פינת הסלסולים בתכנית נוסטלגיה בהנחיית ירון אילן. רדיו ירושלים 101FM ו89.5FM

נפתח את הפינה עם איחולי בריאות לזמר, תמיר גל. הזמר פונה לבית החולים וולפסון בחולון, לאחר שחש כאבים ולחצים בחזה אתמול אחר הצוהרים. הוא עבר בדיקות שגרתיות והיום אפשר לעדכן שהוא חש בטוב- רק בריאות.

באותה נשימה נפרגן לחבר הפרויקט- אלירן צור שחגג יום הולדת 30, בשבת האחרונה בהופעה של חיים משה ברידינג 3. חיים פירגן לאלירןף איחל מזל טוב וגם העלה את הפרויקט כולו (ניר מנחם ורביב מנחם) לבמה לביצןוע מחרוזת יחד. נספר לכם עוק קצת על חיים משה שאחרי שכלבו האהוב, פיגו, מת באופן פתאומי לפני כשבועיים, החליט לאמץ כלבה חדשה ושמה צ'או צ'או.      

רגב הוד
בהופעת אורח בגולסטאר- 2, מוכיח שהוא לא רק זמר. הוד הגיע לחזק את נבחרת גולסטאר במשחק מול להקת הדג נחש, וגנב את ההצגה. הוא הבקיע את שער הניצחון, שער שבישל לו אלירז שדה, כל זה קרה בדקה ה-90 של המשחק וכלל גם סלטה לקינוח. גולדסטאר 2 חוזרת בקרוב מאוד למסכים. 

 

 

 

 

דודו אהרון יסיים היום (יום ה') את סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית בהופעה אחרונה במיאמי. אהרון מילא את האולמות וערך הופעות באל אי וניו יורק (כל הופעה ערכה כשעתיים). אבל מה שמרגש אותנו עוד יותר זה שביום ראשון הקרוב הוא עולה על מטוס לווגאס, שם יבלה שבוע עם הצמודה ואולי סוף-סוף אמא ציפורה תהיה מאושרת והבן יחזור מאורס.                

גם הזמר ליאור נרקיס יטוס בקרוב לארצות הברית הרחוקה. הבטן ההריונית של אשתו, ספיר,  לא עוצרת אותם מלעלות עם כל המשפחה על מטוס, ולצאת לחופשה- תהנו.

סגיב כהן והזמר דקלון מחליטים לשתף פעולה והשניים יוצאים באלבום משותף שיכיל בתוכו בעיקר קלאסיקות ישנות ואהובות, למשל הלהיט המפורסם; ילדונת. בעתיד מסתמן גם מופע משותף בין השניים.

 

 

זמר חדש בביצה העונה לשם, רן לוי, החליט לצאת בדואט מיוחד עם הראפר, Ron sky, השניים מוציאים גרסה ישראלית ללהיט "חביבי" של פיטבול ואחמד שאווקי המרוקאי. מה שהם לא יודעים זה שאת אותו השיר בדיוק תיכנן להקליט זמר נוסף בז'אנר ששמו שמור אצלנו עמוק במערכת- כנראה רן הצליח להרוס לו את החגיגה, תופס מי שתופס ראשון.

אסמס קטן שבישל דואט גדול. לאחר שעופר לוי יצא להגנתו של אייל גולן בפרשת משחקי החברה, גולן סימס ללוי תודות, והשניים איחלו לשיתוף פעולה מוסיקלי ביחד- כולנו מחכים. עוד בעניין גולן, בהמשך השבוע נוכחנו לדעת שגולן נקע את רגלו במשחק כדורגל עם חבריו, לא מדובר בפעם הראשונה ולכן אנו מבקשים מהזמיר להיות זהיר- החלמה מהירה. חשוב לציין, גולן חוזר לשגרת חייו, אי אפשר להתעלם מכך, וכאן זה המקום לפרגן ולצאת להגנתו כשהוא כמעט זוכה מכל אשמה- בפרשה שעשתה הד גדול.  

נסיים את העדכונים עם בחור חדש שרשמית נכנס לשכונה, הזוכה הגדול בתוכנית הכוכב הבא, אביתר קורקוס, שעומד להיכנס לנעלים הגדולות של זמרי הז'אנר הים תיכוני וחובת ההוכחה עליו- אנחנו מאחלים לו המון בהצלחה.

סלסול מיוחד: מי היא אותה זמרת שבדרך כלל מתקשה לפרגן לקולגות והפעם סירבה לזמר צעיר ומוצלח שהציע לה דואט- חבל זה היה יכול להיות שילוב מנצח.

חמישה דברים שלא ידעתם על מאור אדרי:

  1. מאור טיפוס אדיש במיוחד והוא לא יזוז מהבית עד שאחיו, שהוא גם המנהל האישי שלו, לא מדליק את האורות בוואן.
  2. הוא לא יכול לישון לבד... אז אם החברה לא ישנה בבית, החברים הופכים לאופציה ב'.
  3. בכל שישי תמצאו אותו עושה טיול טרקטורונים, בחורף הוא אוהב במיוחד.
  4. לפחות שלוש פעמים בשבוע הוא חייב לפני השינה, במבה פרפר, שוקולדים וסרט טוב.
  5. מאור יודע ואוהב לבשל- אז מהיום אנחנו קוראים לו השף אדרי.  

הופעות:

היום (יום ה') תוכלו למצוא את קובי פרץ באילת במלון קיסר בסופ"ש מהסרטים, בעז שרעבי ימלא היום את זאפה תל אביב, ובמקביל מושיק עפיה יעלה לבמה במנדיס-בר ביהוד. באותה הבמה תוכלו למצוא בשבת הקרובה את שימי תבורי ואביהו מדינה. אייל גולן פותח את השנה החדשה בראשון בינואר בהיכל התרבות בתל אביב, יום אחריו יפתחו הפרויקט של רביבו את מופיע החורף בהאנגר 11. ברביעי בינואר תוכלו למצוא את ליאור נרקיס ברידינג3, וכאן בירושלים בשמיני בינואר יופיע ישי לוי בזאפה.

לא להתבייש ולעדכן אותי בכל סלסול חם בפייסבוק שלי אורטל עמר באנגלית.

 


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה