אלפי חתולים וכלבים ממתינים לבית חם, אלפי חתולים וכלבים נולדים לתוך מציאות של רחוב, אלפי חתולים וכלבים ננטשים יום יום. כשמאמצים חיה ההחלטה צריכה להגיע ממקום של מודעות ולא מתוך רגע של חולשה, או בגלל ש- "הילד רוצה"

אימוץ צריך להגיע ממקום של אחריות ושל אכפתיות . חיות הן לא צעצוע והן מרגישות אהבה וכאב. ואתם יכולים לעזור להן!הנה סיפורם של שני כלבים מתוך רבים, שמחפשים כרגע בית חם ואוהב ובעיקר בית קבוע:

הסיפור הראשון הוא של כלב בשם צ'יי.כלב מסוג דוברמן בן שנתיים שנמצא משוטט ברחובות.צ'יי התחנן לעשרות עוברי אורח וחיפש נחמה בין פח לפח, עד שלבסוף התגלגל לעמותת "ירושלים אוהבת חיות". רזה עד עצמותיו וסובל מתת תזונה, מפוחד עד מוות ואוזניו נראו כאילו מישהו גזר אותן עם מספריים. את דבי רקלין, מתנדבת בעמותה , הגודל של צ'יי הפחיד. כי מאחורי עיניו החומות והגדולות היא ידעה שמסתתר כלב ידידותי שמחפש לתת אהבה ללא תנאי. דבי לקחה את צ'יי לביתה,היכן שכמצופה ישנם עוד כלבים,וצ'יי התגלה ככלבאוהב ומתחבב על כולם, אנשים, כלבים ואפילו סוסים. כלב רגוע שמתאים לכל משפחה. בגלל שצ'יי עבר התעללות, ברגע שצ'יי רואה רצועה הוא רועד ומפחד מאוד ולכן עליו לעבור שיקום נפשי. דבי כרגע מארחת את צ'יי ומטפלת בו אבל עדיין מחפשים לו בית קבוע. עזרו לנו למצוא בית חם ואוהב  לצ'יי הדוברמן.

הסיפור השני הוא על כלב מסוג רועה אסיאתי, בן 7, חתיך,שיער ארוך ולבן,משקל 54 ק"ג,מממ... כבר נשמע טוב. שמו "בס" והשם האמצעי זה "נוח".בס הוא כלב מאוד נוח שמסתדר עם כלבים ואדיש לחתולים, ומחפש כל הזמן ליטופים. בס הוא אומנם כלב גדול וחזק, אך בעיה בריאותית שיש לו בבלוטת התריס, הופכת אותו לשברירי.בס חייב לקבל פעמיים ביום את התרופה שלו יחד עם האוכל. את בס מצאו לפני שנתיים משוטט ברחובות ללא בעלים וללא שבב אלקטרוני לזיהוי, ומאז הוא הספיק להיות אורח בכמה וכמה בתי אומנה.כשכמעט אבדה התקווה, דבי לקחה אותו לאומנה בביתה וכבר שנה שהוא משתוקק לבית עם ילדים ומשפחה.

רק אתם בבית יכולים לעזור ולהשפיע לטובה על הכלבים, גם אם אתם לא יכולים לקחת את הכלבים אליכם, אנא הפיצו את השמועה. היכנסו לעמוד הפייסבוק של דבי והפיצו את הסיפורים לחברים שלכם.

לפרטים נוספים ניתן לצלצל לדבי בטלפון  050-8836629 או לעמותת"ירושלים אוהבת חיות" באחד מהמספרים הבאים: 050-2203839, 052-6630302  ,054-7402845.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה