מה חדש השבוע בגזרת האופנה? איזו תצוגה אתם חייבים לראות? ומהו הפתרון האידיאלי לגבר שלך? חדשות אופנתיות שוות לפניכן

בוקר טוב? אפשר לחלוק על הברכה הקבועה הזאת, בייחוד היום. לילה לא שקט עבר על כוחותינו.

 הרבה רעש, עייפות, דברים שצפו על פני השטח ובעיקר רצון עז לחזור למקום חסר הגבולות שבאתי ממנו לפני שבוע בדיוק-תאילנד. ולמה אני מספרת לכם את זה?האמת היא שהגעגועים העזים לרגעים מתוקים והעיניים הנפוחות שלי זרעו בי צורך עז במשהו חדש - חלום חדש, יום חדש, בגד חדש, העיקר שיהיה חדש עטוף בים של מימוש עצמי ובהרים של אושר.

תמיד כשאני חושבת על מה שעושה לי הכי טוב מלבד בן הזוג, המשפחה ושאר חברות אני חוזרת לנושא שנותן לי הכי הרבה השראה - ואני כמובן מדברת על אופנה. לא פעם כאבתי על משהו (בנאדם כמו כולם) וסידור הארון, התאמת בגדים או סתם קניות חדשות עשו לי טוב על הלב. תזדהו איתי בבקשה לרגע ותודו שהפתרון הכי גדול לעצב זה קניות (שאגב זה בעצם הפתרון הכי גדול לכל דבר אבל נניח ונתמקד בעצב). בלילות קפואים אלה כשכל מה שבא לנו זה רק להתעטף בעוד ועוד שכבות, שמיכות, צעיפים ובעצם כל גוף או עצם שיכול לגרום לגוף שלנו להצטמרר פחות, ליקטתי לכם את החדשות הכי אופנתיות ומחממות. 
יצאנו לדרך.
 

לכו תתכסו -
 לפעמים פשוט בא לנו להתכסות בשמיכה עם ידיים. הפריט הכי חמים בארון שלנו החורף ובלי להסתבך יותר מדי הוא השכמייה שמגיעה במגוון צבעים ובדים לחורף חם יותר. גרביון, מגף, שורט ושכמיה. הפתרון האופנתי המושלם לכל הימים שלא בא לכם להשקיע יותר מידי משאבים ואנרגיה מול המראה. נמצא במרבית החנויות. למה לא רכשתי? כי אין לי עדיין מקום בארון. למחזיקות חדר ארונות עצום ממליצה בקור! 

אופנה על הראש 
- תודו ששמתם לב למגיפת הכובעים שהשתלטה עלינו בתקופה האחרונה. אני לא מדברת על כובעי הגרב או הכובעי-שיק-צרפתי שתמיד נאמנים לנו בכל חורף קר. הפעם, אני מדברת על המגבעות הגבריות והלא שגרתיות שמככבות בכל רשתות האופנה. כובעי המגבעת יוצאים מגבולות השחור-שמנת וזוכים למרקמים ועיטורים שונים. התאהבתי - רשמית.

ג'ינסים מודפסים
 - כן, יש לי אחד כזה ולא, הוא לא נלבש יותר מפעם אחת. הג'ינסים המודפסים חוזרים למלתחה שלנו עם שלל פרינטים בדוגמאות כוכבים, מנומר, משבצות והדפסים משונים אחרים. לא רק החולצה יכולה להיות על תקן ה"מעניינת", עכשיו גם המכנסיים. אני אישית מבקשת שתעזבו את הג'ינסים לנפשם - למה לערבב שמחה עם ששון? בואו ניתן לחולצות להשתגע ואת המכנסיים נעזוב לאחידותם. (ואולי זה גם בגלל המצברוח הפחות חיובי שלי היום) בכל אופן - ניתן להשיג ברשתות כמו זארה, מנגו, טופ שופ ואחרות.. לכו תתפרעו.

ויקטוריה'ס -
 לא יכולה שלא להזכיר את תצוגת האופנה הכי יפה בעולם. הדוגמניות היפות ביותר בעולם (בהתחייבות) כיכבו בתצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט שהתקיימה בשבוע האחרון בניו יורק. התצוגה ה-18 במספר, נערכה לאחר אין ספור הכנות בהשתתפות ה"מלאכיות" של ויקטוריה. בין הדוגמניות - אדריאנה לימה, קנדיס סוונפול, ג'ואן סמולס ויפיפיות אחרות. את הדגמים שנראו בתצוגה לא ניתן להשיג בחנויות - למרות שממש הייתי שמחה לכבוש כובע של קוסם עם בגד גוף מנצנץ (שקר מס' 5 להיום!) 

תיק לגבר 
- תודו נשים יקרות שנמאס לכן לאסוף את חפציו של בן הזוג שלכן. ארנק זרוק, משקפי שמש, סגריות, פלאפון וכל דבר אחר שמפריע לו בכיסים יעבור אלייך. ואם יאבד, יקרע, יתלכלך את אשמה. די נגמר! קולקציית תיקי הגברים לשנת 2014 לא משאירה מקום להתלבטויות, בתיק גברי בדמות ילקוט/תיק/מזוודה מעוצבת שיתן פתרון הולם לכל זורקי החפצים המסוקסים. בכל הרשתות כיום ניתן למצוא תיקים במבחר צבעים וגדלים המותאים בדיוק לצרכיו של הגבר. מודה כבל עם ועדה שהגבר שלי לא יאחוז בתיק, אבל תנסו את זה על שלכן.

לסיכום,
 חדשות אופנתיות תמיד מקפיצות את מצב הרוח, תיהנו, תתכסו, ובעיקר תתחדשו.
נתראה בבלוג הבא עם ים של אנרגיות חדשות וחדשות חדשות! 

נשיקות, 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה