הרגליים של המדינה



סקס והעיר הגדולה חוגגת החודש 15 שנה לשידור הפרק הראשון וזו סיבה מספיק טובה לדבר על מה שמעניין אותנו באמת, הנעליים של קארי ברדשואו. היזהרו, כתבה ממכרת לפניכם!

אהבתי לנעליים ולעקבים בפרט מתבטאת בכל יום בחיי. הנעליים מספרות על מי שאני, ומה אני רוצה שהיקום יחשוב עליי. הן משנות אווירה בדקה וגורמות לי להרגיש בטוחה בעצמי. כשמזכירים לי את קארי ברדשואו ( גיבורת סקס והעיר) הדבר הראשון שעולה לי לראש זה נעלי עקב גבוהות, נועזות ונוצצות. במהלך 6 עונות טלוויזיוניות ושני סרטי קולנוע בראדשו ניסחה מחדש, לטוב ולרע, את מערכת היחסים בין האישה לנעליים שלה. בעונות הראשונות עלתה לי לא פעם השאלה איך לעזאזל למי שעובדת ככותבת טור שבועי בעיתון יש תקציב לקנות נעליים במחיר כזה? ועד מהרה עלתה המסקנה הבאה, שלכתוב טור שבועי זה היעוד שלי בחיים! במהלך הסדרות טוריה יוצאים בספרים והיא מקבלת תמלוגים וזה עונה לי על השאלה הראשונה ומדגיש את המסקנה שלי לגבי עצמי.

למרות שרובנו, הצופות בסדרה לא היינו יכולות להרשות לעצמנו לצעוד בכל נעלי המעצבים של קארי ברדשואו. הכמיהה האינסופית שלה לנעליים היא ללא ספק תכונת אופי שכולנו (או לפחות רובנו) יכולות להזדהות איתה. וזה לא הכל, לכל השופוהוליקיות שבנינו ניתנת הזדמנות פז לקנות כמה נעליים שבא לנו ולא להרגיש רע עם זה ("קארי קנתה ב-40 אלף שקל זוגות אז מותר לי כמה שבא לי") וכל מיני משפטים שיגרמו לבן זוג שלכן לזרוק אתכן מהבית. (אלא אם הוא גם מכור ואז כנראה שבעל הדירה יזרוק את שניכם).

קבלו 3 פרקי נעליים מאז ועד היום שהכי עשו לי את זה:

שאנל ככוח נשי

בעונה 5 קארי מגלה שלבחור את הלבוש המתאים לצילום לכריכת הספר שמאגד את טוריה זה לא פשוט, בייחוד כשההוצאה רוצה לצלם אותה בעירום. בסוף הפרק קארי סופסוף מקבלת את מבוקשה ומצטלמת לעטיפת הספר בג'קט שחור כשהלפטופ הנצחי שלה בידה, וזוג נעלי בלרינה ורודות וגבוהות של שאנל על רגליה. במקרה הזה, הנעליים של קארי הן סמל לעצמאות וכוח נשי, והניגוד בין נעלי הבלרינה המדהימות לג'קט השחור וללפטופ המקצועי הוא זה שהעניק לאימג' הזה את כוחו.

מיחזור נעליים ליום ולערב

כמעט ולא נראה את קארי ברדשואו נועלת את אותן נעליים פעמיים, אך דווקא בסרט הראשון בסדרת סרטי "סקס והעיר הגדולה" הושם דגש מיוחד על זוג סנדלי גלדיאטור שחורות של כריסטיאן דיור על ידי כך שקארי נעלה אותן כמה פעמים במהלך הסרט, גם ביום וגם בערב, ועם שמלה שונה כל פעם. בקיצור, עושה חשק לסנדלי הגלדיאטור של דיור (שאגב, החיקויים הגיעו לחנויות עוד לפני המקור).

לובוטין באדום

את הנעליים ההורסות של כריסטיאן לובוטין לא קשה לזהות לפי הסוליה האדומה שלהן. ב"סקס והעיר הגדולה" קארי ברדשואו נועלת עשרות זוגות של לובוטין. על פי הדיווחים זה לא במיוחד ריגש את המעצב, שאמר "אני חושב שזה דבר טוב כי אנשים אמרו לי שזה דבר טוב. אין לי טלוויזיה". העיקר שאותנו זה ריגש, בעיקר בפרק הסיום של עונה 4, בה קארי נפרדה מביג כשהיא נועלת סנדלי לובוטין ורודות. הזלתי דמעה (לא בגלל הפרידה, אלא בגלל הכמיהה לאותן נעליים בדיוק).

לסיכום, סקס והעיר השאירה עלי רושם לא מועט בזכות אותן נעליים שכבשו אותי בכל פרק מחדש והשאירו אותי ספיצלס עם רצון לקנות עשרות אלפי זוגות נעלי מעצבים. מיותר לציין שהאובססייה שלי גדלה עם הצפייה בסדרה, לכן לכל מי שהפסידה את הסדרה המדהימה הזו, היזהרו זה ממכר!

אוהבת, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה