תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט שבין 11/01/13 ל- 17/01/13



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע
שבין 11/01/13 ל- 17/01/13

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

 

מזל טלה

בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר באמצעות חיוך מזויף. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו.

 


 

 

מזל שור
 

הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. גם מצב הרוח לא משהו ובכלל אין לכם הרבה חשק לחייך ולהיות אופטימיים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה, אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות אשר יתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. חשוב לדעת שהישארות ממושכת במצב של דכדוך או אכזבה, מחליש את המערכת החיסונית שלכם והדבר עשוי לפגוע בבריאותכם.

בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח.

זוגיות: צפיותיכם מבן הזוג שישנה משהו בהתנהגותו אינם מתממשות והדבר מוביל לאכזבה, לתסכול ולחץ רגשי. תהליך זה הגורר בעקבותיו תחושות לא נעימות וחוסר מוטיבציה זוגית שמביאה אתכם למחשבות לא טובות שבבסיסן התחושה שבן הזוג שלכם כבר אינו מספק לכם את מה שאתם צריכים באמת. פניה לעזרה ולהכוונה של איש מקצוע, יכולים ליצור בעבורכם את ההזדמנות ללבן דברים שיאפשרו לכם להבין מה עליכם לעשות. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל טלה, קשת או דלי צפויים קשיים שנובעים מתקשורת לקויה שמעידה שזוגיותכם זקוקה לטיפול ואחזקה.

 

 

 

 

 

 

מזל תאומים

לבני תאומים ממתין שבוע פעלתני ותוסס ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים עד מעל הראש בנושאים שעיקרם פרנסה ועבודה. חשיבה אסרטיבית ונחושה תסייע בידיכם לקדם את ענייניכם השונים בצורה היעילה ביותר. נושא או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן שבו תבחרו לפעול. התמדה והתמקדות במטרה, יאפשרו לכם למנף את עשייתכם ולהגיע לתוצאות חיוביות. באופן כללי ניתן לומר שבשבוע זה עליכם להקפיד ולפעול בנחישות ובאמונה וליצוק התלהבות בעשייתכם. רק כך תוכלו להזיז, להשיג ולהגשים תוכניות ורצונות שיובילו לשינוי משמעותית בחייכם.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. דמות דומיננטית מעברכם שבה להעסיק את מחשבותיכם...  זוהי תקופה טובה ללימודים בכלל ולהתמקדות בנושאים רוחניים בפרט.

בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת. נופש וחופש עולים ובאים. צאו ותיהנו. 
 

 

 

 

 

 

מזל סרטן

התמקדות יתר בשלילי או בכואב, יוצרת רחמים עצמיים שגורמים לכם לפספס הזדמנויות טובות לשינוי וצמיחה. הסירו מעצמכם את ההסתכלות השלילית – היא רק מלחיצה אתכם. הפסיקו לדרוש מעצמכם. החליפו אמירות פוגעניות באמירות חיוביות. התחילו להאמין בעצמכם. המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני מזל סרטן יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן הזוג וכו' היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם. לכן הקפידו תמיד להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם הן בעבודתכם והן בחייכם האישיים. התמקדות בטוב תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו.

זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לחוסר סיפוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, דבר שיוביל לשיפור המתבקש.

מצב רוח: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים. בסך הכל ולמרות הכל, שבוע חיובי בפתח והתמקדות בדברים הטובים שקורים לכם מדי יום, היא הדרך הנכונה להסתכל על החיים. כמו כן, כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה, בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא. 

 

 

מזל אריה

לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם.  

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד.

בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

זוגיות: אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג... לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב.

 

 
מזל בתולה

קבלה והשלמה פנימית עם תהליכים שמתרחשים ועוברים עליכם, יוצרת בלבכם תחושת הקלה מסוימת. בחירה נכונה של נתיב, או תוכנית לפעולה שהחלטתם לבצע, יוכחו כמשתלמים ויצדיקו את עצמם בעתיד הלא רחוק. כדאי לזכור! בחירה נכונה פותחת בעבורכם נתיב חדש ומעניין. הקפידו להמשיך ולבחור נכון ותראו נפלאות. בסה"כ שבוע טוב ממתין לבני בתולה, והדבר יבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים שהבולט בהם הוא תחום העבודה והקריירה. ניתן לומר שכעת אתם נמצאים בנקודה טובה אשר יכולה להעניק לכם את האפשרויות לצמיחה ולעשייה אשר מהווים פיצוי הולם על תקופה לא קלה ועל השקעה רבה.

זוגיות: השבוע מתחזק בכם הצורך לאהוב ולהיות נאהבים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות אשר עשויות להוביל להתפתחויות חיוביות בתחום זה. לזוגות שביניכם זהו שבוע טוב לחיזוק וביסוס הקשר בו אתם מצויים. הרבו בחיבוקים ונשיקות. היו רומנטיים וגלו פתיחות כלפי בן הזוג. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון.

 

 

 

מזל מאזניים

הגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כל שהיא בנושא זה. כמו כן, הקלפים מראים שתהליך שהתחלתם לפני זמן מה ושהושקעו בו מאמצים רגשיים ונפשיים עמוקים, מגיע אל שלביו הסופיים. התוצאה שתושג תגרום לכם נחת ותפצה אתכם על זמנים לא יציבים שחוויתם.

בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד.  

 

 

מזל עקרב

 

שותפות חדשה שעולה יפה, סגירת עסקה או השלמה של תהליך לשביעות רצונכם, רומן חדש או זוגיות חדשה שנוסכים תקווה. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל עקרב ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם ולהקשיח עורף - חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף.

לרווקים: למרות האכזבות שהיו בעבר, זהו שבוע נהדר לתת אמון מחודש במוסד הזוגיות. למתמידים ולמאמינים צפויה הצלחה. 

 

מזל קשת

 

פחד שגורם לשיתוק, חששות מופרזים שלרוב אין להם אחיזה במציאות, תחושת תסכול וחוסר אונים, ביקור במקומות סגורים כמו למשל: מוסד,בית חולים, בסיס, בית סוהר. זהו שבוע אפרורי ורבים מבני מזל קשת חשים כי הם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה של כבילות או חוסר יכול להניע תהליכים יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר, לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסייעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים.

בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות או שפעת קלה עשויה להפיל אתכם למשכב. עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר יגנו עליכם מפני פגעי החורף ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם.

 

 

 

 

 

מזל גדי

"והעיקר לא לפחד כלל". השבוע עליכם להיות יותר החלטיים ולהימנע מהססנות יתר שעשויה להתפרש על ידי הסובבים אתכם כחולשה. רבים מבני מזל גדי, עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם, מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם לממש וליצור את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם תזכו להשפיע לטובה על גורלכם.

זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים הרומנטיים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. יום הולדת שמח לחוגגים!

 

 



מזל דלי

תחושת בלבול וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. נושאים שקשורים ברגש על היבטיו, הם אלו שמחוללים את הבלבול הרגשי אותו רבים מבני מזל דלי חווים כעת. אצל חלקכם תהליך זה נוצר על רקע רומנטי, ושאלות שמהותן בזוגיות, אהבה ושיתוף צריכות לקבל מענה אשר יסיר את הבלבול והספק, ואצל חלקכם מדובר בצורך שלא בא על סיפוקו בנוגע להתחברות לעשייה הרוחנית אותה אתם מחפשים לעצמכם. בשני המקרים כדאי מאוד לשקול לקבל ייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיש בכוחו להדריך, לכוון ולייעץ. זוגיות: אתם חשים שהקשר בו אתם מצויים אינו מספק לכם את הביטחון והתמיכה להם אתם זקוקים באמת והדבר מערער את יציבותכם הרגשית. אם תשמרו תחושות אלו בלבכם, הבלבול רק יחמיר. לכן אל תתביישו לפנות לבן הזוג ולבקש לעצמכם קצת יותר חום ואהבה. לאלו מכם שמנהלים שני קשרים במקביל, ממליצים הקלפים להתמקד בכיוון אחד ולא לרקוד על שתי חתונות.

 

 

 

 

מזל דגים

לאחר תקופה ארוכה בה הייתם טרודים והשקעתם אנרגיה רבה (גם רגשית וגם פיזית) בקידומו של תהליך כזה או אחר, הרגשה של שינוי מפעמת בליבכם ומשב רוח קליל של ביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם ומבשר לכם שהחוב הקרמתי אותו אתם חייבים ליקום (מגלגול קודם) נפרע וכעת אתם ראויים, זכאים ובשלים לעשיית השינוי בו אתם חפצים כל כך. שינוי זה, גם אם אינו קל, אמור להכניס לחייכם גוון חדש אשר יחליף את צבעי האפור שאפפו אתכם עד עתה וגרמו לרבים מכם לחוסר ודאות, לקשיים, בלבול ותסכול. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל שור, טלה או דלי, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידיכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(16539)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה