50 cent בראיון לרדיו ירושלים



במסגרת ביקורו בפעם השנייה בארץ, התראיין 50 cent לרדיו ירושלים לתכנית "צלילים בשחור", על החוויה כותב לנו חיזקי נבון מגיש התכנית

יום חמישי האחרון, שעת לילה מאוחרת, מלון "דן" בתל אביב. מלובי המלון כבר ניתן היה להבין שמשהו מיוחד קורה: מאבטחים, צלמים, עיתונאים ואנשי יחסי ציבור.

כולם לחוצים, בטלפונים, מתרוצצים ומצפים בכיליון עיניים לרגע המיוחל שבו 50 (פיפטי) סנט - יזם, משקיע, שחקן, אה כן... ואחד הראפרים היותר מצליחים שהיו כאן בעשור האחרון ירד לראיונות שנקבעו לו.

הראפר, הגיע לארץ לביקור שני הפעם לא להופיע, אלא בכדי לקדם את מותג האזניות שבבעלותו "sms audio headphones" ולהשיק אותן באופן רשמי כאן בארץ.

לאחר עיכוב קל של עשרים דקות, שהספיקו להוציא כמעט את אנשי היח"צ מדעתם.

יורד פיפטי סנט מלווה בפמלייה של ארבעה חברים מבית ועוד שלושה מאבטחים צמודים.

חזקי נבון מגיש  "צלילים בשחור" המשודרת בימי ראשון בחצות ברדיו ירושלים, משחזר.

"הוא היה רגוע נינוח וממש נחמד, חייך לכולם ונכנס למתחם. אחרי כל העיכובים ניגש אליי אחד המארגנים ואמר לי : "יש לך 10 דקות"!

מה?! זה הכל ?! איך אספיק בעשר דקות לשאול את כל השאלות שיש לי לראפר הכי קשוח, מוערך ופופולארי שהיה כאן בעשור האחרון ?!.

כשנכנסתי הצגתי את עצמי מרדיו ירושלים וסיפרתי לו על התכנית, הדבר הראשון שהוא עשה כששמע את זה היה לחטוף לי את המיקרופון ולומר "yeah it’s 50 cent, Jerusalem it’s going down 101fm" .

מה ששבר את הקרח ישר.

כששוחחנו, גיליתי איש נעים הליכות, ענייני ונתן תחושה של איש עסקים של ממש. היה ממש תענוג לשוחח איתו הלוואי והיה לי עוד זמן.  כן יירבו ביקורים כאלה בישראל. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה