תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט שבין 25/01/13 ל- 31/01/13



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע
שבין 25/01/13 ל- 31/01/13

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

 

מזל טלה

המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם וללא שותפים. כמו כן, עסקה שהתעכבה, יוצאת בסוף אל הפועל.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם בוחרים לנהל את האירוע, לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שביניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים.


 

 

מזל שור
 

השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים, כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. ואכן, עם כניסתו של ט"ו בשבט, תקופה לא יציבה בחייכם מסתיימת. וכעת, השוורים צפויים ליהנות מפרות השינויים שיבואו לידי ביטוי הן בתחום האישי והזוגי והן בכל הקשור לעבודה וקריירה.

כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף קטן, עשויה להניב רווחים נאים. אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. חשיבה על טיול או חופשה עולים על הפרק אך בשלב זה, לא נראה כי הדברים יצאו אל הפועל בזמן המתוכנן, אך כל עכבה לטובה ובע"ה הדבר עוד יתאפשר.

טיפ להתנהלות טובה יותר: על מנת שתוכלו להתקדם להישגים משמעותיים יותר, יהיה עליכם להפסיק לשלם את מחיר הכבד של ההתלבטות בין מספר אפשרויות ולבחור באפשרות אחת ואמיתית. בקיצור, עליכם להימנע מהתלבטות ממושכת ולהתחבר אל החלטיות. למעשה, אחת הטעויות הגדולות בחיים היא להימנע מהחלטה. לכן, החליטו להחליט!!!

 

 

 

 

 

 

מזל תאומים

נכון שיש ט"ו בשבט ויש חג לאילנות והשקדייה פורחת, אבל אתם מתקשים להתחבר לכל השמחה המתוקה הזו. בתקופה הקרובה, בני מזל תאומים נקראים לנהוג באחריות ובבגרות. התנהגות בוגרת ואחראית, בעיקר בנושאים שקשורים לבית, למשפחה תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל תאומים מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר.

לדורשי העבודה: עבודה חדשה נראית באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כל עבודה שמוצעת לכם, גם אם זה לא כל כך נראה לכם. כמו כן, עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג, אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם - שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה הזמן לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כלשהם. בתקופה זו הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך.

 

 

מזל סרטן

 מיסוד קשרים, יצירה של מסגרת חדשה, יציאה ממשבר ממושך, הארה שמובילה לשינוי, קבלת הלוואה לרכישת נכס, אירוע משמח, מסיבה ומפגשים חברתיים. זהו שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להביע את דעתכם בצורה משכנעת והדבר יוביל לביסוס מעמדכם.

לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים לטווח ארוך, כולל הסכמי נישואין.

 

 

 

מזל אריה

שבוע של עשייה ברוכה ממתין לבני מזל אריה. לאלו מכם המחפשים עבודה זהו זמן נהדר לשדרג את קורות החיים שלכם ולנצל את האנרגיה החיובית שעוטפת אתכם לקדם את נושא ההעסקה שלכם.

לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם לחשוב על הרחבה או הגדלה של העסק, אך יחד עם זאת יש בכם חששות לגבי מהלך שכזה. הקלפים מראים שאמונה ונחישות יובילו להצלחה וכל שעליכם לעשות הוא להעיז.

אהבה ורוחניות: לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידיכם להגיע להחלטות הנכונות. הזוגות שביניכם שיבחרו להכניס לחייהם מעט רוחניות ורומנטיקה יגלו שיש להם את היכולת להתמודד בהצלחה עם השגרה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק והדבר יצריך השקעה כספית כזו או אחרת אל תהססו להשקיע את הכסף הדרוש. 

 
מזל בתולה

עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היומיומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם.

זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים, ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם.

 

 

 

 

מזל מאזניים

תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת בשבוע זה לירידה קלה באנרגיות, לעייפות ודכדוך קל. אתם כמהים לשינוי בחייכם, נשמתכם מאותתת לכם שעליכם להתקדם ולעלות מדרגה נוספת בדרך להגשמת ייעודכם, אולם רבים מכם אינם יודעים מה עליהם לעשות וכיצד. הרשו לעצמכם להתייעץ ולהיעזר בסובבים אתכם, היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך. היו פתוחים לקבלת התשובה, היא לא תאחר להגיע ושחר חדש יפציע...

בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא) היו ערניים והקשיבו לגופכם. יחד עם זאת אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע. עשו מדיטציה או טיפול הילינג. הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד!  הדברים יחלפו בקרוב.

זוגיות: לאחרונה רבים מביניכם אינם מוצאים מכנה משותף עם בן הזוג, וחוסר התקשורת גורם לכך שאתם אינכם חשים בנוח במערכת בה אתם מצויים, עד כדי כך שבסתר ליבכם הייתם רוצים לעיתים להיות שוב לבד - חופשיים ומשוחררים. הקלפים מייעצים: במקום לשגות בחלומות, רצוי לתקן את המצב. שיחה עניינית, גלויה ופתוחה עם בן הזוג תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים ומה עליכם לעשות.

 

 

 

 

 

מזל עקרב

 

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה, רבים מכם מצויים בתהליך של למידה, איסוף חומר והסקת מסקנות. ההשקעה שאתם משקיעים בתהליך היא רבה והעומס שאיתו אתם מתמודדים, גוזל מכם אנרגיה רבה ויוצר עייפות נפשית ופיזית כאחת. בעת הזו אני ממליץ לכם לשנן את הפתגם הבא: "מי שטורח בערב שבת, יאכל בשבת" (מי שטורח ועובד יזכה לראות ברכה מעמלו). בבדיקה שערכתי בעבורכם עולה שממש בקרוב אתם תשתחררו מהעומס שבו אתם מצויים.  

זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכל בסדר, אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות.

לרווקים: לפעמים נדמה לכם שבן הזוג שהועיד לכם הגורל, אינו קיים, והחיפוש אחר ה"אחד/ת" מייגע ומתיש את כוחכם. הקלפים ממליצים לכם לא להרים ידיים ולא להתייאש! כי ניסים קורים גם בימים ההם וגם בזמן הזה. וממש בקרוב עולה הזדמנות שעשויה להחזיר לכם את הורוד ללחיים. 

 

מזל קשת

 

מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מייגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה) שתם זמנם. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביאי בעקבותיו תחושה של הקלה ושחרור.

זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לויתורים יסייעו בידיכם לקצר הליכים בדרך להתחלה חדשה.

התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור.

 

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

שבוע טוב ניצב בפתח. הצורך בלקיחת אחריות על האופן בו מתנהלים חייכם הוא צו השעה! ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה שבה תגלו שהשד לא נורא כל כך ואם רק קצת אמונה, מעשים טובים וחשיבה חיובית, אתם מסוגלים ליצור את השינוי... התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת.

בבית: אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה, למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת.

זוגיות: בן זוגכם מחכה שתיקחו קצת יותר יוזמה, ואכן השבוע אתם הוא הצד הדומיננטי. הימנעות מבושה והפגנת יצריות ויצירתיות יאפשרו לכם לבסס את זוגיותכם ולחוות חוויות חדשות.

התיקון השבועי: להימנע ממחשבות שליליות ורעות. מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימיים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם, וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

 

 

 

 


מזל דלי

אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד, פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן, חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי הסובבים אתכם, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש. כל שעליכם לעשות הוא לא לבזבז יותר ממה שצריך. הקפדה על כלל זה תביא לשיפור בזמן הקרוב.

בריאות: כאבי גב, בעיקר בגב התחתון והרגלים, עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו על התנהלות בדרך שאיננה נכונה ותפקידם הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי הדרך. יום הולדת שמח ושבוע מואר.

 

 

מזל דגים

אתם מצויים בתהליכים אשר מטלטלים אתכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובד זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו, הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. 

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(17144)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה