"למען ירושלים " - יוצאת לדרך



נפתחו משרדי מטה הבחירות המרכזי של רשימת "למען ירושלים" בראשות מאיר תורג'מן שחר לוי מונה למנהל מטה הבחירות . בשבועות הקרובים ייערך אירוע השקת המטה וקביעת המזוזה במקום

 "אני סמוך ובטוח כי הבחירות הללו יהיו אבן דרך לשינוי סדרי העדיפויות בירושלים אומר מאיר תורג'מן העומד בראש רשימת " למען ירושלים" - יחד עם אנשי המטה וגרעין התומכים הרחב שלי נביא  סדר יום חדש לירושלים- פחות כסף לבזבוזים ואירועים מנקרי עיניים - הרבה יותר תקציבים לניקיון העיר, סלילת כבישים ויצירת מקומות עבודה אמיתיים".מאיר תורג'מן הוא חבר מועצת העיר ויו"ר וועדת הביקורת העירונית.

בשבוע שעבר פתח מאיר תורג'מן את משרדי מטה הבחירות המרכזי של רשימת "למען ירושלים" ברחוב האומן בירושלים. בשבועות הקרובים ייערך אירוע השקת המטה וקביעת המזוזה במקום.

למנהל מטה הבחירות מונה שחר לוי, איש העסקים והבעלים של מסעדת "רסטובר" המיתולוגית שנסגרה לאחרונה. לדברי לוי: "זה כבוד גדול עבורי לעבוד עם מאיר תורג'מן ולהצטרף לצוות המובחר שכבר עובד בשטח. אני בטוח כי בבחירות האלה נעבוד קשה ולפחות נכפיל את כוחנו במועצה."

האסטרטג נתי מור,היועץ האסטרטגי  של הרשימה . מור שועל פוליטי ותיק  ובעל עבר מכובד בפוליטיקה הארצית, אחראי היום בין היתר על הייעוץ האסטרטגי של המרכז לשלטון מקומי.

בשבועות הקרובים, לאחר פגישות רבות בין מועמדים שונים לבין תורג'מן, מור ולוי תקבע סופית רשימת "למען ירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה