שבוע בניחוח אירופאי



חדשות האופנה בארץ ובעולם, דולצ'ה וגבאנה עולים שלב, טום פורד משיק קו איפור לגברים, טרנד חורפי שנוחת בקיץ ואירוע היופי הגדול בתל אביב. תשארו מעודכנים!

פריז בישראל- בשעות חמות של היום כל מה שבא לנו זה לשרוץ מול המזגן ולהישאר מעודכנות בכל מה שקורה בענייני אופנה. או לפחות, זה מה שאני משתוקקת לו רוב היום. וכן, כבר חרשתי את קניוני ת"א מכל הזוויות האפשריות. מה שנותר לעשות זה לתת קפיצה בסטייל לאירוע ביוטי סיטי בגני התערוכה בתל אביב שחוזר אלינו בפעם השביעית. האירוע המדובר נפתח ממש אתמול עם תצוגות אופנה, תערוכות מרהיבות והרבה סטייל. האירוע הגדול כולו בהשראת פריז, העיר שמכתיבה טרנדים אופנתיים! ביתן 1 יהפוך לעיר הבירה המהממת, עם תפאורה מרהיבה שתסחוף אתכם לאתרים המוכרים והאהובים בעיר. הכי שווה ואופנתי. אני אהיה שם.

עוברות לחליפה- בא לך להיראות סקסית? תתלבשי כמו גבר! זה המסר שהועבר בתצוגות מעצבי העל, שיצרו לחליפה הגברית לוק נשי מאוד עם טוויסטים גבריים ונועזים. על הלוקים עם החליפה הגברית והקלאסית היו אחראים "איב סן לורן" שהמציאו את הטוקסידו הנשי. בתצוגות של "לנוון" הלכו על ג'קטים גבריים קצרים, אצל "סלין" הלכו על אוברסייז מוגזם, ו"בלמין" על חולצות בטן ומכנסיים לבנים עם טאץ' שחור. זה לא שקר שהמיני כבר ממש OUT, וכל מה שגברי ומסוגנן עובד הרבה יותר.

אטנשן פליז- שלושה ימים לאחר שצוות מעצבי העל דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה נידונו ל-20 חודשי מאסר בשל העלמות מס היינו בטוחים שהם הגיעו לטופ. מסתבר שהפעם הם גנבו את מלוא תשומת הלב בתצוגת האופנה לאביב קיץ 2014 שהתקיימה בשבוע שעבר במילאנו. לתצוגה של השניים הגיח משום מקום גבר עירום שנועל נעלי סניקרס אדומות ובעל שני קעקועים על הגב שהחליט להתהלך בדיוק כמו דוגמן ולעשות הצגה. אולי זה קשור לכך שהקולקציה נוצרה בהשפעת אלי יוון? ייתכן. מה שבטוח שדולצה וגבאנה שוב בכותרות!

איפור לגברים- מי אמר שרק נשים יכולות להתאפר? בעולם שהכל הופך להיות יוניסקס, טום פורד מעצב העל הגאוני החליט לפרוץ את הגבולות המגדריים והשבוע הודיע על השקת קו איפור ומוצרי טיפוח לגברים בלבד. בין מוצריו: מסכת בוץ, קרם לעיניים, איפור להדגשת העין ואף ברונזר להדגשת העור. ג'אן פול גוטייה עשה זאת בעבר אך נחל כישלון. מאחלת לפורד הצלחה רבה. הגבר שלי לצערו הרב יזכה לראות את המוצרים הללו רק בעיתון.

צעיפים בקיץ- נשבעת שאני יודעת שהכותרת של הפריט הבא ממש עושה לכם חשק למזג אוויר קריר ואין לכם מושג למה לעזאזל לשים צעיף בימים חמים שכאלה. ובכל זאת, צעיפים לא חייבים תמיד לחמם, צעיפי קיץ דקים בטירוף ואוורירים יעניקו לך שיק מגניב ויצרו אשליית צווארון. מומלץ במיוחד לשורצות במשרדים עם מזגנים מקפיאים או סטודנטיות שרועדות מקור ולא מעיזות לקחת איתן קרדיגן בקיץ. הטרנד הבא נמצא ברוב הרשתות בארץ ומגיע במגוון צבעים ובדים. לכו על הדקים ביותר.

אז, קוראות נאמנות, מקווה שניהנתן מהקריאה על הסנסציות השבוע. הכי חשוב שתישארו מעודכנות תמיד. שלא תפספסו משהו במיוחד אם זה יכול לעניין אתכן. בעולם האינטרנטי ובטלויזיה אנחנו מוצפות במידע שרובו לא ממש מעניין אותנו. אז אני באמת משתדלת להביא לכן על קצה המזלג את מה שמעניין אותי באופן אישי ומקווה שגם אתכן.
באהבה,

בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה