שבוע לא קל עבר על כוחותינו בעקבות מותה של דוגמנית העבר הישראלית פינצ'י מור. להבדיל יש הרבה חדשות אופנה, ספר עם תמונות עירום לשמירה על איכות הסביבה, בגדי prom, ורענון לקיץ. תעקבו ותיהנו

עד שאתם התעוררתם, פתחתם את המחשב, אכלתם משהו ודיברתם שיחה או שתיים בטלפון, אני כבר הספקתי לאכול, להתלבש, לארוז, לעבור בדיוטי פרי המתבקש בנתב"ג ולטוס היישר לבירת האופנה הלא שגרתית הבועטת ובהחלט הבלתי מעורערת- ברלין.שבועיים שלמים אני הולכת לשוטט לי בין בתי האופנה, לדגום אופנה אירופאית ולחזור עם לא מעט עידכונים חמים ותמונות מדהימות מהשטח. אז חכו בסבלנות.

בינתיים, מה היה לנו השבוע? אפשר לומר ששבוע סוער עבר עלינו. נושאים ביטחוניים וכלכליים העסיקו אותנו ונחרשו בכל אמצעי התקשורת כולל הפייסבוק. אך מעבר לכל הנושאים החשובים בהחלט היה לי עצוב לשמוע השבוע שפינצ'י מור הלכה לעולמה בגיל 62 לאחר מלחמה במחלת הסרטן הארורה. כבלונדינית מדהימה עם רגליים שאינן נגמרות ואופי כובש, פינצ'י מור היתה מהדוגמניות המצליחות ביותר בארץ. היא השתתפה באין סוף צילומים ובתצוגות אופנה רבות והיה ניתן לצפות בה בכל אירוע מתוקשר. בשנות ה-80 מור כונתה "הרגליים של המדינה" והייתה לידוענית מבוקשת. גם בשנים האחרונות לחייה קיבלה לא מעט הצעות עבודה ושמרה על גזרה של סופרמודל אולטימטיבית. יהי זכרה ברוך.

דוגמניות וכוכבות הוליוודיות מסירות את הבגדים כדי לשמור על הטבע. אם נתקלתם בתמונה של אחת מהכוכבות: אמה ווטסון, ברוק שילדס, כריסטי טרלינגטון והוליוודיות אחרות פושטות את בגדיהן וגם אם פספסתם את המחזה המדהים הזה, תדעו שזה לא היה בכדי. התמונות צולמו במיוחד עבור הספר Natural beauty של הצלם ג'יימס יוסטון, שהושק בניו יורק לרגל שבוע כדור הארץ העולמי שחל בחודש שעבר. הספר מכיל 120 צילומים של סלבריטאיות ודוגמניות בעירום חלקי, כשההשראה של הפרוייקט מעודדת שמירה על איכות הסביבה. תודו שעכשיו אתם רצים לחפש את התמונות ומשתוקקים למחזר בקבוקים.

בני נוער והוריהם, הכינו את הלימוזינות, יריד מעצבים בתל אביב שיערך היום ומחר יציע כל מה שצריך לנשף הProm. בני הנוער כבר מזמן לא מסתפקים במסיבת סיום תיכון סטנדרטית לשם כך ובהתאם לזאת תוכנן בוטיק מעצבים בדיזינגוף סנטר בתל אביב שבו יהיה ניתן להשיג את כל מה שצריך לנשף הסיום או בשמו הנוצץ- Prom. וכדי שההורים לא יצטרכו לפשוט רגל, גם המחירים שפויים. טוב נו, עד כמה שאפשר.

ולסיום, קבלו קולקציות של מכנסיים קלילים לעונה החמה, המייגעת, והדביקה הנקראת בשמה המסחרי "קיץ ישראלי". בכל הרשתות מציגים עשרות דגמים של מכנסיים קצרים או ארוכים, מאווררים, קלילים ומתנפנפים ברוח וכל זאת כדי להקל על גופכם הדביק. ומה ששכחתי לספר, הסקיני ממש מחוץ לתחום! גזרת ה7/8 בצער רב וביגון קודר חוזרת לאופנה. מה שאומר שהיא נמצאת בחנויות, היזהרו ובירחו מהר ככל האפשר.

שיהיה לנו אחלה קיץ, עם טרנדים מגניבים, חדשות מעניינות והכי חשוב, בשורות טובות.

נתראה בשבוע הבא,
אוהבת,
בר.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה