בפסח הזה לא תלבשי לבן



מתלבטות מה ללבוש לשולחן הסדר? עם קצת חוש טעם ורעננות תוכלו לדאוג לעצמכן לאאוטפיט מושלם לחג. מה לובשים? איך לובשים? ואילו צבעים מחליפים את הצבע הלבן?

תמיד כשאני מעלה זיכרונות מחג פסח אני נזכרת כשהייתי קטנה אמא תמיד הייתה לוקחת אותי לקניון לבחור בגדים לחג. זה היה מעין טקס חגיגי שנפל בדיוק יום לפני החג (כי אנחנו תמיד נזכרות ברגע האחרון) והאמת, שכל כך חיכיתי לרגע הזה. תמיד רציתי שמלה לבנה וארוכה, כזאת שתסמל הרבה נקיון והתחדשות. וגם פעם שמעתי שבחג לובשים רק לבן אז גם אני רציתי להיות חלק מההמולה. פחדתי שאם אלבש צבע אחר ינדו אותי מהשולחן.

כל שנה כשהגעתי הייתי היחידה שלבשה לבן, לא הבנתי למה כולם מדלגים על ה"חוק" הזה שאמא קבעה. אבל עם השנים שעברו למדתי לשלב צבעים נוספים, בלי לקבל בלי לקבל one way ticket מהמשפחה.

השלב הראשון בבחירת הבגד לחג היא להיות פתוח לצבעים נוספים. בקולקציות אביב-קיץ 2013 ניתן לראות דגמים אוויריים וגזרות משוחררות. סקאלת הצבעים נמתחת בין שילוב של צבעים פסטליים אביביים כמו ורוד, סגול, ירוק תפוח ולבסוף קבוצה גדולה מושתת על צבעוניות עייפה, מאובקת, דהוייה, סמי-מלוכלכת עם לבנדר דהוי, ניוד, ורדרד משופשף, סגול מלוכלך, אפרסק, סלדין, חול ואפרפר. כך שצבעים לא חסר, ההחלטה בידייך.

הלוק המועדף עלי לחג הוא לוק מחוייט שתמיד עושה את העבודה, בעיקר אם מדובר בחג. מכנסיים מתרחבים בצבעי ניוד עם חולצה קצת רפוייה ללא שרוולים בצבע מאובק יתן מראה שייקי וידגיש היטב את המותן שלך. ואם בחרת ללכת על מכנס מחוייט צמוד, חולצה מכופרת בחוץ בצבעים בהירים תתן לך מראה חגיגי ביותר. כדי להוסיף צבע ללוק השקיעי בנעל בצבע לא שיגרתי.

גזרות משוחררות ורחוקות מהגוף לא מדברות אלייך? תוכלי להרכיב לוק סקסי ונשי עם שמלת מיני צמודה וסקסית, נעל עקב וקלאץ' באותו הצבע. שימי לב שאם בחרת ללכת על מיני, שהחלק העליון של השמלה יהיה סגור ולא מרומז. בכל זאת מדובר בארוחה יחד עם כל המשפחה.

אופצייה נוספת הוא לוק צעיר ושיקיי שיתן טוויסט למראה הלבן של החג, חצאית מיני עם דגש על מותן וגופייה לבנה ומשוחררת. הוסיפי ללוק נעלי פיפטואו וקלאץ' צבעוני.

הוצאת הרבה על מתנות לחג ואין לך זמן וכסף להוציא על בגדים? השקיעי בפריטים הקטנים. אקססוריז שיכולים לשדרג כל הופעה, החל בתיקים ועד עגילים יפים. כך תוכלי לצאת יפה וחגיגית במעט השקעה, עם בגד השוכב בארון.

איפור מינימלי יתן פיניש למראה חגיגי. כמה שפחות, יפה יותר.

מקווה שבתהליך החיפוש ובסריקת החנויות תמצאו את הפריט האולטימטיבי לחג. טיפ קטנטן הוא להקפיד על נוחות! המשפט "את הכי יפה כשנוח לך" בדר"כ לא עובד אצלי. בחגים המשפט מקבל משמעות אחרת לחלוטין. הקפידו לבוא עם בגדים יפים ונוחים שלא צריך לסדר במהלך הארוחה פעם אחר פעם. תהנו, תשתו, תקראו את ההגדה ובעיקר תהיו הכי אופנתיות שיש!

בהצלחה,

בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה