מה נלבש בעונה הקרובה? מהי הבשורה שאיכזבה אותי קשות? ומי המעצב שעזב את לואי ויטון? כל התשובות מחכות לכם בפנים

תודה, באמת תודה שהחגים נגמרו. כל האוכל ממש לא עשה טוב למערכת העיכול הקטנה שלי. (זו המצאה אחת גדולה – מערכת העיכול שלי לא באמת קטנה מסתבר). מה שכן, החורף מגיע לזירה והוא מתכנן להישאר פה כמה חודשים טובים. מה שמצדיק את העובדה שצריך להיפרד מכל חולצות הבטן ולחבק את המעילים המכסים טפח או שניים. הבעיה העיקרית שלי בימים הקרים היא שאין לי מקום בארון להכיל את בגדי החורף. הם תמיד דחוסים, מסורבלים ומתנגדים להידחף בתלייה. הבשורה המלבבת היא שיש לי פריט מגניב בחדר שנקרא "מיטה" אחד מתפקידיו הוא להיות ארון מס' 2. מקסימום אשן על הריצפה.

השבוע הוצגה קולקציית אביב סתיו של לואי ויטון בשבוע האופנה בפריז בניצוחו של מארק ג'ייקובס. החלק המעניין הוא התפטרותו הלא-כל-כך מפתיעה של מעצב העל. המעצב האגדי מארק ג'ייקובס עוזב את לואי ויטון אחרי 16 שנים בחברה. הסיבה מדברת על כך שג'ייקובס מעוניין להתמקד אך ורק במותג שלו לקראת ההנפקה הצפוייה בשלוש שנים הקרובות. נו, אפשר להבין. ג'ייקובס הצליח להפוך את בית האופנה הצרפתי למותג על- מחברה שמוכרת בעיקר תיקים ופריטי עור איכותיים, למותג בינלאומי, חדשני ובעיקר מוכר טוב. אין כמו להשאיר רושם טוב. מאחלת לך בהצלחה!

קרדיגנים תמיד מזכירים לי ימים קסומים של חורף, שמיכת פוך, תה חם ואמא מפנקת. מה לעשות שהאמא המפנקת שלי נמצאת 30 ק"מ ממני והתה התלאביבי לא ממש חם, גם לא טעים כי אמא הייתה מכניסה בפנים סודות כמוסים של אמא מתובלים בהרבה אהבה ותשומת לב. אולי בגלל זה ימים של חורף כבר פחות אהובים עלי. לפחות אפשר להתנחם בפרטי לבוש חורפיים מדליקים כדוגמת הקרדיגן, שהשנה מסתמן כפריט חובה! הקרדיגן משמש כסריג הנרכס באמצעות כפתורים, רוכסן או חגורה. העונה הוא מגיח אלינו בעוביים שונים: דק עד מחמם, עמוס בטקסטורות ובגזרות שישאירו אותנו בסטייל לכל העונה. אני בדרך כלל מעדיפה את הפריטים הפחות מחממים החל ממעילי עור ועד מעילי ג'ינס דקים. מה שבטוח שהעונה אני אתקרר פחות. אמא תהיי גאה בי.

אז אחרי שהיינו בטוחים שטרנד המכנסיים המתרחבים הגיח, השאיר חותם ודעך, הוא חוזר בשנית. לא ברור איך זה קרה, אבל מה שכן בטוח שלא תוכלו לפספס אותם בשום מקום. המכנסיים הממש ממש ארוכים מופיעים בחלק נכבד בקולקציות לשנת 2014, ולפי השמועות הטרנד הולך להישאר איתנו לפחות עוד שנה. מה שאומר לגביכן, שהשימוש לא יהיה חד פעמי – שווה להשקיע בלפחות שניים כאלה בארון. כל מה שקשור לרחב אני אישית מאוד אוהבת, מה גם שתוכלי ללכת עם עקב 15 ס"מ שיוסתרו היטב תחת אורכו של המכנס ויסדרו לך רגליים ארוכות ויפות.

לכל חובבות הסטילטו הקשיבו היטב! מהיום חנויות הנעליים יורידו כמה ס"מ מהגובה. הסיבה: טרנד הולך וגובר של העקבים הבינוניים. העקב הבינוני, המזוהה בעיקר עם סגנון הסיקסטיז עושה קאמבק ומוצג בתצוגות האופנה הגדולות. לואי ויטון למשל הציגו את מגמת העקבים הנמוכים והם טוענים שזה אלגנטי ונשי. האומנם? אמא לימדה אותי שבשביל להיות יפה צריך לסבול. אז ראבק, תנו לסבול בשקט! השמועות הטובות מדברות על כך שהטרנד הוא לגמרי עונתי והוא הולך להיעלם בקיץ הבא. יש צדק חברתי!

לסיכום, נראה שמסתמן חורף מעניין ומחמם במיוחד. תעשו קצת סדר בארון הבגדים שלכם, ואח"כ קיפצו לעשות גם אצלי. מאחלת לכם עונה מגניבה עם הרבה סטייל.

בר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה