כל החדשות הכי חמות השבוע בגזרת האופנה. גימיקים, תערוכות יפות ומשונות, תצוגת אופנה שלא תרצו לפספס ואופנה ירוקה. אז מה חדש? תישארו מעודכנים

הריקמה חוזרת

אם ביליתם הרבה בביתה של סבתא בטוחה שלא פעם יצא לכם לראות עשרות פריטים מריקמה שתלויים על הקיר, בארונות, כריות שתפורות ועשויות היטב, מפיות, תחתיות וחוטים מפוזרים בבית.

הריקמה היא אחת ממלאכות היד העתיקות שיש. נשים רקמו מגיל צעיר וטכניקות העבודה עברו מאם לבת במשך דורות. בהמשך למגמה הרווחת בעולם של חזרה למלאכות יד מסורתיות, הגיעו פריטים חדשים לחנויות העיצוב שיוסיפו מגע אישי והרבה חום לעיצוב ביתכם. מדהים עד כמה שזה יפה.

מוגלר בתל אביב

תהיתם לרגע מי זה מוגלר? כדאי שתתעדכנו. אחד מבתי האופנה הגדולים ביותר שהלביש לא מעט סלאביות ביניהן לידיי גאגא וביונסה הולך להציג דגמים מובחרים בתצוגת אופנה בתל אביב. כל זה מתרחש במסגרת השקת בושם חדש על שמה של המעושרת ניקול ראידמן. בתכנית: פסטיבל הכי נוצץ, מקושט ופומפוזי (איך לא?!) ובמרכזו תצוגה של בית האופנה הצרפתי. בתצוגה ייראו מגוון דגמים ייחודיים של המעצב אשר נראו בעבר על ידועניות ומגלמים את הסגנון העיקרי של בית האופנה הצרפתי. התצוגה תתקיים ב-23 באפריל בפני קהל מוזמנים.

תערוכת אופנה בראשון לציון 

לכבוד יום הולדתה החצי עגול של מדינתנו, נפתחה תערוכה אופנתית במיוחד הקרויה בשם "מעצבים את תל אביב". סטודנטים ממחלקת האופנה של שנקר חקרו את העבר הציוני של מדינתנו עד להגשמת החלום הציוני והמירו את החלומות שלהם לאופנה. בתערוכה ניתן לראות לא מעט בגדים ועיצובים ברוח הציונות. ראשון לציון נבחרה לככב כעיר בה נערכת התערוכה וזאת משום האינפוט הנרחב שלה לעיצובים סימבוליים ונכסי תרבות ישראליים.

לחלוטין דורש קפיצה לעיר שגדלתי בה! אמא אני באה..

יוקרה אקולוגית

החברה הידועה M&H פועלת למען אופנה המתחשבת יותר באיכות הסביבה. ממש בחודש שעבר הציבה החברה השוודית מיכלי מחזור בגדים בסניפיה וקראה לציבור למחזר את בגדיהם הישנים בתמורה לזיכוי כספי. כעת, החברה משיקה את conscious exclusive, קולקציה יוקרתית העשוייה ממגוון בדים וחומרים ידידותיים לסביבה כמו כותנה אורגנית ופוליאמיד ממוחזר. הקולקציה שואבת השראה מזוהר הוליוודי ומכוונת למסיבות ואירועים. המחירים נעים בין 99-1800 ₪. ככה שאפשר למצוא סימפלים יפים גם במחירים שפויים. לכו ותמחזרו....

גימיק ה"גם וגם"

החיים בעידן המודרני מנציחים את העובדה שפשוט אין לנו זמן לכלום. לא פעם יצאתי מהבית בשיא המהירות ושכחתי חצי מהדברים שרציתי לקחת איתי מהבית. כן, בדיוק מאותה הסיבה ש"לא היה לי זמן.. מיהרתי, שכחתי" במיוחד עבור אנשים כמוני, החלו לאחרונה לייצר גם בתחום האופנה והקוסמטיקה מוצרים שעונים על יותר מפונקציה אחת, או במילים אחרות- מוצרים ורסטיליים. לדוגמא: חברת ל'אוקסיטן השיקה גם גלוס וגם בושם (במוצר אחד כמובן), המעצבים asaf&tomer השיקו גם שרשרת וגם סרט לשיער, בתי אופנה למיניהם הוציאו ליין של תיקי שכבות מתקפלים (גם ליום וגם לערב) ועשרות חברות איפור עונות על צריכנו גם במוצרי איפור- עיפרון לעיניים שהוא גם ספוגית לפודרה, צלצלית שהיא גם שפתון וגם סומק וכו'..

איזה מוצר יענה הכי טוב על הצרכים שלכם?

כוכב בחסד עליון 

במקביל ליציאת אלבומו החדש של דיוויד בואי, נפתחה בלונדון תערוכה על המוזיקאי עם הכי הרבה סטייל. בית האופנה גוצ'י נותן חסות לתערוכה, לא במקרה. דיוויד בואי מהווה השפעה לא מעטה על המעצבת הראשית של גוצ'י, פרידה ג'יאניני. בתערוכה מוצגים למעלה מ-300 אובייקטים בפעם הראשונה: תחפושות אורגינליות, צילומים, רישומים, סרטי קולנוע ועבודות אומנות הלקוחות מתוך אלבומיו. מזכיר לי שבדיוק רציתי לטוס ללונדון... היר אי קאם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה