בעולם הלילה יש לא מעט אופנה! הרבה ממנה תלוית תרבות ותקופות. בישראל ובירושלים בפרט, אפנת הבילויים משתנה בקצב מהיר . איך אנחנו מתאימים עצמנו לשינויים התכופים? איך ארון הבגדים שלנו מגיב לרוח התקופות? ומהי האפנה העכשווית בישראל? מיד נגלה

בליינים ובלייניות בעלי ותק וניסיון ברחבת הריקודים בעיר בוודאי יסכימו איתי, שאופנה היא דבר נפלא. רענון אף פעם לא מזיק ולפעמים אפילו מיטיב ומשפר. בחיי הלילה בירושלים שינויים הם לגיטימיים ומעוררים  בנו טעם של עוד. שנות ה80, 90 והמילניום החדש נחשבים לנוסטלגיה מתוקה. בין התקופות האלה העולם כולו וגם ישראל היו מושפעים מהפאנק המרדני. נחשו מה? התקופה המיוחדת הזאת כבר ממש פה.

ישראלים אוהבים שינויים ואם נאמר את האמת לעיתים קרובות מבקשים אותם. אגב, בהרבה תחומים אנחנו פשוט לא מרוצים מכלום, אבל בחיי הלילה בעיר אפשר לשמוע את טענות הבליינים בלי הפסקה ואפילו להיפגע מהן. אז משנים ומנסים לשפר ולתחזק את המוסיקה במועדונים, ברעיונות חדשים של מסיבות והכי חשוב- מקפידים על אופנת בגדים עדכנית ביותר!

כמו שציינו תקופת הפאנק חוזרת ואפשר להבחין באפנה השחורה, הקשוחה ומלאת העור ואקססוריז. "פאנק"- תת תרבות שצמחה סביב מוסיקת הרוק וכוללת אידיאולוגיה, מוסיקה ותרבות אשר מייצגים מחאה חברתית נגד הממסד ונגד הנורמות (רמז עבה למחאה בעולם הלילה? לא נראה לי). המוסיקה במועדונים הפכה להיות  עמוקה יותר, פתאום הצלילים מורגשים ללא מלל מיותר ותאמינו או לא- הוויסקי משחק אותה ובגדול.

 חצאיות עור בכל הצבעים וכמובן אורכים שונים נכנסו ביג טיים לאפנה, מגפי עור, ג'קטים ועוד פשוט מכניסים אותי למוד של מרד! בא לי לומר להורים שלי לא, לברוח מהבית ולעשות את כל מה שאסור (באסה שאני אדם בוגר שיכולה להחליט לעצמי כל העולה על רוחי). כל סטייליסטית תנמק את האפנה החדשה כחלק מהחורף המגיע עלינו לטובה, אבל לטעמי זה פשוט עניין זמני. בסופו של דבר ימאס לנו מהבגדים הכבדים, השיער הפרוע והאיפור השחור ונדלג לתקופה נאורה יותר, בעלת צבעים בהירים ועדינים שיבליטו את הנשיות.

אני מעריכה שבקרוב מאוד כולנו נרצה לחזור לריקודי ההורה ואווירת קום המדינה (קצת הומור לא יזיק). נחזור לענייננו, אין שום דבר רע בשינויים ורצון לחדש ולהפתיע- הבעיה מתחילה שכולן נראות דומות וכולם מדיפים אותו ריח . כל הקטע הזה של האופנה המתחלפת פשוט מרתק, עד כמה אישיות של אדם יכולה להעלם ולהיבלע לה בחברה המודרנית, אך יחד עם זאת המון ניצני פרחים פורחים ומוצאים את דרכם בזרם הגדול.

כל מה שנותר לאחל לכל הפנקיסטים היקרים של ירושלים, סוף שבוע מהנה ושמח (ללא מרד בהורים או התנהגות רעה-כי אתם תלויים בהם לא?).

זכרו- אם שותים לא נוהגים

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו

שלכם,

יפית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה