בכל תקופתי כבלוגיסטית חיי הלילה, מעולם לא התעסקתי בהתנהגות המינים כאשר הם יוצאים מהבית אחרי שבוע קשה, לבלות. מה בדיוק בנות ובנים מחפשים, מהמין השני כשהם מבלים? בואו נראה מה גיליתי..

דמיינו בראשכם סיטואציה, בה אתם וקבוצת החברים שלכם מחליטים לצאת לבלות באחד מימי סוף השבוע, אחרי שבוע קשה של עבודה/ צבא/ משפחה וכדומה. לא תמיד אנחנו בעניין אבל ברוב הפעמים לא נסרב לחברים ונצא יחד איתם לבלות. השאלה הנשאלת היא: למה לצאת מהבית, להתארגן ולהשקיע בהופעה החיצונית אם לא תמיד אנחנו מעוניינים? התשובה לא בהכרח חד משמעית, אבל אני משערת שהמאמץ הוא לכבוד בני המין השני כמעט תמיד.  גם כאשר הסטטוס הזוגי שלנו מוגדר (מאורסים, נשואים, או בזוגיות יציבה) עדיין נתאמץ ונשקיע בלבוש, איפור (גם גברים לעיתים מתאפרים) ובכלל ההופעה החיצונית בשביל להרגיש טוב עם עצמינו, במידה ונתקל בבני המין השני.

הגענו למועדון והתארגנו יחד כל החברים, עכשיו מתחילה התצפית המעניינת ואולי גם המצחיקה ביותר (לפחות בצורה שאני פענחתי אותה). גברים- כמעט כל קבוצת גברים שנכנסה למועדון, הייתה דומה בחלוקת הטיפוסים בתוכה ובצורת ההתנהגות שלה. הגברים פשוטים וקלים לקליטה (הכול יחסי בחיים). כשהם נכנסים למועדון, הם ממהרים לתפוס את המיקום הטוב ביותר לתצפית על הבר, מזמינים בקבוק אלכוהולי כדי להראות מבוססים (שבנינו כולנו יודעים שבקבוק אחד, לעשרה גברים מספיק בערך לצ'ייסר בשביל כל אחד) ומתחילים בתוכנית הציד. התפוסים מבניהם מקבלים את תפקיד השומר, על המעילים, הבקבוק הנכסף שהזמינו ובעצם על כלום. לא משנה איזה יום או שבוע עבר עליו- על הגבר, הוא ינסה לצוד ואל תשייכו את המילה ציד לקונוטציה שלילית. ברגע שאחד מהגברים בקבוצה התחיל עם בחורה, כל שאר חברי הקבוצה תמיד יפרגנו לו בשתי כוסות אלכוהול בשביל הפיק של ההתחלה. אחרי שהוא יצא גבר ו"נפתח" אל הבחורה בצורה כזו או אחרת, הוא יצא גבר! הוא הצליח לדוג הערב. במידה ולא הצליח אף אחד מהגברים בקבוצה להתחיל עם בחורה, הם יסכמו את הערב ב"היה נחמד אחי, הבנות לא היו משהו". כן, כן כאלה הם הגברים- חשוב לציין שלא כל הגברים משתייכים לתיאור הכול כך מציאותי שתיארתי (זו תצפית אישית).

נשים- כשמגיעים למין הנשי, הכול תמיד יותר מורכב. תצפית כזו במיוחד שאני אישה, קשה לביקורת. כשקבוצת נשים מגיעה למועדון, כולן מתנהגות אותו הדבר בדיוק אחרי כמה כוסות אלכוהול. הנשים מתחלקות לשתי קבוצות: לפני האלכוהול ואחריו. במידה והבחורה לא שותה (כי היא נהגת תורנית), היא תמיד במצב כוננות, עומדת על משמר החפצים עם שחפץ, קסדה ונשק- בקיצור לא זורמת אפילו עם החברות שלה. היא אף פעם לא תיגש לבחור שמוצא חן בעיניה, אלא רק תדאג למצמץ בצורה מוזרה כאילו היא "עושה עיניים". עוד דבר ששמתי לב אליו הוא שבחורות דואגות לדבוק אחת לשנייה במהלך כל הערב, נכנסות יחד למועדון, הולכות יחד יד ביד לשירותים ואיכשהו תמיד רוקדות במעגלים, שתפקידה של אחת מהן הוא לנופף עם הידיים כסימן להרחיב את המעגל. במידה והבחורה כן שותה ויחד איתה כל החברות (כי הן הגיעו למועדון במונית), המסיבה לא שווה כלום בלעדיהן. אצל הירושלמיות, הידיים מתעופפות באוויר והכאוגרפיה לצלילי הדאנס, ממש מזכירה לנו את הרקדנים בסרט "סטאפ אפ". בעקבות משיכת התשומת לב הרבה שהיא מושכת, יגיע בחור או שניים וינסו לפתח שיחה "רצינית" ושוב אצל נשים התגובה תתחלק לשתיים: מנפנפות או נדבקות (טוב נו, קצת הגזמתי). יש מצב שהיא תיתן לו את מספר הטלפון שלה והם יפגשו לדייט או שניים, יש מצב שהיא תיתן לו את שמה הלא מלא כדי שיתאמץ ויחפש בפייסבוק ויש מצב שהיא פשוט תגיד לו "יש לי חבר" (שקרנית). גם אם אף אחת מקבוצת הנשים לא יצאה עם הזמנה לחתונה מהמסיבה, הן יסכמו את הערב ב"היה סוף הדרך, המוסיקה ממש טובה". כך בערך עובד עולם הנשים, אפילו לי כאישה קשה לקלוע בול! כבר ציינתי שאנחנו מורכבות..

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם, יפית.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה