כלבלבים וחתולים וירטואלים



בשנים האחרונות הפך האינטרנט לתוסס יותר ויותר. האינטרנט והמדיה הממוחשבת תופסים מקום גדול בחיי היום יום שלנו ויש כאלה שזו גם העבודה שלהם, ומבלים בעולם דרך הגלישה באינטרנט

מאוד עצוב להגיד אבל  העולם שלנו שועט  קדימה ומשאיר את ההיסטוריה מאחור.

תירוצים יש בשפע והם אף פעם לא נגמרים : אין זמן לבעלי חיים בבית... הבית יתלכלך ... אלרגיה לחיות, טיולי הטבע שפעם היו עם ציוצי ציפורים מסביב  היום אלו לרוב משחקי פלייסטיישן או משחקי וידיאו אחרים. וחיית המחמד שיש בכל בית היא הטלוויזיה.

העולם מחולק להמון אוהבי חיות כמו אוהבי חיות בית, חיות משק, או איך שאבא שלי אוהב להגיד "חיות שגדלות מחוץ לבית אני אוהב".

אז לאבא היקר שלי ולכל החברים האוהבים שלי, תכירו את "צער בעליי חיים בירושלים". כאן תוכלו בכיף לעזור לכלב או חתול גם מרחוק.

במצב הכלכלי של היום, כל המשק נפגע כלכלית, והשכבה שהכי נפגעת היא השכבה שלא יודעת לדבר - חברינו על 4.

העמותות קורסות מחוסר אמצעים להאכיל ולטפל בכלבים וחתולים המשוטטים ברחובות.

אבל איך האינטרנט מתקשר לחיים של חברינו על 4 ?

היום בעידן האינטרנט תוכלו לאמץ חיה ממשית/וירטואלית. דרך העמותה תוכלו לקנות לחיה שבחרתם אוכל, משחקים או לשלם על טיפולים וטרינריים עבורה.

באתר האינטרנט יופיעו עשרות כלבים וחתולים ותוכלו למיין לפי קטגוריה (גודל, צבע, סוג וכו'...) ולהגיע ישר אל בעל החיים שאתם רוצים.

אתר וירטואלי  צער בעלי חיים ירושלים

סיפור מרגש עם המון מזל...

למרים, או דולי כמו שקראו לה בבית המחסה, לא היו חיים קלים.

היא הגיעה לצער בעלי חיים כפליטה מהצפון, לאחר זמן לא קל ליד הגבול.

"משפחתה" עברה דירה  והשאירה אותה לנפשה. למזלה היא נאספה על-ידי אדם טוב לב והובאה לירושלים. היא היתה מאוד מפוחדת ולקח מספר חודשים לשקם אותה. לבסוף היא היתה מוכנה לאימוץ. היינו מאושרים, אבל האימוץ לא הצליח מפני שלילדים נמאס ממנה.

לאחר זמן מה הגיע מלאך בשם ארצ'י מניו ג'רזי, ארה"ב. ארצ'י התנדב בעמותת צער בעלי חיים בירושלים ובטיול בישראל החליטה להציל כלב ישראלי. דולי ברת המזל הפכה למרים ועכשיו מבלה את ימיה עם המשפחה המורחבת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה