השבוע שכל החנויות לובשות מעילים ומקפיאות את המזגנים כדי שנחוש עד כמה אנחנו באמת נהיה זקוקות להם, קבלו מספר מגמות אופנתיות לחורף הקרוב שלא ישאירו אותנו אדישות

התמונות באדיבות: מגזין BelleMode - בלמוד.

עוד יום עבר ועוד יום נגמר, כל יום נראה לי כמו שבת בתקופה האחרונה. כיף?! זה ממש לא. איבוד תחושת הזמן בתוספת של חום מחריד, לחות תל-אביבית (ממש לא סימפטית) ומחלות שמזכירות לי שהחורף קרב ובא. בואו נודה על האמת, היתרון היחידי בחורף הזה, זה הלבוש! באמת שאי אפשר להתעלם מהסטיילינג המטורף והשילובים ההיסטריים שאי אפשר לעשות בשום עונה אחרת, בטח שלא בקיץ שכל סרט לשיער נראה לך כתוספת מסורבלת, חמה, מעיקה, דביקה ומילים נרדפות נוספות למילה איכס.


אין סיכוי שאפתח אהבה לעונה הזאת בגלל סיבה אחרת. בטח שלא בגלל הקור. כשהייתי קטנה ממש לפני כמה דקות, אמא שלי חזרה ואמרה לי להתלבש חם כשאני יוצאת מהבית.

זה הדבר האחרון שהייתי עושה כמובן. חולצה קצרה מהארון בתוספת שורט וגרביון שלא אשם, כי הוא פשוט לא נולד לחמם, זה מה שלבשתי כשהייתי יוצאת מהבית כל פעם.
לפעמים זורקת על עצמי איזה ג'קט עור מינימלי שלא יודע שהוא מעיל. דלקת ריאות היתה כבר כמו עוד שפעת בבית ותמיד הייתי מנגנת לעצמי שבפעם הבאה אתלבש חם… נו מילא, אולי בגלגול הבא.

ללא ספק אנו מתקדמים לתקופה שבתחום האופנה הכל אפשרי. הזליגה מהארון הגברי לנשי הולכת ונעשית למשמעותית ביותר. 
החליפות שכוללות מכנס וז'קט תואם נכנסות היישר לארון הנשי כתחליף לכל שמלה או חצאית ומקבלות זווית מרעננת בזכות שימוש בגזרות מעודכנות ומפוסלות יותר שמתאימות לגוף הנשי.
בנוסף למראה הייחודי שמתקבל עם כל חליפה, היתרון הגדול ברכישת חליפה הוא שכמובן ניתן ורצוי מדי פעם להפריד בין הז'קט למכנסיים וללבוש אותם בנפרד.
האופציות הן פשוט אינסופיות ומרעננות. הנעל המתאימה ביותר לחליפה הוא עקב סטילטו. אם בחרת ללכת על מראה יותר קז'ואל נעלי אוקספורד יתאימו יותר.

בנוסף, בעונה הקרה יבלוט עידן הג'אז של שנות ה-20 שמלווה בפרוות, הדפסי פרחים, פרינטים הצהרתיים, עורות פאנק-רוק, טקסטורות נמר, לבוש צבאי ומראה קולג'.
הבדים הופכים לחורפיים יותר ושמלות המעיל הופכות לפריט מפתח העונה. "טוונטיז" כבר אמרתי?
 
מראה הבויפרנד לגמרי תפס את מקומו של הג'ינס הגבוה שיכול לנוח בארון עד שיכריזו לנו אחרת.
גזרה רחבה וקולית לחלוטין שהופכת צרה מאוד בקרסול עם כיפול מכפלת, נעים מאוד חבר חדש! ניתן לשילוב עם נעלי עקב קלאסיות, נעלי בובה ואוקספורד.
גוונים, גוונים, גוונים - גווני שחורים, אפורים וכחלחלים הנעים בין רויאל בוהק ועד כחול צי, שילובי ניוד וחומים, כתום ואדום. לכו על זה…

כמו שאתן רואות החורף הולך להיות מסעיר במיוחד בתחום האופנה, נראה כי הטקסטורות, השילובים השונים מעניינים במיוחד. אל תשכחו להוסיף את הטאצ' האישי שלכן לכל לוק שתבחרו.
יהיה כיף לצאת מהבית גם בגשם ובקור. מבטיחה בהמשך ללקט לכן את כל הפריטים הכי שווים לעונה הקרה כמו: כפפות, מטריות, צעיפים, כובעים ועוד. הישארו מעודכנות!
באהבה, בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה