ט"ו באב בסימן סיילים




יום האהבה העברי מתרחש ממש בתחילת השבוע וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לפשפש במבצעים, לשבור תוכניות חיסכון ולרוץ לשופינג מסעיר- כל הדרכים לבזבז כסף על אופנה בסוף השבוע הנוכחי. תיהנו.

הבקרים האחרונים לא נראים כמו הבקרים בקיץ שעבר. הים הוא כבר לא אופצייה אפשרית בשבילי, אין את ההקלה בין סמסטר לסמסטר כי לימודי התואר נגמרו וכל יום נראה כמו זה שקדם לו, ובכלל נראה לי שכל עניין ההתבגרות וחיפוש העבודה נעשה מעייף מתמיד. הרי אף פעם לא תדע מה אתה באמת מעוניין לעסוק בו בחייך. וגם אם תקבל החלטה, עוד 7 החלטות אחרות יראו לך ממש אופציונליות. מה עושים?! ואיך מתגברים על המחשבות האלה? אוכלים ועושים שופינג. בעיקר כי זה משכיח את שאר הדאגות האחרות שיש לנו בחיים, וגם בגלל שלאכול צ'יפס עם מיונז עתיר קלוריות באמצע הלילה זה תמיד נשמע כאופצייה מנחמת.

אז כך עשיתי. אכלתי וקניתי. המוכרות בכל החנויות שמחו לקבל את פניי, ולתפור עוד עסקה בדרך לבונוס המיוחל, והעוברים והשבים היו בטוחים ששדדתי סניף בנק. לא סיפרתי להם שאני עייפה ממרדף אחר העתיד שלי ושכל מה שבא לי לעשות הוא לקפוץ משמחה בכל חופשת סמסטר ולרבוץ בים. בעודי חושבת על תואר נוסף (עתיר סמסטרים) ועל שופינג שישכיח לי את הבעיות, זכיתם להיות שותפים בקנייה שלי ובמבצעים העתידיים לבוא.

מכירים את זה שאתם קונים בגד ויום יומיים לאחר מכן מחירו יורד ב-30%? יופי!  אם אתם לא מכירים אספר לכם שזאת הרגשה לא נעימה, באותו רגע אתה בטוח שעשו לך את זה בכוונה, או יש האומרים שזה קארמה ובכל מקרה היית מוציא את הכסף הזה במקום אחר. אני טוענת שזה פשוט חוסר ידע! לכל סייל יש תאריך משלו. אז אפשר פשוט לפתוח יומן ולדעת שבדר"כ ירידות מחירים מתרחשות לפני החגים, בסוף העונה ובתאריכים מאוד מיוחדים כמו ט"ו באב. אגב אם תעשו סקר שוק לגבי ט"ו באב, רוב הגברים יגידו לכן שבטח התבלבלתן עם החג הזה לאילנות. אה כן, ט"ו בשבט. אבל תמיד נסלח להם מהסיבה הפשוטה שהם לא זכרו תאריכים מהותיים אחרים כמו יום ההולדת שלך או יום הנישואין שלכם. 
ט"ו באב נוחת עלינו ממש בתחילת שבוע הבא. וכל מה שאני רואה בעיניי זה שטרות מרשרשים, כרטיס אשראי שחוק, וסיילים בכל הרשתות. כי שופינג עושים רק באהבה.
אתחיל בבית האופנה קום איל פו של דורית בר אור המהממת, שפותחת בסייל של ביגוד ואקססוריז ב- 30% הנחה. לדוגמא: שמלת סרפן ב-799, סנדלי פאט בון, ב-483 ועוד. המכירה תתקיים בסניף ויצמן 1 רחובות, ממש בסוף השבוע הנוכחי.
לכל המתחתנות והעתידות להתחתן, אלון לבנה פותח ממש מחר יום שלם של מכירת שמלות כלה בטווח מחירים מצחיק של 1,000-3,000 שקלים. בין השעות: 10:00-14:00.
המכירה תתקיים בהרצל 20 קומה 1 בתל אביב. 
מעצבים ישראלים כמו: אליהו מדר, דניאלה להבי, פזית קשר, תמר שלם, דורין פרנקפורט, אפרתה ורוני קנטור יקיימו סיילים מטורפים בחנויות של עד 50% הנחה על כל הפריטים.
בעניין מכירות ביתיות: הסטייליסט שחר רבן הגאון מקיים מכירה ביתית ומעניק עד 40% הנחה על מבחר ענק של שמלות, נעליים, תכשיטים ופריטי וינטג'. בנוסף, ביום שישי הקרוב, 19 ביולי בשעות הבוקר, תתקיים מכירה ביתית של פריטי ייבוא אישי מפריז: שמלות, תיקים, נעליים, אקססוריז והרבה פריטים מעניינים ברח' בבלי 17, קומה 1 תל אביב. 
אתר האופנה בל אנד סו, מקים חנות פופ אפ לשבוע אחד לכבוד סוף העונה, ויקיים בה במקביל לאתר מכירה של עד 60% הנחה על כל קולקציית הקיץ. מוהליבר 30 תל אביב.
ואם חשבתם שזה הכל, תגלו לדעת שבכל הרשתות הגדולות כמו מנגו, זארה, אמריקן איגל ועוד מקיימים מכירות גדולות בסוף השבוע הקרוב.
בסטיב מאדן למשל מתחיל ממש היום מבצע של 30% על קולקציית התיקים, ו50% הנחה על מגוון גדול של דגמי נעליים.
אקססוריז: רשת התכשיטים רויאלטי מציעה עד 80% הנחה על מגוון תכשיטי יהלום, המעצבת שלומית אופיר מעניקה הנחה של 20% הנחה על כל התכשיטים עם הלבבות. במגנוליה, בכל קנייה ניתן לרכוש תכשיט ב-49 ש"ח ועוד….
אז עכשיו כשאתן מעודכנות והחלטתן ללכת לעשות שופינג ולהסתער על החנויות אל תשכחו לספר שאת הפריטים קניתן בהנחה ענקית, בסייל כמובן, ושהפעם לא הצליחו לעבוד עליכן.
שיהיה לכולן שבוע מלא בהפתעות וחיוכים. ט"ו באב שמח! 
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה