פינת הסלסולים החדשה בתכנית נוסטלגיה בהנחיית ירון אילן. רדיו ירושלים 101FM ו89.5FM, בשעה 13:30

נפתח את הפינה עם הזמר, עופר לוי. האחרון התראיין לתוכנית התחקירים של אמנון לוי ששודרה ביום ראשון בערוץ 10, ואנחנו הבאנו לכם קטעים מהכתבה. בראיון.






התייחס לוי לכל פרשת 'משחקי החברה' בה נקשר שמו של הקולגה, אייל גולן. בנוסף, מפתיע לשמוע על כת המעריצים שסובבת אותו וכיצד הם מתנהלים. 

הראיון המלא שודר ביום ראשון בשעה תשע בערב בערוץ 10.

 

מה דעתכם על שלוש דיוות על במה אחת? יכול להצליח בלי למשוך שיערות? אז כנראה שכן. כי ציפור קטנה לחשה לנו ששני יצהרי, אתי ביטון וג'ולטיה מנהלות משא ומתן לעמוד על במה אחת. האם זה יצא לפועל נחכה ונראה.

מאור אדרי, מטפח זוגיות ישנה- חדשה. לאחר שניסה את מזלו עם דלית זריהן מהיפה והחנון ורומן קצר עם שרית אביטן הבין אדרי כי אין כמו אהבה ראשונה וחזר לזרועותיה של נטלי תורג'מן-  זה לא מונע ממנו לנסוע היום לאילת לבד ולהופיע במועדון הגוסיפ.

פרגון ענק לזמרי הז'אנר- אייל גולן מוביל את דו"ח עשרת הקלפים הנצפים ביותר ביוטיוב. עם ארבעה משיריו : "כל החלומות" – (7,297,377) ,"את" -  (5,193,956),"היא לא את" - 4,153,456, "הלב על השולחן" – ( 3,733,059). בהמשך הרשימה במקום החמישי מתן גלילוב עם הקליפ 'זוכרת'(3.6), וכבוד נוסף לאיתי לוי עם הלהיט 'כמעט שיר אהבה'( 3.3 מליון) מחזרה לפרידה. כמו שעדכנו אתכם ביום שלישי האחרון עידן יניב וטהוניה רובל כבר לא. השניים

 טיפחו זוגיות של חודשיים בלבד ועוד לפני שהתרגלנו הם אמרו ביי- ביי אחד לשני. 

 

 

 

 

 

המוזהבים שלנו- דודו אהרון בפעם השישית מקבל אלבום זהב והפעם זה יהיה על אלבומו 'ימים

 טובים', כמוהו גם עומר אדם, שיעלה היום על במה מסתובבת ויזהיב את אלמובו 'מוזיקה ושקט'- שאפו. (חשוב לציין המופע סולד אאוט ועקב ביקוש רב נפתח מופע נוסף ב23.1) 

ונסכם את השבוע עם מה שפתח לנו את השבוע, המון מזל טוב לליאור נרקיס, שהתבשרנו לגלות שהוא וספיר מצפים לילד שלישי והחסידה דפקה אצלו בדלת שוב.

ועכשיו לסלסול... מי הוא הזמר חסר המזל, שניסה לברוח מגל הקור- בארץ זרה וביטל טיסה ברגע האחרון ליעד לא ממש סימפטי באירופה. רק חבל שגל הקור רדף אותו והגיע עד לכאן.. והכל מחשש להתקרר.

 

עכשיו קצת הופעות חמות:

משה פרץ בשתי הופעות ענק בנוקיה האחת בתשעה עשר לדצמבר שבוע הבא והשנייה בעשרים ואחת לדצמבר. את רון שובל תוכלו למצוא במנדיס- בר ביהוד, בתשע עשרה לדצמבר. אייל גולן חוזר לשגרה ויוצא בהופעה נוספת והפעם בסוף שבוע באילת בין השני לינואר ועד הרביעי, ועוד חובה להזכיר שבאחת עשר לינואר, יצא אייל לסיבוב הופעות בארה"ב. חיים משה המנטור, יופיע בפעם החמש עשרה ברידינג שלוש בעשרים ואחת לדצמבר. אמש שרית חדד מילאה את ההאנגר אחת עשרה ובמקביל אלייה בצפון מרגול וזהבה בן הופיעו בהיכל התאטרון בקרית מוצקין.

בגזרת הסינגלים: מושיק עפיה הוציא סינגל חדש השבוע 'איך היא אוהבת', שילוב מפתיע בין שריף וגילי ארגוב הביא את הסינגל 'אני איתך חבר' ורגב הוד ואתי ביטון שבדיוק סיימו את צילומי היחידה לא מחכים- הולכים להפתיע אותנו ובראשון הקרוב לשחרר סינגל חדש.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה