מה זה השטויות האלה סלבס במסיבות?



הרוב הגדול הספיק לשמוע על תופעת הסלבס, שמגיעים להתארח במסיבות בעיר לאחרונה. היחצנים מנפיקים הזמנות לאירועי הסלבס יחד עם תמונותיהם בתקווה שהקהל יתלהב ויגיע להתחכך. לאחר כל המאמץ, האם באמת בלייני העיר מגיעים למסיבה רק בשביל לפגוש בסלב הנערץ?האם ידוען כזה או אחר מצליח להעלות את מספר הבליינים במסיבה? מזה השטויות האלה סלבס במסיבות?!?!

כבר דנו בנושא המסיבות בעיר כמעט מכל זווית. כסף, תפאורה, גיל  דיג'יי ועוד.. שהם תבנית מוכרת לכולנו בעולם הלילה להרכבת מסיבה מצליחה. בתקופה האחרונה, אלמנטים אלה אין בהם די  ויחצני המסיבות החליטו שסלבס הם המרכיב החסר למסיבה מושלמת. דוגמניות, פליטי ריאליטי, שחקנים ואפילו ניצבים הם הדבר החם הבא. בקיצור כל מי שעבר ליד מצלמת טלויזיה.. כמעט כל צוות יחצנים מזמין ולדעתי גם משלם לא מעט כסף לידוענים שונים להגיע ולהשתתף באירוע כדי שידברו על כך בכל העיר ובליינים רבים יגיעו (הרבה מעל הממוצע).

אותו ידוען או ידוענית מגיעים למסיבה וכמה שהם סובלים. לחייך לכולם, להצטלם עם שיכורים ולסרב בנימוס לכל משפטי הפתיחה הנוראיים. כמה סבלנות זה דורש, להיות יפה ומצליח ובעיקר אליל. אבל לא כולנו נסחפים לעומק התופעה החדשה, לא את כולנו מרגש עולם הזוהר ובטח שלא הסלבס המקומיים. ככל שאנחנו מתבגרים זה נראה לנו שולי וילדותי להתלהב מאדם בשר ודם שקצת מעורבב בביצה הידועה. לפעמים אנחנו אפילו מתעצבנים מעומס הבליינים כבר מתחילת הערב ולבסוף, אדון או גברת סלבס עולים לעמדת הדיג'יי שעה לפני שהמסיבה נגמרת. מבאס!

האם באמת בלייני העיר מגיעים למסיבה כדי לפגוש בסלב הנערץ? מאוד תלוי מיהו הסלב ועד כמה הוא עכשווי ומעניין (למרות שהיום גם פליטי ריאליטי הם סלבס). דבר שמאוד מעניין, היא העובדה שסלב כזה או אחר מצליח להעלות את מספר הבליינים המגיעים למסיבה. נוכחות של מפורסמים כנראה משמעותית לבליינים וליחצנים, משום שזה מה שמעלה לדעתם  את איכות המסיבה (לא בעיניי).

לא משנה כמה תנסו לשכנע אותי, אני נשארת מתעקשת - "מזה השטויות האלה סלבס במסיבה?" אם קשה לכם להצליח להרים הפקה לבדכם, אין סיבה שסלבס יצליחו בעשר דק' התהילה שלהם על הבמה לעשות זאת. הרי אחרי כמה מסיבות כאלה, שוב תצטרכו לחשוב על פטנט חדש למשוך אליכם בליינים.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית. 

 

 

 

צילום: פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה