רגע לפני שאתן יוצאות למסע שופינג מסחרר, קבלו את הצבעים הכי דומיננטיים, נועזים ונחשקים העונה. איך ללבוש ולהתאים?! עצות וטיפים בפנים

העונה האהובה עלי ביותר היא הקיץ! זאת עובדה שהחיים שלי נעשים שמחים יותר, גוון העור שלי זוהר יותר והשמש בתוספת ויטמין די מקפיצה לי את מצב הרוח שנח תקופה ארוכה מתחת לפוך. אחד האלמנטים האופנתיים שמבדילים את העונה החמה מהחורף הוא עניין הצבעים בלבוש: צבעים קרים ומנוכרים כמו: שחור, אפור ונייבי לעומת צבעים חזקים ונועזים שנותנים לנו טוויסט לאישיות ומזכירים לנו למה אנחנו כל כך אוהבים את העונה הזאת. ונכון, בכל זאת בכל עונת קיץ טיפוסית אתם לא תפסיקו לככב גם בצבעים כהים בטענה שזה ״חגיגי יותר״, ״מרזה יותר״ ו״סקסי״.

אני טוענת, שנעזוב את כל הקלישאות שנולדנו לתוכן, וניתן לגוף שלנו לזהור בצבעים הכי חמים של הקיץ. שנתחיל?!

חופש בטורקיז-

בין הצבעים הכי נחשקים והבולטים ביותר העונה, מככב הטורקיז שמעניק לנו תחושת חופש אינסופית, אווירת חוץ, איים טרופים ונפש טהורה. בנוסף לגוון שמשרה אווירה קלילה, יש כאלה המייחסים לו סגולות של הגנה ובריאות. אומנם הצבע הוא בולט ולא ניתן לפספס אותו לרגע, אך יחד עם זאת, מדובר בצבע ניטרלי, שבקלות יכול להשתלב במלתחה. מתאים לשילוב עם גווני חום, ניוד, שחור, לבן ובעיניי גם עם אקססוריז צהוב או כתום, כי אם כבר מתפרעים אז עד הסוף. אנחנו הכי יפים כששמים לב אלינו. העונה טרנד הטורקיז סוחף אחריו מעצבים ישראלים רבים ומגיע בצורת תיקים, נעליים, כובעים ותכשיטים. למי שחוששת מצבעים נועזים, תוכל להתחיל להתנסות עם הצבע בתור לק לציפורניים, הכי שיקי וטרנדי.

תשוקה באדום-

לא הספקנו למצמץ בזמן שהצבע החזק והנועז חלף על פנינו וחזר היישר למלתחה של פאשניסטות גדולות. ללא ספק, אדום הוא אחד הצבעים הכי קלאסיים וסקסיים שיש. צבע בעל תעוזה שגורם לגברברים לסובב אחרייך לא מעט ראשים. אומנם בעונה הקודמת טרנד השחור-לבן דחק לצד את הצבע הלוהט וזכינו לראות אותו רק על השפתיים אבל מהעונה האדום חוזר ובגדול לחיינו. אישית, אני מעדיפה להישאר עם קלאץ׳ ונעל אדומה, אך בחורות נועזות ממני יכולות למצוא ברוב הרשתות בארץ שמלות אדומות, חצאיות ושלל פריטים שללא ספק הכי יפים באדום.

הצבע המשתלב הכי טוב עם אדום הוא לעניות דעתי השחור או אפור סולידי, אך גם ג׳ינס עם חולצה לבנה ונעל עקב אדומה יעשו היטב את העבודה. אין כמו להיראות ולהרגיש סקסית. נקסט.

שמש צהובה-

הצבע האהוב עלי העונה הוא ללא ספק צהוב. הכי קייצי, הכי מרענן ומשאיר טעם של עוד.

ללא ספק הצהוב חוזר העונה ושולט במסלולי התצוגות ועל השטיח האדום. בטוחה שרובכן מעקמות פרצוף כרגע ומעדיפות לא להתעסק עם הצבע הזרחני הזה אבל זה בדיוק הזמן לשנות את הסטיגמה ולהבין שאין ממה לפחד. הצהוב מגיע העונה בעיקר בשמלות, שורטים ונעליים ונראה שהוא הראשון להיחטף מהמדף. סיפור קצר: השבוע יצאתי בכוונה לרכוש נעליים בדיזינגוף אצל מעצבת מוכרת, ראיתי בחלון נעל שטוחה שמגיעה בשחור, תכלת וצהוב. כשביקשתי את הנעל הצהובה במידה 38 המוכרת חייכה ואמרה: ״גם את רוצה צהוב?! חכי להזמנה הבאה!״ אני עדיין מחכה!!!!!!!

לבנות שרוצות לאמץ את הטרנד אבל עדיין חוששות מנוכחותו ומפחדות להיראות כמו אוהדות של מכבי בפיינל פור, יש דרך לעשות זאת, הכל עניין של גוונים ומינונים. נעליים צהובות למשל יוכלו להעניק למראה שלך סטייל קייצי ומעודכן. אופציות נוספות: תיק, שעון, משקפי שמש או אקססוריז בצהוב. תוכלי להתאים את הצבע עם שחור, לבן, אפור, צבעי ניוד וחומים למיניהם. 

לסיכום, נראה כי כל הצבעים הנועזים והחזקים חוזרים העונה היישר למדפים ולנו רק נשאר לאזור אומץ ולדעת לשלב אותם בצורה שהכי מחמיאה לגופנו. בטוחה שכל אחת ואחת מכן תמצא את הצבעים שהכי הולמים אותה ותתנסה בחגיגה מטורפת וצבעונית. רק לא לשכוח עובדה חשובה: להבליט כל פעם פריט צבעוני אחד בלבוש כדי לא להיראות כמו פרסומת לתחפושת פורים! מאחלת לכולם קיץ נעים, חמים ומהנה. לא לשכוח להימרח בקרם הגנה לפני החשיפה לשמש כדי לשמור על עור נקי וחלק.

 

נשיקות, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה