בלונדיות נהנות יותר?



בשבוע שעבר שיתפתי אתכם בצבעים הכהים שמביא איתו החורף הקרוב, והנה אני מופתעת לגלות שלא מעט בלייניות ונשות הלילה העובדות ,חוזרות לצבע השיער הטבעי שלהן. האם זו תקופה קצרה שלכולן מתחשק להראות טבעית? החורף הכהה משפיע? והאם בקיץ הקרוב נחזור לראות את השורשים הכהים והבלונד המתאמץ?

מוזר שבלונדינית כותבת על בלונד, אבל אין ברירה אחרת, אני מרגישה שכולן נוטשות את הצבע הבהיר ומשאירות אותי מיוחדת (חחח..). רק בשבוע שעבר כתבתי שחורף 2014 מתכוון להפתיע בגווני שחור, אפור ושאר צבעי האופל, ולפתע תשומת ליבי כולה הופנתה לצבע השיער של בנות ישראל- כולן מחזירות את הכהה לאפנה ונוטשות את הבלונד המזויף. המארחת בכניסה למועדון כבר אינה בלונדינית מעוררת חוסר אמינות, ברמניות אחדות השאירו את הבלונד מנצנץ תחת הספוטים ואפילו הבלייניות מחזירות את הטבעי לאפנה.

ניתן להניח כי תקופת החורף הכול כך קשה בישראל, רווי המשקעים ורוחות עזות, תורמת לתחושה הכבדה של "לא בא לי לצאת מהבית", "לא בא לי להשקיע בעצמי" ועוד משפטים בעלי קונספט דומה. הרי זה ידוע ששיער צבוע דורש טיפול ואחזקה, ובחורף זה יכול להיות למטרד. האם זו הסיבה היחידה שפתאום כולן חוזרות לשורשים? אני לא חושבת, צבעי שיער הם אופנתיים בדיוק כמו ביגוד ואקססוריז המתחלפים בתדירות. כרגע אפנת השיער הכהה: חום שוקולד, שחור סיני ואפור עננים מצטיירים כנכונים לתקופה הקרה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק (בירושלים החורף מגיע מוקדם יותר).

המשפט "בלונדיניות נהנות יותר" כנראה שלא יתפוס בחורף הקרוב את רוב אוכלוסיית הנשים בעיר, והמעטות שבהן (כמוני למשל) יחשבו למיעוט- אוי לא! שאלה אחת עולה במוחי: הכול יהיה שחור, כהה ואפלולי? אם נרים את מצלמת הרחף גבוה יותר, נוכל להבחין כי בחורף הקרוב מקומות הבילוי יהיו מלאים בבלייניות שצבעו את השיער לכהה יותר, בגדים שחורים ואיפור כהה. מזל גדול שיש תאורה במקומות הבילוי, אחרת הייתי חושבת שאף אחד לא הגיע להפקת השנה! אם לומר את האמת, אני די אוהבת את הרעיון שאפנת הבלונד חולפת לה (כל בחורה אוהבת להרגיש מיוחדת).

יחד עם נושא צבעי השיער, קשה לי לצייר תמונה אפנתית לקיץ 2014 בימים אלה. ישנה אפשרות שהקו הטבעי והכהה יתפוס וישנה אפשרות שלא- הרי בקיץ כולן אוהבת להראות כמה שיותר שזופות, שבדיות ובעיקר מזויפות ומתאמצות. אגלה לכם סוד: בתור בלונדינית, חלום חיי היה לצבוע אפילו ליום אחד את צבע השיער שלי לכהה. ועכשיו שהתעוררתי חזרה למציאות, אני אומר לכם את דעתי- הבלונד הולך לחזור ולהישאר בגדול, והכול יחזור להיות שמח. מקומות הבילוי יראו יותר אור וצבעים מעניינים, המארחת תחזור גם היא לבלונד המתאמץ והמשפט "בלונדיות נהנות יותר" אכן יתפוס פלח מכובד מאוכלוסיית העיר.

נשות הלילה, בלייניות, מארחת בלונדינית ויקירות העיר- אל תמהרו לצבוע את צבע השיער למשהו שלא קיבלתן מלכתחילה. אלוהים נותן במתנה ייחוד מסוים לכל אדם, ועל כך צריך להוקיר תודה.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים!

שלכם,

יפית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה