מכירות סוף השבוע לא מפסיקות להפתיע אותנו עם שלל המעצבים הכי חמים בארץ, שמלות כלה במחירים מצחיקים, קולקציות חדשות והרבה ידיעות שלא תרצו לפספס

יום חמישי זה היום העמוס עלי ביותר. הכל פשוט מתרכז ביום הזה, כל מה שהייתי אמורה לעשות בתחילת השבוע, תנחשו - נדחה ליום חמישי וזה בדיוק היום האחרון להספיק הכל כי מחר כבר יום שישי. הראש טרוד בהרבה דברים לקראת סוף השבוע, ואולי יש קשר חזק למעבר הדירה שלי שעושה לי עקיצות בכל הגוף רק מלחשוב שצריך להפוך הכל ולסדר מחדש במקום. למה אני כל כך שונאת להיות מסודרת? אני זוכרת כשהייתי קטנה הייתי משאירה כל חפץ במקום הכי לא צפוי ופעם אחת אפילו מצאנו את המפתחות במקפיא של אמא. אבל מאז, ביקשתי סליחה והבטחתי לעצמי להיות אחראית, ומשם קרו עוד הרבה דברים (מיום ההבטחה) ופשוט עזבתי את זה והחלטתי שככה אני ואני חיה עם עצמי בשלום. את השאלה מה קורה לגבי שאר האנשים שצריכים לחיות איתי אני לא אשאל, כי התשובה לא מעניינת אותי גם ככה.

 אחרי הסופה הלא-כל-כך צפוייה שביקרה אצלנו בשבוע שעבר, החלטתי לחמם לכם את הלב עם החדשות הכי חמות בעולם האופנה. זה מתחיל בחדשות מעניינות ונגמר במכירות סוף השבוע. התחלנו.

כמו שאתם יודעים בבירות העולמיות לא מבזבזים זמן וממהרים לפרסם את הקולקציות העתידות לבוא. אצלנו מפרסמים קיץ - כי הוא עוד רגע כאן, ובשאנל מפרסמים כבר סתיו 2014 - מה שאומר שכל העתידות בענייני סטייל מרוכזים למספר תצוגות של המעצבים הכי הכי. השימוש בתצוגה היה בעיקר בדנים ובבגדי ג'ינס, מכנסיים מתרחבים ואוברולים גרסת אוברסייז עם מגפי בוקרים, בגדים פשוטים, נקיים וקלאסיים. שאנל חזרו לאורך כל התצוגה על הרבה טקסטורות וצבעי כחול, אדום ולבן. מי אמר שאי אפשר לחזות את העתיד?

לכלות העתידיות, ולכל מי שסתם מחפשת שמלת כלה בימים אלה - בקרוב תוכלו לקנות שמלות של מיטב המעצבים במחירים שנעים בין 1,000 ל- 3,000 ש"ח בלבד ולעשות מצווה על הדרך, כי כל הכסף יתרם לפרוייקט החצר הנשית בנמל. בין המעצבים שהתנדבו לקחת חלק בפרוייקט: אלון לבנה, הילה גאון, גדי אלימלך, גליה להב, נעמה בצלאל והרבה טובים אחרים. המכירה תתקיים בסלון יפו לאומנות - האנגר 2 נמל יפו, בין התאריכים 26-28.12. אני אישית, תמיד בעד לקנות בזול ואם כבר אפשר לתרום על הדרך, זה יהיה נפלא.

המלכה הלא מעורערת - ביונסה הפתיעה לפני 4 ימים את עולם המוזיקה כששחררה ללא כל התראה מוקדמת אלבום חדש הכולל 14 שירים חדשים ו-17 וידיאו קליפים. אז כן, הספקתי לצפות ולשמוע את כולם והתמוטטתי. ביונסה מצד אחד שרה על המחיר הגבוה שעולם הסטייל גובה מנשים בשיר "יפה זה כואב", ומצד שני משחררת קליפ בכיכובם של דוגמניות העל השחורות - שאנל אימן, ג'ורדן דאן וג'ואן סמולס ומציגה העצמה נשית מהי. אי אפשר להוריד ממנה את העיניים, והתלבושות - למות. תפתחו אייטונס ותתעלפו גם.

 לא מתרגשות מהשפע - כל אחת מאיתנו חלמה על היום שהיא תתעורר לארון בגדים שלא נופל מהארון של קארדשיאנ'ס: ים מותגים והרבה בלינג-בלינג. אז זהו שמתברר כי באותו זמן ממש, המפורסמות עתירות הבגדים לא מתרגשות מהשפע שנפל בחלקן וממחזרות בגדים מושבעות. הצהובונים מראים שכוכבות כמו אנה ווינטור הגיעה לשני שטיחים אדומים בהפרש של שבוע עם אותה השמלה וויקטוריה בקאהם ממחזרת את כל מלתחת הבגדים באותו הרכב בדיוק. אותי זה לא מרגש, אבל סתם שתדעו.

מה נלבש בסילבסטר? על זה אחרוש ואכתוב בבלוג הבא, ואם כבר סילבסטר תדעו שמכירות סוף השבוע הנוכחי הן רבות ועל כן עדיף שלא נחכה לדקה ה-90 (כמו תמיד) ונלך לרכוש לנו בגד שיפיל את כולם. איך ואיפה?

קיבלתי סמס ממש לפני 4 ימים שמנגו פתחו בפרי-סייל לזמן מוגבל - הלכתי לראות ודי הופתעתי, כל החנות ב-40% אחלה קולקצייה למי שמחפש הרבה בייסיק. (קחו בחשבון שהסייל לא כולל מעילי עור!)

בדיזינגוף סנטר פתחו חנות פופ-אפ לשמונה ימים בלבד שיימכרו בה פרטי אופנה של מעצבים מקומיים - המכירה תיערך מה-20.12 עד ה-27.12 בקומה ה-3 ליד הסוהו. אל תפספסו. 

יריד הטי-מרקט חוזר - טישרטים, פירטי וינטאז' ואקססוריז ב-20-21.12 ברחוב אלנבי 94 תל אביב. טווח מחירים: 60-650. כניסה: 10 ש"ח. שווה!

אלון לבנה - מעצב האופנה הבינלאומי משיק סטודיו חדש לכלות ושמלות ערב בנווה צדק. המכירה תתקיים ממש היום בין השעות 14:00-19:00 וביום שישי בין השעות 10:00-14:00. במכירה ניתן למצוא שמלות כלה במחירים מצחיקים של 1000-5000 ש"ח. לגמרי שווה קפיצה.

כמו שאתם רואים יש לא מעט מכירות מעניינות וסיילים בכל הרשתות. זה בדיוק הזמן לחידוש הקולקצייה ולתכנון מסיבת הסילבסטר. תעשו חיים.

 בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה