חברת נעליים בסכנת סגירה, מדוע כל הסלביות מקצצות את השיער, תערוכה מרהיבה במיוחד ועוד טרנד לביש בדרך לארון שלכן. יצאתי לשטח וחזרתי עם עדכונים חמים במיוחד

איך אני אוהבת את יום חמישי. בעיקר כי סופסוף הגיע סופשבוע, וגם כי יש איזה ניחוח של חופש באוויר. אני חייבת לציין, שבסופי שבוע אני עובדת בכל הכוח, ולכן היום האהוב עלי צריך להיות בוודאות יום ראשון. אבל מעדיפה להשאיר את זה בחמישי.. וכיאה ליום חמישי כל הבעיות הדורשות פתרון, דואר, ארגונים וסידורים, הכל כמובן נדחה ליום הזה… כל מה שרציתם להספיק השבוע ודחיתם לדקה ה-90, זה היום! אז קחו לעצמכם דקה ברייק מכל הבלגן שעל הראש ותישארו מעודכנים בענייני אופנה. שלא תגידו "לא ידעתי". מתחילים!

קרוקס בסכנה! - אפשר להבין למה. נעלי הגומי שהטריפו את העולם והגיעו לכולם (חוץ ממני כמובן!) מגלות סימני דעיכה וסגירה בשבוע האחרון. דווח על 40% נפילה ברווחיה של החברה שסיפקה תחזית נמוכה מן הצפוי במכירות ברבעון הנוכחי. הבאז ההזוי סביב הנעליים לא שינה את העובדה שהן "מעט, ממש קמצוץ" מאתגרות אופנתית, בשל כך ניסתה החברה שוב ושוב לשחק עם הדגמים ולהפתיע אותנו כל פעם מחדש.


יש האומרים שהדעיכה מתרחשת בגלל מזג האוויר הקיצי. אני אומרת שזה בגלל הכיעור! נשאיר את התשובה בידיכם.. 

מקצצות- מפונינט, לגילוח חצי ראש, לצביעת חצי ראש ועד לצביעת שני פסים מאחורי האוזן, אנחנו הולכים ומקצינים. טרנד השיער הוא אמיץ, אדג'י (כלומר "על הקצה") ובעל אמירה. גבר מאחור, אישה מלפנים.

מה שבטוח, המספרות בטוח מרוצות!!! השבוע לא אחרת מאשר המלכה ביונסה הפתיעה במהפך של שיער קצוץ במיוחד עם בלונד מלפנים. שיערה הארוך היה במשך שנים סמל הסטטוס שלה וכעת היא החליטה לעשות את הצעד האמיץ. מיילי סיירוס, אן הת'ווי, ניקול ריצ'י, ריהאנה, ואפילו נטלי דדון משלנו, כולן גילחו את העורף. אם תשאלו אותי נשארתי ספיצלס. אני פחות בעד היגררות אחרי טרנדים כאלה של שיער. 

משבצות או לא להיות- בעונה הקרובה לא תוכלי לברוח מהמשבצות. מלתחת הסתיו הקרוב לא תוכל לעבור בלי פריט משובץ אחד לפחות. ככה חושבים בבתי האופנה הגדולים שמנסים לשכנע ולסחוף את כולנו. הפריטים המשובצים יעניקו לנו מראה פאנק משובח, ממש כמו פעם, רק עם הרבה יותר סטייל, מראה צעיר, שובב וסקוטי. דוגמת השחמט היא אחת הדוגמאות המוצלחות

שיצאו העונה, הצבעים החזקים יהיו אדומים, ירוקים, כחולים ואפורים בשילובי שחור. נשמע שאני קצת שלילית היום אבל אני מאוד סקפטית אם זה יעבוד. מפסים למשבצות, טרנד הבא יהיה מחומש תלת מימדי וכולנו נסחף גם אחריו. 

תערוכה אופנתית- כידוע לכן אני מאוהבת בתערוכות אופנה, בייחוד כשהן מגיעות עם טאצ' אומנותי.
ב-29 באוגוסט תיפתח בקניון רמת אביב תערוכת פיסול חדשה של האמנית נירית לבב. התערוכה נקראת "אומנות ואופנה" והיא תציג שמלות מחומרים ממוחזרים החל משנות ה-20. זוהי הפעם השנייה שהאמנית מציגה בקניון רמת אביב, לאחר שהציגה בשנה שעברה תערוכה מדליקה ביותר של פסלי כלבים ממוחזרים. כל עוד זה משולב עם אופנה, אני שם. קפצו לביקור והתרשמו. ובדרך תקנו לעצמכם משהו, על חשבונכם כמובן.

אז באופטימיות זהירה של סוף קיץ מיוזע אך מעניין ביותר אני נפרדת השבוע בברכה שתצליחו להנות מאווירת החופש הגדול שלפני החגים, שכבר מרגישים אותם מעבר לפינה והרבה יותר מוקדם השנה.
באהבה,
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה