תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 4.10 לבין 10.10



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 4.10 לבין 10.10

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

מזל טלה

טלה: אחרי המון ריצות, סידורים, התחייבויות, מטלות ועומס רב, זוכים בני מזל טלה לשבוע הרבה יותר רגוע ושלו. הזדמנות לשינוי מבורך ניצבת בפתח. בקשה או דבר מה שמאוד חשוב לכם שיתגשם, או שישתנה, תלוי ועומד באופן בו תבחרו להסתכל על החיים. הימנעות מחשיבה שלילית והקפדה להסתכל ולהתמקד בדברים החיוביים שקיימים בעולמכם (ויש כאלה) תבטיח לכם שהשינוי לו אתם מצפים אכן בו יבוא.

כספים: דאגות פיננסיות יוצרות קמטים במצח שלכם.

מבחינה רגשית: הקלפים מצביעים על כך שבתקופה זו קיים חסך רגשי בחייכם. הדבר בא לידי ביטוי בכך שאתם חשים שאינכם מקבלים מספיק חום, תשומת לב, הקשבה והתייחסות מהאנשים שיקרים לכם באמת. בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה, באופן כללי הדברים בסדר, אך רבים מבני מזל טלה, חשים שהגיע העת לקדם צעד אחד נוסף נושא או עשייה שקשורים בקרבה, אינטימיות רומנטיקה, תשוקה והרמוניה בזוגיות בה הם מצויים, אך התחושה הנ"ל נשארת בלבם בלבד ויש חשש או בושה מלהעלות את הנושא בפני בני זוגם. שיתופו של בן הזוג בתחושותיכם הנה פעולה מומלצת ביותר. הדבר יביא לשיתוף פעולה אשר ישפר את הרגשתכם ואת הנאתכם ההדדית. שיפור אשר יבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים מלבד בזוגיות שלכם.

בעבודה: חלים שינויים והדבר יאלץ אתכם להסתגל למציאות חדשה. יתכן ובשלב זה, שינויים אלו אינם לרוחכם. אך בחלוף הזמן, תגלו את התרומה של השינויים הללו להמשך דרככם. טיול, הבראה או חופשה עולים על הפרק. 

הכוונה רוחנית: כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה. בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא.

  


 

מזל שור
 

מאבק בין השכל וההיגיון הבריא שלכם לבין הלב החם והמפרפר שלכם, מציב בפניכם מבחן לא קל שיוצר אווירה אפורה בחייכם. קלף 3 החרבות ממליץ לכם בחום להקשיב בפעם הזאת לקול ההיגיון. המוטיב המרכזי בשבוע זה, מדבר על היכולת שלכם להחיל אכזבה ולהשתקם גם לאחר פגיעה.

בעבודה: חוסר יציבות ועמימות לגבי מה שעתיד להיות ולהתרחש יוצר אווירת סוף עונה. ותחושת הביטחון שמקום העבודה מקנה לכם מתערערת. מכוון שהמוטיב השבועי הוא להימנע מלערב שיקולים רגשיים, זה תקף גם בעבודה. לכן, חשוב מאוד לא למהר ולהיסחף אחרי הרגש שאומר לכם לצעוק,לבדוק,לדבר ולברר... מעורבות רגשית עם קום העבודה או במקום העבודה, יוצרת נתיב שלא מומלץ לכם להלך בו וחשוב ללמוד ולהגיב מההיגיון.

בבית: יתכן ואתם תוקפנים מידי וחסרי סבלנות, אלו מכם שיתעלו על עצמם, יוכלו למנוע בכך כעסים ומעשים אשר עשויים להעיק על מצפונם מאוחר יותר. קשר שמכזיב, בחירה שגויה או ציפייה שנתבדתה  גורמת לתחושה לא נעימה. חשוב לדעת, שכל אדם טועה מידי פעם, אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו...שוב. בדקו את רשימת השגיאות בהתנהגותכם האישית,הזוגית, החברתית, המשפחתית מידי יום, ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.

לנשואים: רבים מכם מהשוורים, שואלים את עצמם איפה התשוקה? לאן היא נעלמה? ומדוע? השאלות הללו מעידות על כמות סימני השאלה שרובצת מעל זוגיותכם. תהליך זה מלמד על הימצאותו של משבר בתקשורת הזוגית, שמחייב טיפול. כן, גם כן חשוב השבוע להפעיל שיקולים שמונעים מההיגיון ולא מהרגש. תגובה רגשית יכולה להוסיף שמן למדורה ואין בכך כל צורך.

 

 

 

 

 

מזל תאומים

 

שבוע של מזל תאומים לא פשוט. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים להרגיז לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם.  נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם, מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא. נכון לעכשיו שינויים אלו נראים מפחידים, אך עם חלוף הזמן הם יתבררו כמוצלחים ביותר עבורכם. רק ההבנה שלכל דבר אשר מתרחש בעולם יש משמעות תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה במהירות הרבה ביותר. רק הידיעה כי הדברים אשר מתרחשים סביבכם אינם קורים סתם וכי לכל מקרה שבא יש תכלית אחת והיא ללמד אותנו, תאפשר לכם להבין שהרווח היחיד שיצמח לכם מתחושת המסכנות והרחמים העצמיים בטל בשישים. ההתחברות לידיעה כי החיים הם גלגל, פעם אנו למטה ופעם אנו למעלה, תאפשר לכם להבין שתמיד יש יום חדש שמביא עמו תקוות חדשות. לכן, כל שנותר לכם הוא לתת לעצמכם הזדמנות נוספת להתחיל מבראשית.

זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי.

בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל סרטן

חלוקת הזמן שלכם לוקה בחסר ויש תחומים, נושאים או אנשים שעלולים להיפגע מכך. ראייה לא נכונה ופירוש מוטעה של דברים, גורמים לכם להתנהל על גבול הדמדומים, בין נכון ללא נכון. חוסר מיקוד יכול לגרום לכם לאובדן של דבר מה שמאוד מחשוב לכם. הפרדה בין עיקר לטפל, תימנע את התהליך הזה. התוכנית שהשתבשה או צפייה שלא מומשה, מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש, אך האמת עדיפה על האשליה.

באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל. תהליך זה מתרחש היות ואתם כמהים לשינוי כלשהו בחייכם. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת שמשהו באופן שבו אתם נוהגים, איננו כשורה ועליכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא גם אם זה עושה לכם כואב.

בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא) היו ערניים והקשיבו לגופכם. הקלף השבועי מלמד על התמכרות כל שהיא שבה לקיתם ( התמכרות לתרופות שונות, סמים, שתייה, פחדים, קניות, עבודה, הימורים או מזון – מחקו את המיותר.)  ושיש לטפל בזה. אם אתם רוצים לעזור לעצמכם להתחזק, עשו מדיטציה או טיפול הילינג, הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד,  הדברים יחלפו בקרוב.

בעבודה: האופן שבו אתם מתנהגים בתקופה האחרונה, גורם לכך שיש מי שמרכל עליכם. ומפיץ שמועות. נכונות או שיקריות, אין זה משנה, אך חשוב שתקפידו להבין שלא כול הסובבים אתכם, פיהם וליבם שווים. בכול מקרה, הקלפים מייעצים לכם לנהוג השבוע באיפוק ולא להיגרר לויכוחים מיותרים.

זוגיות: גם כן דרושה השבוע התפקחות והבנה, שלמעשה, לא הכול בסדר. ושלא ניתן להתחמם לאורו של הירח. תקשורת לקויה, יוצרת בעיות אמניות. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת ביו כותלי הבית. חשוב לדעת ש כל מערכת יחסים זקוקה לטיפוח. בעלים ונשים זקוקים לזמן פרטי בלי ילדים, ואפילו רבע שעה בחדר שינה נעול! הם זקוקים לזמן כדי להתחבר, לשוחח וסתם להיות לבד ביחד.

לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת. לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. נושאים שקשורים בהריון, לידה והורות מעסקים אתכם. אזור רגיש בגוף: אברי מין, גרון/צוואר. 

 

 

 

 

 

 

מזל אריה

הבחירה המודעת שלכם להתעלם מבעיה שמעיבה על נשמתכם  ופוגמת בשמחת חייכם, גובה מכם מחיר יקר. כדאי מאוד לדעת שהטמנת הראש בחול ועצימת עניים, לא יובילו אתכם לפתרון המבוקש. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. הקלפים מצביעים על כך ששימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולעיתים אף לחידלון. ההבנה שאתם - זה מה שאתם חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלכם יוצרות מציאות לכן שימו לב לאופן בו אתם משתמשים במחשבות שלכם.

כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו ז

זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה ושוב רבים מכם  מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. שבוע משובח.

 

 

 

מזל בתולה

המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני מזל בתולה מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: אנרגיה חדשה וחיובית מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים.  השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. 

 

 

 

מזל מאזניים

 

תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה נכונות לצאת לדרך חדשה. הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי.

בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח.

בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם.

כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך  שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים.

זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. 

 

 

 

 

 

מזל עקרב

לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל עקרב מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם.

בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.מעבר דירה, שיפוץ או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי.

התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. 

 

 

 

 

 

מזל קשת

פרידה (בעיקר רגשית) מהישן, פותחת בפניכם את הדרך לדברים חדשים וטובים יותר .רבים מבני מזל קשת נמצאים בתקופה שהמאפיין העיקרי שלה הוא חיפוש. חיפוש אחר הדרך לשלווה, חיפוש אחר בן זוג לאהבה, חיפוש אחר יעוד, משמעות ותוכן. בתוככם פנימה אתם מרגישים ויודעים שעדיין לא הגעתם ומצאתם את אשר אתם מחפשים. אני מאמין שאתם יכולים להיחלץ ממצב זה ולהגיע להארה אשר תאפשר לכם לשוב למסלול תקין של צמיחה והתפתחות. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להתבונן פנימה לתוך עצמכם. התבוננות זו תאפשר לכם לעשות חשבון נפש לגבי החלטות או מעשים אשר בגינם אתם מצויים במצב זה. הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן למחשבה על מנת שתוכלו לגלות את התשובות לשאלות כאלה ואחרות בתוך עצמכם. במידה ואינכם יכולים לעשות לבד, פנו לייעוץ או להכוונה של איש מקצוע אשר יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

זוגיות: כבר זמן רב שאתם מצויים בדילמה או התלבטות בכל הקשור לזוגיות אותה אתם מנהלים ועליכם לבחור בין שתי אפשרויות, האחת הגיונית והשנייה יצרית. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה עליכם לפעול על פי ההיגיון. לאלו מכם השוקלים לסיים מערכת יחסים כזו או אחרת ממליצים הקלפים לעשות זאת בצורה יפה והוגנת מתוך תחושת כבוד הדדי ותודה על זמנים יפים שחוויתם ביחד. 

 

 

 

 

 

מזל גדי

השבוע הקלפים ממליצים לכם להשקיע יותר זמן ותשומת לב לבית ולמשפחה. כמו כן זהו שבוע טוב להבעת רגשות, לרוחניות ואהבה. סוגיה או נושא שהיו סתומים עד עכשיו מתבהרים. כעת יש לכם את התבונה והיכולות לדעת ולהבין מה הכי נכון והכי טוב לכם לעשות למען עצמכם. התבהרות זו ניתנה לכם משמים והיא נקנתה בהתחבטויות ולבטים רבים אשר בסופם הגיעה ההרגשה- יגעתי ומצאתי. הקלפים מצביעים על כך שפעולות שתעשו כעת ישפיעו על עתידכם, בחירתכם הנכונה היא ערובה לעתיד חיובי ומוצלח.

בעבודה: התחושה כי מיציתם את עצמכם גורמת לחוסר מעש. אין זה אומר שאינכם ממלאים את תפקידכם נאמנה, ההיפך הוא הנכון- אין פגם בעבודתכם ואתם זוכים להערכה מצד הממונים עליכם אולם תחושת המיצוי גורמת לכך שאתם אינכם מנסים לאתגר את עצמכם. במידה ותפנו את האנרגיות שלכם לכיוון של שיפור מתמיד תופתעו לגלות שיש לכם עוד הרבה להפיק ממקום עבודתכם ומתפקידכם הנוכחי, אותו מיציתם לכאורה.

זוגיות: השבוע מומלץ לפעול בשיתוף ובהרמוניה עם בן הזוג. תהליך זה יסייע בידכם לחזק ולבסס את הקשר בו אתם מצויים. נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק.

לרווקים: זהו זמן טוב לראות ולהראות וקשרים שמתחילים כעת, יכולים ב"ה לעלות יפה. נופש וחופשה עולים יפה, צאו ותיהנו... 

 

 

 

 

 

מזל דלי

השבוע עושה לכם טוב, טיול חופשה והתחברות לטבע ולאווירה של חופש. שבוע טוב למיסוד קשרים, שותפויות או פעולות לטווח ארוך וזאת על מנת שתוכלו ליצור לעצמכם מסגרת יציבה ובטוחה שתוביל להצלחה בעתיד. עסקה שעולה יפה, מכירה או קנייה של נכס או דבר מה חדש.

בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה, אחרי השבוע יהיה זה זמן חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם.

זוגיות: לדליים שכבר נמצאים במערכת זוגית - זהו שבוע טוב למצוא בלבבכם מקום לחיזוק הקשר עם בן הזוג. התנהגות בוגרת ואחראית תאפשר לכם למצוא את הדרך הנכונה לעשות זאת. אלו מכם שבחרו בתקופה האחרונה למסד את הקשר על ידי חופה וקידושין יזכו להמון מזל והצלחה. הליכים משפטיים הנוגעים לכם יסתיימו בניצחון הצדק ויציאת האמת לאור. לאלו מכם השוקלים להתחיל ולהשקיע בלימודים, בהתפתחות אישית ורוחנית - זהו זמן טוב לקבל החלטה חיובית בנושא. הדבר יוביל להצלחה.  

 

 

מזל דגים

השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם ולקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם.

בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם.

בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. זהו שבוע לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך.

בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לאלו מכם שחושבים על לימודים, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות. לאלו מכם שלא יחששו מתהליך הלמידה צפויה הצלחה רבה. מפגש עם דמות סמכותית ( מורה רוחני, מרצה, מפקד, רב) מותיר עליכם רושם עז והדבר פותח לכם נתיב חדש.  חופשה  וטיול עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. 

 

 

    

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(38391)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה