טיפוח הוא אחד הדברים הראשונים שאני שמה לב אליהם כשאני נפגשת עם חברות, מכרים או סתם אנשים ברחוב. לק מקולף, פנים יבשות, שיער שנראה כאילו גררו אותך מהמיטה ישר לרחוב וכפו עלייך להתהלך בו, כל אלה מיד קופצים לי לעין. להיות אופנתי ומוקפד לפי צו האופנה בכל שעה משעות היום זה כמובן מעולה, אבל אם זה לא הולך יד ביד עם טיפוח, זה לא שווה.
צריך להתחיל לשנות כללים ישנים והרגלים משונים.

אני בטוחה שגם לכן יצא ללכת ברחוב ולהזיל ריר על בחורה מטופחת מכף רגל ועד ראש עם איפור מוקפד, פנים חלקות כאילו הרגע יצאה מד"ר קליין, לק שמרוח בדיוק ולא נמרח לצדדים, עם דגש על התאמת צבעים לבגדים שהיא לובשת, שיער שממש הרגע נגזר ע"י הספר הכי נחשק בעיר ואיך לא, היא נראית בשיא שלה כבר בבוקר. נשמע רחוק שנות אור מכן? אולי. וגם אף אחד לא ביקש שתהיו כאלה מתוקתקות תמיד, אבל אפשר לשמור על כמה כללים פשוטים שאם לא ניישם אותם הם עלולים לעלות לנו עם הזמן ביוקר.

כן, ברור לי שחלק מכן הולכות לפעמים לישון עם איפור, אוגרות תכשירים מיושנים שיצאו כבר מזמן מהאופנה, ולא מחליפות מוצרי טיפוח ואיפור, כי פיתחתן נאמנות משונה לחברה.

תודו שצדקתי, אנחנו תמיד נקפיד ללכת על טרנדים אבל בכל מה שקשור אלינו, נניח ונזניח. בדיוק בשביל זה אני כאן כדי לתת לכן רשימה של הרגלים מגונים, שאנחנו חייבות להיפטר מהם ומהר! תגזרו ותיישמו.

לישון עם האויב- גם אם חזרת מיום מעייף ומתיש, גם אם מזג האויר עומד על 38 מעלות צלסיוס בצל וגם אם כל מה שבא לך לעשות זה רק לזחול למיטה ולנתק את הטלפון, הקדישי לעורך עוד 5 דקות של ניקיון. במהלך השינה העור שלנו מפריש שומנים טובים והאיפור מונע את התהליך וגורם ללכלוך לחדור עמוק יותר. מכאן גם קיימת חשיבות להימרח בקרם לילה. אבל אם זה כבד עלייך, התחילי בלהוריד איפור לפני השינה וכבר תצפי בשינוי.

נאמנות למוצרים- שוק מוצרי הטיפוח מתחלף בקצב מסחרר וכדאי שתהיי פתוחה לשינויים. כאשר העור משתנה ומתבגר יש להתאים לו את המוצרים הנכונים ולא לדבוק במוצר אחד לאורך זמן ובטח שלא לאורך שנים. קרם שהתאים לך בגיל 20 לא בטוח יהלום אותך בגיל 40. כמובן שאם שימוש במוצר מסויים מיטיב עם עורך ומשתלב טוב עם שאר מוצרי הטיפוח אין צורך להחליפו. התאימי אותו לקצב הזדקנות העור ולשינויי מזג האויר.

תמיד טוב שיהיה- אגירת מוצרים כרונית מוכרת לכן? לצערי הרב אנו נוטות לשמור תכשירי טיפוח לאורך זמן על אף שרצוי ומומלץ לעשות סדר במוצרים אחת לחצי שנה. אל תשכחי שלמרבית המוצרים אין חיי מדף של מספר שנים, וחבל שתמרחי על הגוף מוצר שפג תוקפו. שימי לב שכיום יש חוק המחייב את חברות הקוסמטיקה לציין את תאריך התפוגה ואת תוחלת חיי המדף של המוצר מרגע פתיחתו, מה שיכול להקל על הארגון והסדר שתעשי. אין תאריך על המוצר שלך? כנראה שדודה שלך הורישה לך אותו, תעיפי ומהר.

מה קדם למה?- תפסיקי להניח קונסילר על גבי המייקאפ או מייקאפ מעל הפודרה. גם אם לא כולן מודעות לכך- לכל מוצר איפור יש את השלב שבו צריך להשתמש בו, ובהחלט כדאי לשמור על הסדר. פנים> קרם לחות ועיניים> קונסילר> מייקאפ> פודרה> סומק. ולא בכל צירוף מוזר אחר.

מריחת לק בצורה נכונה - למרוח לק זו לא תורה מסיני ובטח שלא צריך לעשות תואר בשביל זה, הכל עניין של מיומנות. אם את לא יודעת למרוח לק, פשוט אל תמרחי! יש חלופות בשם קוסמטיקאית, חברות או חלופת הלק השקוף. חבל שיד שמאל שלך תראה מרוחה היטב ויד ימין כמו אחרי מלחמת העולם. הקפידי על לק שמרוח בצורה נכונה ומדוייקת, גם אם נראה לך שלא שמים לב, את טועה.

עבודת שורשים- צביעת השיער לעתים קרובות מדי עלולה להחליש אותו ולגרום לו למשבר זהות. נסי להפחית את התדירות למינימום וכדי לצמצם את הנזק ולשמור על צבע אחיד, מומלץ לצבוע רק את השורשים אחת לשישה עד שמונה שבועות. עוד אפשרות היא לצבוע את השיער בגוון הקרוב בדרגה אחת או שתיים לגוון שלך, מה שיאפשר לשורשים להתמזג באופן טבעי ולא להיראות נטע זר.

גבות- עיצוב הגבות בקרב נשים כבר נחשב לאובססיה. שימי לב שעם כל שערה בודדת שאת תולשת את מוציאה עוד אלפי אחרות, ובסופו של דבר את עלולה להישאר עם גבות לא זהות, דקות ולא מעוצבות. כדי שלא תצטרכי לצייר, תני לפינצטה כמה ימי מנוחה.

לסיכום בנות יקרות, אני מקווה שלקחתן כמה עצות טיפוח שגם אני מיישמת על עצמי באדיקות. אני חושבת שמה שטוב בשבילי יכול לעבוד גם עבורכן. הלוואי ונוכל להיראות רעננות וצעירות הרבה יותר למרות הקיץ הלח והמחניק שיש בחוץ.

באהבה בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה