תקופת החגים המעייפת מאחורינו (תודה לאל), ואם להתוודות על האמת התגעגעתי לשגרה. כשחוזרים לשגרה אחרי חופש ארוך, אין דבר שאנחנו רוצים יותר מאשר פרטיות ולבד - בעיקר מהחברים. אחד הנושאים המדוברים ביותר בתקופה הזו הוא זוגיות. איך מבלים בני זוג כשחוזרים לשגרה? האם כל אחד מהם תופס מרחק "בריא" אחרי תקופה כל כך מעיקה? בואו נברר..

תודה לאל שחזרנו לשגרה, אני ללא ספק התגעגעתי אליה. נמאס לי מהארוחות המשפחתיות ומהשאלות המעיקות  כמו "מתי תביאי חבר הביתה"? , "את לא רוצה להתחתן"? ובכלל מכל אווירת הזוגיות שסובבת את הבית. עכשיו שחזרנו גם לשגרת הבילויים, עניין אותי לדעת איך יבלו בני הזוג זה עם זה ? אני מעריכה חופש אחד מהשני ואת העצמאות (לפחות אלו שעדיין  לא התמסדו), ובילויים עם חברים אחרים.

אם אנסה לדמיין סיטואציה היא תראה כך: בני הזוג יקבעו עם החברים הקרובים לצאת לבלות בנפרד, יגיעו לאותו המועדון בעיר, היא בצד שלה והוא בצד שלו (כמובן בשדה ראייה סביר) ויבלו ב"נפרד". אם הייתה לי האפשרות להיות צופה  בסיטואציה הזאת, סביר להניח כי הייתי נהנית מבני הזוג יותר מאשר מהמסיבה עצמה. ירושלים זו עיר שבה כולם יודעים הכול על כולם ודואגים לספר הכול לפרטי פרטים, כך שלא באמת נמצא את החופש שלנו ואת הפרטיות

אם אנחנו באמת רוצים לבלות בלי החצי השני שלנו, יש לי את הפתרון המושלם. בנות יקרות הרי מועדונים לא תמיד נחשבים אצלנו כבילוי מהנה, צאו לבר איכותי רק אתן "הבנות" לערב רווי יין לבן, צחוקים וסיפורי חוויות מתקופת החגים. בנים יקרים, אצלכם מקום הבילוי הוא לא סיפור גדול! מועדון או בר ואפילו פאב שכונתי יהיו מהנים באותה המידה. קחו את קומץ החברים הקרובים לכם וצאו ל"קרוע"  את העיר בלי בנות הזוג (אבל לא  להתפרע יותר מידי). כך תוכלו למצות בילוי מהנה עם החברים הקרובים שלכם בעיר, באמת ליהנות וגם קצת לקחת אוויר אחד מהשני  אחרי ה"ביחד" הארוך עם המשפחה. מעל הכול מרחק ופרטיות, בריאים למערכת יחסים (לפעמים אפילו משדרגת  אותה ), ואם תשאלו אותי, לצאת לבלות עם חברים בעיר בלי בני הזוג מרענן את שני הצדדים.

בסוף הערב, תפגשו אחד עם השני והיא תמיד תדאג לשאול שאלות, לדבר על עצמה ועל החברות המעצבנות שלה ועד כמה היא הייתה נהנית יותר לבלות בחברתך. אתה תהיה שיכור מידי בשביל להקשיב לסיפורי הלילה טוב שלה, אבל בתוך תוכך תהיה מאושר לדעת שלמרות הבילוי ב"נפרד" שלכם היא תמיד איתך ושלך (כן, כן כל כמה שתשחק אותה גבר- אתה תתרגש).

עכשיו כשנגמר הערב המהנה, כל אחד מוצא את הצד שלו במיטה. היא בצד שלה (ליד החלון) והוא בצד שלו (קרוב לדלת). זוגיות היא דבר מורכב ומיוחד- בדיוק כמו חיי הלילה שלנו, אני הייתי מציעה לכם להמשיך וליהנות מהם יחד וגם לפעמים לחוד. כי כשבאמת אוהבים חשוב לתת חופש .

עד לפעם הבא, צאו ותבלו

שלכם,

יפית.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה