לא פעם הרגשנו במקום בילוי כמו אורחים במזבלת חירייה, עטופים בריח טיגון וברקע תפאורה של בדלי סיגריות פזורים לכל עבר. התופעה הידועה קיימת במקומות הבילוי הגדולים ביותר ותתפלאו גם במועדוני הלילה החמים ביותר

הלכלוך המזוויע במקומות הבילוי הוא ללא ספק תופעה מוכרת וידועה, אבל עם הזמן היא רק גדלה ומפריעה לבליינים ליהנות. בגילים צעירים, פחות מרגישים את הלכלוך שמסביב , את עשן הסיגריות של המעשנים ואת הניחוחות העולים מאזור השרותים . ככל שהזמן חולף ואנו מתבגרים (רובינו לפחות), נקיון הוא מרכיב  חשוב כחלק מההנאה שלנו במקום הבילוי. יש שיגידו כי בנות רגישות לסביבה נקייה הרבה יותר מאשר גברים ובגלל זה הלכלוך הנוראי מפריע להן. אני אומרת לכם שגם גברים אוהבים סביבה נקייה ולעולם לא ירשו לעצמם ללכלך את חולצת  המותג שלהם בשלולית וודקה שנטפה מהכוס על הבר. אותה שלולית וודקה היא לא הבושם האהוב עליי, ואם בטעות אניח את המרפקים שלי על הבר אני אישית עלולה לצרוח מעצבים (וכמוני עוד הרבה).

אתם בטח מתארים לעצמכם מועדון זול, אפלולי שהדבר החשוב לו ביותר הוא הכסף שנכנס לקופה בסוף הערב. אז תתפלאו לגלות שהמועדונים החמים ביותר בעיר אינם בדיוק שומרי ניקיון במהלך הערב והלכלוך עולה על גדותיו. מי שמעשן, יוצא עם קופסת סיגריות מהבית וחוזר לא עלינו עם אחת שלמה שנדבקה לו לסוליות של הנעליים . בנות יקרות, מי שהתאכזבה מצבע הז'קט שלה, בקלות יכולה להפוך אותו לכהה יותר בטבילה אחת קטנה על הבר הרטוב מהכוסות המזיעות. אם אנסה למצוא מילה בוטה ואפילו לא נעימה כדי לתאר לכם את המסר שלי, אמצא אחת מתאימה- סירחון!

אני לא יכולה להאשים את בעלי מקומות הבילוי, כשברמנים מתרוצצים בין המזיגה למטליות הניקיון הם לא מספיקים לשרת את קהל הבליינים העצבני. גם כאשר מחליט בעל הבית (שיכול להרשות לעצמו כמובן) להעסיק עובדי ניקיון, אי אפשר להשתלט על ההמון הנוראי שמייצר לכלוך בכמויות אדירות. מי  שמעוניין לראות במו עיניו זוהמה, מוזמן לגשת לאזור השרותים כמעט בכל מועדון וליהנות מריחות חזקים ולעיתים גם מצינורות ביוב מקולקלים. אם תשאלו אותי, מזל שבנות הולכות על עקב של 20 ס"מ, אנחנו לא מרגישות את שלוליות השתן על הרצפה. אם האגדה נכונה אני תמהה איך בכל עושים סקס בשרותים, אבל כשהאלכוהול בדם הכל אפשרי.

התיאורים הכול כך מדויקים ואפילו קצת מוגזמים שלי, באים  כדי לעורר את תשומת לבכם בליינים יקרים. אף אחד לא עובד בשבילכם ולא חייב לנקות אחריכם וכנראה שכמה מקומות בילוי לקחו את זה כמה צעדים רחוק מידי. אם נשמור על סביבה נקייה בבר שאנו יושבים בו, מועדון שרוקדים בו ואפילו בפאב הכי "שכונה" שקיים, נהנה מבילוי איכותי יותר. לגבי עשן הסיגריות אין כל כך מה לעשות, רק לקוות לטוב (הומור תמיד עוזר). לגבי בעלי מקומות הבילוי- תתאמצו קצת יותר ותספקו לנו במחיר כרטיס הכניסה שאנחנו משלמים לפחות נייר טואלט  בשירותים (ועדיף שיהיה רך). סביבה נקייה תמיד גורמת לנו להרגיש נוח יותר ואם תשאלו את המגזימים, סביבה נקייה גורמת להם להרגיש בבית (אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני בבית לא מסתובבת עם עקבים).

אז טיפ קטן ממני, שמרו על סביבה נקייה ותיהנו הרבה יותר.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה