הדגל שלי הוא כחול ולבן



יום העצמאות של מדינת ישראל בפתח וכולנו מתכוננים לחגיגות המרכזיות ולשידור הישיר של ערוץ 1 (לא באמת). רגע לפני שאנחנו תולים את דגל המדינה בצבעי כחול ולבן על חלונות המכונית שלנו, מכינים את המנגל והגחלים ונוסעים ליער הכי עמוס בישראלים...בואו ונבדוק כמה השקיעו השנה אנשי הלילה

להיות ישראלי זה לקלל בערבית ואנגלית אבל לא בעברית.

להיות ישראלי זה להגיד נתחיל את הדיאטה אחרי החגים.

להיות ישראלי זה לשים שלט: "שוטר/פקח אני פורק סחורה" על קטנוע...

להיות ישראלי זה לראות שלט של צבע טרי, להניח עליו את היד ולהגיד: "וואלה, באמת צבע טרי".

להיות ישראלי זה למשש כל אוכל לפני שקונים אותו.

ישראלים זה עם מוזר, לחוץ, תובעני, חצוף אבל בכמה אירועים מאוד מיוחדים במהלך השנה, כולנו מתאחדים וממש מרגישים משפחה. ציון יום העצמאות למדינה הוא ללא ספק סיבה למסיבה, יש במה להתגאות ואני גם בטוחה שלא כולם יסכימו איתי באמירות אלה. אז למה כל שנה, כשמגיע היום החגיגי הזה, שכולו כחול ולבן, כולנו ממש להוטים לחגוג ולשמוח עם כל שאר הישראלים?? שאלה קשה שעדיין לא קיבלתי עליה תשובה. 

כמו בכל שנה, ירושלים תצבע את עצמה בכחול ולבן והחגיגות הגדולות ימשכו לעיר קהל רב משאר חלקי הארץ. משנים עברו אני זוכרת חוויות טובות ומרגשות, כולם השתתפו בתהלוכה במרכז העיר, שרו בקולי קולות ורקדו במעגלים. כבר ציינתי כמה פעמים שהעיר ירושלים מבחינתי מכילה בתוכה קסם מיוחד באווירה שיוצרת לנו. אנשי הלילה עמלו קשה השנה כדי לגוון את החגיגות שהחלו לשעמם את  הבליינים  וגם היו יקרות מידי. בהפקות המרכזיות הושקעו סכומים לא קטנים של כסף, על מנת שלקהל הבליינים יהיה שמח בערב המיוחד הזה. השנה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסיבות, הפונות לקהל יעד שונה וההרגשה שלי שכל מקומות הבילוי השנה בעיר, יהיו מלאים עד אפס מקום בערב יום העצמאות.

חיילים, סטודנטים, בוגרים, היפים וכו'... השנה כל אחד מכם יוכל לבלות במסיבה מושקעת ואיכותית, המתאימה לקהל הגילאים שלכם. מחירי הכניסה והבר לא יקרים במיוחד השנה ואף בהרבה מן ההפקות יחולקו אביזרים מוקצפים (שכל הבנות שונאות כי זה הורס להן את הפן) כדי לשדרג את האווירה. אני מחכה בקוצר רוח לבלות את ערב יום העצמאות יחד אתכם, בעיר הקודש שלנו.

את כל הפרטים על המסיבות המרכזיות, ניתן למצוא אצל צוות היחצנים בדפי הפייסבוק ולהירשם- כדאי להירשם בהקדם כי המסיבות יהיו עמוסות וצפופות.

חג עצמאות שמח מדינת ישראל, ירושלמים יקרים ובליינים.

עד לפעם הבאה, צאו ותבלו ותאכלו תפוח מסוכר!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה