השבוע, כשהטמפרטורות עולות באופן בלתי חוקי בעליל, ליקטתי צרור חדשות חמות חמות מעולם האופנה העולמי. תיהנו ותצטננו

חוק הדוגמניות החדש- בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על לא מעט חידושים בעולם האופנה. חלקם לטובה וחלקם לרעה, תלוי מאיזו זווית מסתכלים עליהם.

החוק הבא נועד להגן על דוגמנים ודוגמניות קטינים, מתחת לגיל 18. החוק החדש קובע כי: דוגמנים קטינים לא יורשו לעבוד אחרי חצות, לא יורשו לחזור לעבוד במידה וחלפו פחות מ12 שעות מתום יום העבודה, ודוגמנים/יות מתחת לגיל 16 יצטרכו להגיע לימי צילום בליווי מבוגר.

הצעת החוק עברה בשבוע שעבר בבית המשפט הניו יורקי ובהמשך היא עתידה כמובן להגיע גם אלינו.
לכאורה, זה נשמע לנו לגיטימי לגמרי אבל במציאות הסוערת שתעשיית האופנה נמצאת בה כיום החוק עלול לסכן עשרות ימי צילום, תצוגות ולפגוע בדוגמניות בתחילת דרכן. 


טרנד גופיות האוברסייז הגדול-
 בימים חמים אלה כל מה שבא לנו לעשות זה פשוט לפשוט את הבגדים, להישאר במינימום בגדים ולרוץ לים.

הטרנד הבא לא ישאיר אותנו מזיעים. גופיות גדולות, רחבות ובעלות חורים גדולים לידיים זה הטרנד הכי לוהט כעת.
את הגופיות ראינו לא מעט על זמרי היפהופ, שחקני כדורסל ועשרות רקדנים ורקדניות. הן נוחות, מאווררות ועושות חשק מטורף ללבוש אותן.

את החולצות אפשר ללבוש עם שורט, חצאית ארוכה, קצרה וג׳ינס גבוה. לשים לב לא לקנות גופיות בעלות מפתח גדול במיוחד, ואם ממש בא לכן, הצטיידו בטופ מגניב מתחת. הכי כיף, נעים, נגיש ולא יקר כלל. 


מעיל על שמה-
 מה החלום הכי נוצץ שלכם? בושם על שמכם? חברת קרמים? חנות הלבשה תחתונה?! הדוכסית המדהימה מכולן קייט מידלטון שזכתה למליוני שבחים עם הסטייל ההורס והלא מעורער שלה חוזרת שוב לכותרות ומגשימה את

 חלומה של כל פאשניסטה אמיתית. בית האופנה האיטלקי מקס מארה החליט לשבח ולהלל את הדוכסית והקדיש למידלטון מעיל קשמיר על שמה. מחיר המעיל עומד על סך 875 פאונד בלבד ותאמינו או לא הוא נחטף מהמדף. אני אישית הייתי מעדיפה סטילטו על שמי, אדומות, גבוהות ועם שיפוע מטורף! מתחילה לעבוד על זה..

 
בק טו בלאק- תערוכה חדשה בלונדון חוזרת לסטייל, למוזיקה ולמורשת היהודית של איימי ויינהאוס. ב-23 ביולי נציין שנתיים למותה בטרם עת של אחת הזמרות הכי מוערכות ועם הכי הרבה סטייל שזכינו להכיר לאחרונה. התערוכה המהממת בלונדון תתמקד בסטייל של הזמרת, במוזיקה וביחסיה של איימי עם משפחתה. בין השאר ניתן לראות תצלומים אישיים שמעולם לא נחשפו לקהל, פריטי לבוש אייקוניים, אוסף המוזיקה הגדול והגיטרה שלה. ומכיוון שמדובר על מוזיאון יהודי, התערוכה תשים דגש נכבד על שורשיה של הזמרת המוערכת. התערוכה תערך החל מה-3 ביולי ועד ה-15 בספטמבר 2013 במוזיאון היהודי בלונדון. שווה, מומלץ וכדאי.

בלנסיאגה מגיעים לבית המשפט- בשבוע האחרון חברת האופנה בלנסיאגה החליטה לתבוע את מעצב האופנה ניקולה גסקייר המנהל האומנותי והמעצב הגדול של החברה בעקבות הביקורת הנוקבת שהיתה לו על בית האופנה לאחר פרישתו מהתפקיד. גסקייר סיפר בראיונות ל״סיסטם מגזין״ על ההתנהלות ועל השינויים בבלנסיאגה שאילצו אותו לעזוב. כמובן שכל הראיון היה שטוף בחוסר פירגון ותמיכה מוחלטת. למי שלא מעודכן, במקומו של גסקייר נכנס לתפקיד אלכסנדר וונג שצריך למלא תפקיד לא קטן ומשמעותי ביותר. גסקייר זכור בזכות עיצוביו המרהיבים והחותם הגדול שהשאיר בחברה. האמת, אותי הוא איכזב. 

 

לסיכום, הבנתי רשמית שהעונה הבוערת עד מאוד שמלווה תמיד בהרבה שינויים הגיעה ובגדול ומשאירה אותנו עם האמירה המגוחכת שבכל שנה זה נעשה יותר גרוע. מה לעשות? ככה כולנו מרגישים וגם יש לנו זכרון קצר. אז אני מקווה שקראתם את הטור שלי בחדר ממוזג או בים- אלו שני מצבי הצבירה שבהם תמצאו אותי כל הקיץ.

באהבה בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה