מה חדש בגזרה האופנתית? מה נכנס לחנויות ממש עוד רגע? לאיזו תערוכה אתן פשוט מוכרחות ללכת? ומה אתן חייבות לרכוש?! כל החדשות, העידכונים, הגימיקים, הטרנדים וחיות אחרות. אופנה זה כאן!

להגדיל בקצת יותר משקל תשעים

היזהרו אקססוריז בולט לפניכן! העגילים הגדולים כבר ממש ממש בחנויות. סימנים לכך צצו בחורף האחרון, עם עגילי הענק השבטיים של ג'יבאנשי, למשל, וזה רק פותח לנו את התיאבון. העגילים הענקיים והיפים מתאימים למראה פראי ומשוחרר, פחות אסוף והדוק. ואם כבר בחרתן לאסוף (שיער כמובן) לכו על מראה מרושל ולא מתוח להחריד. אגב, במצב של לבישת עגילי ענק ספק אם תוכלו להוסיף עוד אקססוריז. אלא אם בא לכן להיראות קוריוז ליום אחד.

הגברת הראשונה על החוף

תערוכת מחווה ללאה גוטליב תספק הצצה ליצירה של אחת המעצבות הגדולות בישראל. גוטליב נחשבה לאחד מעמודי התווך של עולם האופנה הישראלי והפכה את מותג בגדי הים "גוטקס" להצלחה מסחררת. לאה הייתה ידועה באהבתה לפרחים וצבעים אביביים, לא סתם התערוכה שלה נקראת "הגברת עם החרציות". התערוכה נפתחה ממש בשבוע שעברותתקיים עד ה-4 במאי במוזיאון העיצוב בחולון. הלכתי, התרשמתי וממליצה לכם בחום.

לפאשניסטות בלבד!

קבוצת H&M השיקה חנות ראשונה לרשת החדשה שלה - other stories &, שמתמקדת ברף מחיר גבוה יותר ובעיצובים שאמורים לדגדג בלוטות חשק של פאשניסטות מקצועיות. מדובר בבגדים הכי עדכניים וברף מחירים גבוה קצת יותר מרשת האם. בסוף השבוע נפתחה חנות ראשונה בבירת האופנה הבלתי מעוררת- לונדון, שלה יצטרפו בשנה הקרובה חנויות נוספות סביב אירופה. בקיצור כל מה שנותר לנו לעשות הוא לשבת ולהתפלל החג הזה שהחנות הזו תגיע גם אלינו. אמן!

לצעוד בנוחות

הפיתוח הבא יבטיח שיהיה לכן נוח גם בנעלי עקב. המילה נוחות ועקבים פחות עוברת אצלי בנשימה אחת, אך מסתמן שהטרנד הבא יעזור לכן ללכת בבטחה ובקצת יותר נוחות על עקבי הסטילטו. חברת האורטופדיה URIEL הוציאה סדרת מוצרים המיועדת להקל על כפות רגלינו המסכנות. הפיתוח הישראלי הוא רפידות סיליקון המתלבשות על הנעל ומבטיחות להעניק נוחות, לבלום זעזועי הליכה ולמנוע כאבי גב תחתון וכף הרגל בעת נעילת העקב. פייר, אחלה גימיק. עלי הוא פחות עובד. בשביל להיות יפה צריך לסבול! תפסיקו להתבכיין.

ההתרגשות בשיאה, עוד נעליים לאוסף.

כן אני יודעת, יש לי ארון מלא נעליים. אבל למי אכפת? יונייטד ניוד נחתו בארץ וזאת בדיוק הסיבה לצאת לשופינג מטורף של נעליים צבעוניות, גבוהות, היסטריות! אל תגידו שלא ידעתן ולא שמעתן. השבוע נפתחה חנות הדגל הראשונה של מותג הנעליים האיקוניות- יונייטד ניוד בהשקעה של מעל מליון ₪ . המותג שעד כה נמכר בחנויות של אלמביקה הגיע לארץ לכבוד חגיגות העשור לחברה. החשיפה הגדולה ביותר שלכן לנעליים היא על כוכבות ענק כמו ליידי גאגא שצולמה לא מעט פעמים נועלת את הנעליים הסופר מגניבות האלה. טווח מחירים מוגזם, אבל שווה. אני כבר שברתי קופת חיסכון.

 

ובכן בנות יקרות, בחג אביבי זה אני מודיעה לכן חגיגית שיש בשביל מה לצאת מהבית ויש חידושים אביביים כיאה לעונה הזו.

אני כבר כולי בצפייה לעונה המשגעת והמשוגעת הזו. מקווה שגם אתן.,

באהבה, בר.


התמונות באדיבות מגזין האופנה "בלמוד". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה