פינת הסלסולים בתכנית נוסטלגיה בהנחיית ירון אילן. רדיו ירושלים 101FM ו89.5FM, בשעה 13:30

הנציג היחיד שלנו ב"גולסטאר 2" מהז'אנר המזרחי, בן אל תבורי, הוריד את הכל אבל- כשאני אומרת את הכל אני מתכוונת להכל (!), ונשאר עם קונוס בלבד לגופו...  במסגרת העונה השנייה שעתידה לעלות בקרוב למסכים, כל בנות ישראל יוכלו לראות את הקוביות של תבורי ג'וניור (בעוד כשבועיים יוציא בן אל סינגל ראשון בשם 'כמה את חסרה').

הזמרת העולה, אתי ביטון, פינקה אותנו בשיר חדש שיצא ביום ראשון- 'מדברים עלי', סינגל חמישי לקראת אלבומה השני. למי שעדיין לא שמע, ביטון מתייחסת ללחץ החברתי שמופעל עליה להתחתן, והיא רק בת 24. בחייכם, תנו לילדה לפרוח! במקביל אליה, הוציא רגב הוד  גם הוא בלדה חדשה, 'אבא' (נחזור אליו בהמשך הפינה).

מתיחות מסוימת מתפתחת בין הזמרת ג'ולייטה לבין מנהלה, אייל מלכה. ג'ולי קיבלה הצעה להופיע יחד עם אתי ביטון ושני יצהרי, כפי שפרסמנו כאן לראשונה. הצעה זו גרמה לחילוקי דעות בין השניים. לדעתנו, צריך למנות את דודו אהרון לבורר.

לאחר ששמעתם כאן לראשונה ביום חמישי שעבר פרומו מהראיון של עופר לוי לתוכנית התחקירים של אמנון לוי, עופר ממשיך להישאר בכותרות, והפעם בגלל חתימת חוזה חדש עם יובל ניסני, שלמי שלא יודע הוא גם אחד השותפים בערוץ 25. השניים מתכננים הפקה מושקעת עם שי ראובני. גודלאק!

לבת מצווה מיוחדת במינה הוזמנו נתן גושן ואייל גולן לשמח את האורחים. הקהל לא ידע שיזכה לקבל דואט משותף של השניים לשירו של אייל, 'כשאחר'. באמת שילוב מעניין. מיד בסיום ההופעה ביום חמישי לפני שבוע, גולן שוב מצא עצמו על מטוס ללונדון, והפעם באותה טיסה עם החברה הקרובה, מרינה קבישר.  בשלישי התייצבה פמלייתו של הזמיר בשגרירות ארצות הברית, כדי לאשר את הויזה לסיבוב ההופעות המיוחל בינואר.

אחרי תקופה לא קלה בכלל, גילי ארגוב, הבן של, חוזר לבמות - ובכל הכח. אחרי דואט עם שריף, עלה ארגוב על במה תל אביבית, ונתן הופעה שהפתיעה את הצופים, במהלכה לא שכח לפרגן לאביו עם כמה קלאסיקות. ארגוב מסר לנו בתגובה: "חזרתי להופיע, וקיימתי כבר מספר הופעות.  בימים אלה אני עובד על שיר חדש, וברוך השם אני מאושר".

פעמיים כי טוב: מאור אדרי הוציא ביום שלישי סינגל חדש,'כמו שאת', ובמקביל התבשרנו שלא רק שהוא חזר לאקסית נטלי תורג'מן, הוא גם עושה צעד משמעותי ועובר איתה לבית משותף, קרוב להורים ברמלה. אנחנו מפרגנים.                                                                      

העונה החדשה של "היפה והחנון" תיפתח בשבוע הבא, ואיתה שופט מיוחד - רון שובל. האחרון יופיע בפרק אחד בתוכנית, בו יעזור לחנונים וילמד אותם איך להתחיל עם בחורות. בהפתעה נוספת, בפרק מיוחד שצולם ברדיו, השופט יהיה לא אחר מאשר ירון אילן.

קצת ימי הולדת: המלכה של הזמר הים תיכוני, מרגול, חוגגת היום יום הולדת. אנחנו מאחלים לה שתמשיך בעשייה מבורכת, והמון מזל טוב. בנוסף, בשבת הקרובה נאחל מזל טוב לאתי ביטון לרגל חצי יובל (25), בן אל תבורי יחגוג ביום ראשון את יום הולדתו ה-22, ויום אחריו נאחל לדודו אהרון עשרים ותשעה (29) אביבים, בזמן שהוא יבלה רחוק רחוק בארה"ב.

ועכשיו לפינתנו החדשה- חמישה דברים שלא ידעתם על.... והפעם - רגב הוד.

  1. רגב מכור לסרטים בסוף שבוע, ובכל סופ"ש צופה לפחות בחמישה-שישה.
  2. רגב מפחד מהחושך, ואת רוב הלילות מעביר עם טלוויזיה פתוחה.
  3. רגב מכור לחדשות, ומכיר את שמותיהם של כל כתבי ערוץ 1, 2 ו-10. 
  4. רגב לא מסוגל לאכול בלי סדר מופתי בצלחתו, כך שהאורז והבשר יהיו בנפרד, ללא סלטים ותוספות.
  5. הכי חשוב: רגב משתמש בקרם גוף, אבל.... בקרם המיועד לנשים.

סלסול מיוחד:

איזו אמא התערבה במערכת זוגית שהתפרסמה לאחרונה, ודאגה לפרק אותה?

הופעות

חשוב להזכיר - היום אפשר לראות את משה פרץ בהופעה הראשונה מתוך שתיים, 'מול כל העולם', עם הפקת ענק בליווי 100 נגנים בהיכל נוקיה. הופעה נוספת תתקיים בשבת הקרובה, וכן בתשעה בפברואר בבנייני האומה בירושלים. עוד היום תוכלו למצוא את רון שובל, שמארח את איציק שמלי במנדיס-בר ביהוד. במקביל אליו יופיע שלומי סרנגה באלפנט בקרית חיים. ליאור נרקיס יכבוש ב-23.12.13 את רידינג שלוש, ועקב ביקוש רב נקבעה הופעה נוספת ל-4.1.14. נסיים עם חיים משה, שיופיע ברידינג שלוש בפעם ה-15 בשבת הקרובה.

אתם מתבקשים לא להתבייש ולעדכן אותי בכל סלסול חם מהשטח. פשוט כתבו לי לפייסבוק- ortal amar.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה