מסיבות בריכה- בואו נדבר על זה



הטמפרטורות הגבוהות בחודשי הקיץ, מציתות לכולנו את החשק הבלתי נמנע להתרעננות צוננת במהלך היום. יש כאלה שהחשק הגדול שלהם הוא שייק בננה ותמרים ויש כאלה, שלא יתנגדו לטבול בבריכה קרה. אז לכבוד הקיץ, אנשי הלילה בעיר הכינו לנו מסיבות בריכה מטורפות. מה כל כך מושך אותנו במסיבות הבריכה המלאות עד אפס מקום בדעות קדומות? בואו נדבר על זה...

מסיבות הבריכה הן לא רעיון מקורי שלנו- הישראלים (למרות שאנחנו מתים על קרדיטים). מסיבות אלה צמחו בארה"ב, תחילה כמסיבות קולג' (מכללות בשפתנו) ולאחר מכן כמוקד התכנסות חברתית. יש שיקראו לזה "מסיבת ברביקיו" בעדינות יתרה, אבל האוכל ממש לא משמעותי במסיבות הבריכה. העירום החלקי, האלכוהול ותנועות הענטוז הם הגורמים האמיתיים שאליהם אנחנו נוהרים. הרי אנחנו יודעים שבודדים נכנסים לטבול במים הצוננים, כדי להרגיע את החום הבלתי נסבל וכל השאר (שהם רוב), מחפשים מיקום ישיבה נוח כדי לתצפת על השאר (ממש מחקר גוף האדם). הכי עצוב לי באופן אישי שהמוסיקה לא באמת מעניינת מישהו או מישהי במסיבה, כולם עסוקים בכולם.

האלכוהול עולה מהר יותר כשאנחנו חשופים לשמש ושיכרון החושים משחק תפקיד משמעותי ולעיתים אפילו למטרד. חלקינו חושבים שמותר לומר כל דבר שיוצא מפה בלי לחשוב פעמיים (אגב, רלוונטי לגברים ונשים כאחד), אך התחושה הלא נעימה במסיבות האלה מכוונת כלפי הבחורות הצעירות. האם בחורה שלובשת בקיני במסיבת הבריכה, ניתנת להשגה בצורה קלה יותר? היחס כלפיה צריך להיות במקרים מסוימים משפיל ומבזה? ממש לא! ולצערי לעיתים הטרדות רבות נשמעות אל עבר בחורות הלבושות בבגד ים. ייצר המיניות גובר, כאשר אלכוהול הוא שם המשחק תחת השמש הקודחת ואנחנו מסתובבים במתחם הבריכה בביגוד מינימאלי. אין טעם חפש אשמים, כולנו בני אדם.

ובנוסף לכל המהומה סביב נושא המיניות, השבוע נאמר לי משפט מרגיז: "מסיבות בריכה הן שוק בשר".  יחד עם כל החסרונות שאפשר להמציא על מסיבות הבריכה, אין מקום לאמירות כאלה מבחינתי. אומנם המופע המרכזי במסיבות אלה הוא גוף האדם וההתלהבות ממנו, אך אי אפשר לצפות שנגיע לאירוע עטופים במעיל פרווה (בואו נהיה ריאליים), אנחנו חופשיים לבצע את הבחירות שלנו כאנשים בוגרים. אני לא יכולה להבין ולקבל את ההתאמצות והשאיפה המיותרות לשלמות או לפחות להראות כך (אלוהים נתן מה שנתן). גברים מנפחים שרירים והבחורות מורחות עצמן בשמן שיזוף, מזיעים לאורך כל המסיבה, מצוידים במשקפי שמש של מותג כלשהו אבל איש לא יכנס למים שזוהי המטרה לשמה התכנסנו.

אז למה אנחנו כל כך מתלהבים ממסיבות הבריכה האלה? לא מצאתי תשובה ברורה וכנראה גם לא אמצא. מסקנות כן הסקתי: אנחנו אוהבים את החום המחניק, הפוזה ותנועות הענטוז, האלכוהול שמשכר אותנו במהרה ובעיקר את העובדה שאנחנו ב"מסיבת בריכה". הגוף החטוב (טוב נו, לחלק מהגופות לא תזיק מעט התעמלות) ו"שוק הבשר" כפי שמכנים זאת, הוא העניין האמיתי.

אם תשאלו אותי? ברגע שנכנס לטבול במים ובאמת ננצל את הבריכה בצורה חיובית ושימושית- נהנה הרבה יותר. אני אוהבת מסיבות בריכה ונחשו מה? אני נכנסת לטבילה או שתיים בתוך המים. אחרי כוסית אלכוהול מתגלה עולם שלם מתחת למים.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה