סוף שבוע קפוא במיוחד הגיע לבקר את עיר הקודש בשבוע שעבר, ומקומות הבילוי נאלצו לסגור את שעריהם בגלל השלג המגניב שפקד אותנו. סוף השבוע הזה מתאים לפיצוי קל, לצאת מהפוך ולבלות. השבוע אני רוצה לשתף אתכם בכמה פתרונות למקומות בילוי, שישכנעו אתכם לצאת מהבית בקור הנוראי. בילוי רגוע? ממש לא..

בירושלים תמיד קר, אבל לחשוב שכמויות כאלה של גשם ירדו ויברכו אותנו? או שהשלג יקפוץ לביקור לבן וגבוה? אף אחד לא דמיין עוצמה כזו . אני רואה פה רק קור, רטיבות ומצב רוח עצבני שילווה אותנו גם כשנצא מהבית לבלות.. אני רואה בסוף שבוע מיוחד שכזה, חוויה מתקנת יוצאים לבלות בלי יותר מידי התלבטויות. לאן נצא בקור הזה ? נו באמת, אנחנו הירושלמיים ערוכים ואפילו מתורגלים לרוח שחודרת לנו אל תוך העצמות.

נגיע לעיקר, לאן יוצאים בסוף השבוע הקרוב? לכל מי שבעד שחייה לילית ובוץ חוויתי לעור הגוף, אני ממליצה על הבריכה השכונתית שנוצרה בגלל תשתיות מוצפות (חחחחחח), או שפשוט נוותר ונחליט על פאב במרכז העיר. אין כמו לשבת במרפסת קפואה, שלצידי פטריית חימום (המצאת המאה) תוך שאני חובקת כוס בירה מזיעה. מסביבי יושבים חברים שמחים, שמתחרים בניהם- מי מוציא יותר הבל מהפה (לא כולם מתבגרים).

בן הדוד של הפאב השכונתי, הוא הבר האפלולי ממש כמה מטרים ממנו . הבר הוא יותר בוגר ויציב ולרוב גם מכיל שורה מכובדת של משקאות חריפים איכותיים (סתם בשביל הפוזה). החברים פחות מעניינים אותנו בבר שופע בבני המין היפה, אלא אם כן קבוצת גברים מגיעה לצפות במחשק כדורגל מאוד חשוב ואז ההווי הקבוצתי חשוב מאוד. בנות מגיעות לצוד! כן, שמעתם אותי נכון. אנחנו לא מגיעות באמת לשבת על בר ולרכל- לא שומעים טוב, ולכן נרכל בבית עם שמיכות פרוותיות כשעל השולחן מבחר דברים טעימים ומשמינים. לבר אנחנו מגיעות כדי למצוא גבר! החברות הן רק תירוץ להתחלת שיחה טובה עם הגברים . הנה לכם דוגמה: "יצאנו לעודד חברה, היא בדיוק נפרדה מהחבר"... אנחנו כאלה מפקירות והגברים ליבם נכמר.

אם הבר האפלולי הוא לא בדיוק הטעם האישי שלנו, ונרצה להתפרע עד אור הבוקר, נצא כל החברות והחברים בקבוצה גדולה למועדון בעיר. אין טעם לחשוב יותר מידי, רובם הם ממש אותו דבר והבליינים הרי מסתובבים בין כולם- ככה שתתקלו אחד בשני יותר מפעם אחת בערב. לכן אני מציעה לסגור שולחן עם יחצ"ן אמין (תשדלו למצוא כזה) ותגיעו לרקוד. סירחון הסיגריות, הקרע בגרביון והצפיפות הנוראית הם בדיוק מה ש"חיפשנו" בבילוי עם חברים.

אם תשאלו אנשים בעלי ראש פתוח יותר, הם וודאי ימליצו לכם על מסיבות טבע בגשם, שאגב- נשמעות לא רע בכלל למי שאוהב את הז'אנר המיוחד הזה. ערב קריוקי אצל אחד החברים בבית גם כן אופציה לניצול והשתלטות על בית ריק ואם ממש נתפרע, נזמין את כל החברים לחלוק איתנו את הפוך (לא יקרה).

לא משנה איך נסתכל על זה, מתישהו בתקופת החורף הקר בירושלים נצא לבלות מחוץ לבית החם כי נמאס לראות סרטים עם ההורים ולשחק לגו עם האחיינים. אני לא יודעת מה אתכם, אבל לא פעם סיפרתי לכם שבחורף....אני יוצאת יותר!

עד לסופ"ש הבא, צאו ותתלבשו חם (שלא תתקררו)

זכרו- אם שותים לא נוהגים ובגשם נזהרים!

שלכם,

יפית- ילידת ינואר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה