמובן האישה שמובילה את הפאנל, חדד! אז תחכו עוד טיפה כי לקראת הקיץ תזכו לראות את המסלסלת בפריים טיים.

פאר טסי עומד להשיק את אלבום הבכורה שלו בשמונה עשרה בחודש אבל זה לא מונע ממנו להמשיך ולכתוב. אחרי שהעניק לנו כמה להיטים הוא עובר לצד הנשי, מרגול. לה כתב שיר שקט שככל הנראה יקרא ה-'חוש השישי'. 

ולסיום העדכונים השוטפים, לכבוד שבוע הכפילים  הכי חמים בז'אנר אנחנו לא נשארנו אדישים. ירון אילן חש מהיר ועצבני והוא וין דיזל לשבוע אחד, ג'ולייטה יכולה להחליף את מיכל אנסקיבמאסטר שף, יוסי גיספן צריך להיזהר שבטעות לא יחשבו שהוא המרגל האירני, ואל תגידו שלא אמרנו לכם אבל אם תשימו את רגב הוד באפלקציה תוכלו לקבל שישים ושלושה אחוזי התאמה עם דודי בלסר.



סלסול מיוחד: 
מי הוא הזמר שדופק על דלתם של תוכנית ראליטי חדשה, ולא מספיק להתלונן על קולגות בסגנון של- 'עשו לי' לקחו לי'. בקרוב תראו את התלונות שלו על מסך הטלווזיה שלכם ותגלו במי מדובר. בנתיים נסתפק ברמז: יש לו את האות ל' בשם הפרטי.

הופעות:
היום (ה') תוכלו למצוא את ישי לוי כאן בזאפה ירושלים.
ב- 10/2 אייל גולן בהיכל התרבות בתל אביב,
הפרויקט של רביבו גם כן עולים לבירה ויגיעו לזאפה ירושלים ב-11/2.
כמה שעות לפני יום האהבה ב-13/2 ליאור נרקיס יגיע למשכן אומניות הבמה בבאר שבע, ב22/2 רגב הוד יקפיץ אתכם במנדיס בר ביהוד,
וקובי פרץ הולך להיות הראשון שיעלה על בימת תאטרון הבימה בתל אביב ב3/4.

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה