הקיץ ממש כאן וזה לגמרי אומר שאפשר לפשוט את הבגדים ולרחוץ בים. אילו גזרות יתאימו לך יותר ואילו פחות? ואיך תבחרי את בגד הים המושלם עבורך?

כל שנה, כל קיץ, או יותר נכון כל אביב אני פושטת על חנויות בגדי הים כדי לבחור לעצמי בגד ים. תמיד אני בטוחה שאצא עם אחד מקושקש, צבעוני, זוהר ותמיד בסופו של דבר אני יוצאת עם שלושה בצבעים אחידים, כזאת אני, משעממת.

אם לומר את האמת, האמת שלי כמובן.. אין מספיק חנויות בגדי ים שיענו על כל הצרכים שלי. תמיד החזייה קצת גדולה , התחתון קצת הדוק או שהמידות חסרות; "איזה קטע, בדיוק עכשיו קיבלנו בגדי ים אבל המידה שלך הכי פופולרית, סורי, נגמר." הרבה פעמים גם יוצא לי להיתקל בחנויות בגדי ים שמנהלים אותם גברים , שהחלום שלהם יתגשם אם רק תצאי מהתא. וגם איך אני יכולה להקל על הבחירה כשיש כל כך הרבה צבעים, דגמים, וסוגים?! אני אף פעם לא בטוחה מה יתאים לי יותר. גם בדרך כלל לבחירת בגד ים כשאני חצי עירומה אני מעדיפה לא לסחוב אחרי את כל החמולה המשפחתית ליעוץ. (שאגב אל תטעי, רק הם יאמרו לך את האמת) נו באמת.. שמישהו יעזור לי.

עם הזמן למדתי מה הגזרה שהכי הולמת אותי. לא באמת הכל יפה לך. שלא יעבדו עלייך. יש גזרות מחמיאות יותר וכאלה שפחות. הרבה פחות. ואם כבר באופנה תחתונה עסקינן אני פה בשבילך ליעוץ, הכוונה ובחירה נכונה. שנתחיל?

ראשית כל הטיפ שלי הוא באמת להיות שלמה עם עצמך- אז נכון, זה נשמע כקלישאה אבל חג הפסח השאיר אותנו עם גלגלים במותניים (לא גלגלים שיצילו אתכן במקרה טביעה אלא באמת גלגלים מיותרים לגמרי). אבל אנחנו לא במדור בריאות עכשיו אז אם תהיי בטוחה ושלמה עם עצמך ותרגישי שאת נראית טוב כולם יבחינו בכך ברגע.תמונה: אלבום פרטי, בר מרום

אם את לא מרגישה מספיק בנוח ללכת עם בגד ים בקיני יש המון גזרות שיחמיאו לך ויעשו עמך חסד. אגב, גם מכנס קצר וחולצה יכולים לפתור את הבעיה. לא חייבים ללכת עם בגד ים כי כולן הולכות. ייחודיות זה תמיד עובד.

שלב הבחירה- קיבלת החלטה ללכת לרכוש בגד ים, איזו גזרה הכי מחמיאה לך?

לבעלות מבנה מלא, אני ממליצה לבחור בגד ים צבעוני ככל שיהיה, משחק של צבעים, צורות וציורים תמיד עושים עבודה של טשטוש. שחור לעומת זאת לא "מרזה" כשמדובר בבגד ים. לכן הקפידי על גווני קיץ. הגזרה שאני ממליצה לכן היא גזרת מונוקיני, שזה בגד הים השלם שנראה מאחור בדיוק כמו בקיני ובכך הוא מסתיר את הבטן וגם חושף גב יפייפה. גזרה נוספת שיכולה להתאים היא גזרת הבקיני עם תחתון גבוה וגומי מעט רפוי ולא לוחץ.

לבעלות חזה גדול, אם בחרתן בבקיני, לכן תתאים חזייה שתיתן תמיכה בעלת כתפיות עבות, או בגד ים בקשירת קולר. ואם בגזרת השלם, בגד ים שלם עם וי עמוק תעשה את העבודה ותיצור אשליה של חזה קצת יותר קטן.

לבעלות חזה קטן, מגוון האפשרויות רחב מאוד. אני הכי ממליצה על גזרת סטרפלס עם מעט ריפוד שיוצרת מפתח יפה באזור הצוואר. גם גזרת המשולשים מאוד תתאים. את הבגד ים השלם השאירו הרבה הרבה מאחור.

מבחינת צבע עורך, אם הוא בהיר לעולם אל תשימי בגד ים לבן, גם אם זה שיא האופנה. בגדי ים חיוורים לא מתאימים לך בשום אופן. תוכלי לשחק עם שאר הצבעים, ממליצה על צבעים חזקים וכהים. לבעלות עור כהה אין מגבלות בבחירת הצבע אך תסכימו איתי שאין דרך טובה יותר להשוויץ בשיזוף עם בגד ים בצבע בהיר.

טיפ קטנטן- אין לעולם בגד ים אחד אידיאלי. אותה גזרה תיראה אחרת לגמרי על נשים שונות, לכן הקדישו זמן בחיפוש בגד ים המתאים לכן בדיוק ואל תמהרו בקנייה. קנייה איטית ובטוחה עדיפה בעיקר כאשר אתן הולכות לשרוץ בים מול חצי מדינה כשאתן הכי חשופות.

טבילה נעימה,

בר.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה