שופינג בלי לצאת מהבית



קצת קשה להאמין, אך רק לפני כמה שנים אחדות לקנות באינטרנט היה צעד מפחיד ומסוכן.
כיום, מי שלא קונה ברשת נחשב לאולדסקול. כל מה שרציתם לשאול ולא ידעתם על השופינג הכי טוב ברשת. ותתפלאו, הכל כחול לבן

קניות באינטרנט, זאת המומחיות שלי. כן, גם בזה אני מבינה ויכולה לתת שיעור לא קטן. הכל התחיל שפגשתי בגיל 15 את אתר ebay בו הזמנתי כיסויים לפלאפון עם האשראי של אבא.

התלהבתי שהכירו לי את האתר והייתי יוצאת כל יום החוצה לפתוח את תיבת הדואר ולראות האם הדוור החליט להפתיע אותי.

עד מהרה התחלתי להזמין גם בגדים, נעליים, ונחשפתי למעט חנויות שמוכרות את הקולקציות שלהן באינטרנט, כי באמת היו מעט.


קניות באינטרנט עד לפני כמה שנים היו נחלתם של מעטים בלבד המומחים בדבר. רוב החברות שלי היו חוששות מהשילוב שבין כרטיס האשראי שלהן לבין האתרים ה"מפחידים" באינטרנט.
בתור אחת שמגיל דקה וחצי ידעה מה זה כרטיס אשראי ניסיתי הכל וגיליתי עולם ומלואו. (אז לא, הכרטיס של אבא שלי לא ידע לעשות סלטות באוויר, אבל שהוא גילה את החיובים בטוחה שהיו שם כמה קפיצות לרוחק וצרחות לגובה).

למדתי הכל, מרגע הכניסה לאתר, עד הרכישה, מכתב לחברה במידה והמוצר מתעכב וגם דאגה לפיצוי הולם במצבים קיצוניים, משלוחים שמגיעים עד הבית בלחיצת כפתור ומינוס בכרטיס אשראי.
ומה שאתם הכי אוהבים, כמובן, שלב ההחזרה במידה ולא אהבתם את הפריט.
בשנים האחרונות עם פיתוח חנויות כחול-לבן ברשת כמעט ואין מוצר שלא ניתן לרכוש באינטרנט, החל ממצרכי מזון פשוטים ועד תכשיטי יוקרה לא פשוטים בכלל שמגיעים לעשרות אלפי שקלים.
ולמה דווקא כחול-לבן? כי אין על שמעון פרס וגם כי אנחנו ממש בעד לפרגן לחנויות בגדים ישראליות, בייחוד כאשר השלב האהוב עליכם- החזרות, הוא פשוט, קל, נוח, מיידי וזמין. 

עדיקה 
- עם עשרות אלפי חברים בפייסבוק ובאינסטגרם עדיקה עושה את דרכה על המסלול הכי נכון ועכשווי. רכישה זולה, מיידית ונוחה. הבגדים מוצגים במסגרת הפקות אופנה ותצלומים הכוללים מראה מנוסח, עם הצהרה שההיצע באתר מתחלף כולו בתוך חודש. הבגדים ברובם הם סינתטיים והתפירה מאוד בסיסית. אתר נוח לשימוש, מוביל בתחום האופנה ומונה קהל לקוחות שלא מבייש את זארה.

סטייל ריבר- 
חנות המעצבים של אתר מאקו. החנות הוירטואלית שנוסדה בשנת 2010 מציעה לכם בגדים, אקססוריז, ועוד פריטי מעצבים עדכניים, בהנחות משמעותיות של עד 70% הנחה. סטייל ריבר מציג קולקציות של למעלה מ-50 מעצבים ישראלים. בעלות של דמי משלוח צנועים הפריט יגיע אליכם תוך 48 שעות, קיים החזר כספי מלא במידה ולא אהבתם את המוצר.

OWNIT-
 אתר מגניב המעוצב בקפידה. לאחר הרשמה שתיקח דקה וחצי, תוכלי להנות מפריטים טרנדיים במחירים סבירים ביותר. בעלת האתר מציגה מידי חודש בלוג בו היא מעלה דברים חדשים ברשת. ניתן להציץ בדגמים ולהתעדכן גם דרך הפייסבוק וגם דרך האינסטגרם. משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ.

הקטלוג של xnet -
 חנות וירטואלית נחמדה שמכילה עשרות מותגים במחירים יחסית גבוהים לצרכן. קל ונוח לשימוש. שווה הצצה.

Belle and sue -
 אתר נחמד של 3 בנות שעסקו כל חייהן בעיצוב אופנה, קניינות ושיווק מותגי אופנה בינלאומיים. באתר הבנות מציגות מאות דגמים של מעצבים נבחרים.
הקנייה באתר נוחה, קלה ומשתלמת. המשלוחים חינם! כיאה למותגים המחירים יקרים. אך מידי פעם קיימות הנחות שוות תחת השם "עודף מ-100". שווה ביקור.

מיה אנד מור- 
חנות אופנה וירטואלית שמספקת חוויה ייחודית. באתר ניתן למצוא מבחר סגנונות, החל מפריטי בייסיק ועד קז'ואל. מחירים שפויים, איכות סבירה אך המבחר לא גדול וחבל! באתר ניתן לעשות חיפוש לפי טווח מחירים, דבר היקל עליכם במהלך הרכישה.
לסיכום, נראה ששופינג באינטרנט נעשה טרנדי לאחרונה. אמצו לעצמכם כמה חנויות כחול-לבן וירטואליות, פרגנו למעצבים ישראלים ותנסו את זה בבית.
בברכת שנה טובה מלאה באושר, אהבה, התחלות חדשות ומלא אופנה, 
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה