עוד שנה חלפה לה במהירות הבזק, שנה שהיתה משמעותית מאוד בכל מה שקשור לאופנה. והנה אנו צועדים בצעדי ענק לקראת השנה החדשה, שנת 2013, שמכניסה איתה טרנדים חדשים ועידכונים שבטח הייתן רוצות להיות הראשונות לדעת.
אז איך תראו בשנה החדשה, מה תלבשו, מה תנעלו, מה תחבשו על הראש, וממה רצוי שתמנעו? בואו נתחיל

כשאני חושבת על השנה האופנתית החולפת אני נזכרת בכל מה שעברתי, בבגדים שקניתי, בטרפת הנעליים שיש לי, וברשימת הקניות שלי לשנה הבאה. השנה היו טרנדים בלתי נשכחים וגם כאלה שהייתי מעדיפה לשכוח, ואם כבר מדברים על טרנדים שנכנסים חזק לאופנה קבלו את ארבעת הגדולים לחודשים הקרובים:

אלאדין שיק- הטרנד הראשון הגיע היישר מהסרט של אלאדין. אני כמובן מדברת על הטורבן שמעולם, ובשום שנה לא היה כל כך רלוונטי. טרנד מעטפת הטורבן קופץ לראשן של הסלביות הכי נכונות בעולם, מאווה מנדז על השטיח האדום ועד קורטני קרדשיאן שנראתה עטופה בטורבן כחול מנצנץ. ולמי שקצת לא בקיאה בכל עניין המעטפת על הראש, ולא ראתה את הסרט אלאדין מדובר במין צעיף שמסובבים אותו על הראש, ממש כמו כובע. נשמע לכן מוזר? תדברו עם מארק ג'ייקובס האגדי שהציג בתצוגת אביב קיץ 2013 צעיפי טורבן מדהימים. וכמו שהבנתם הטרנד הבוהמי בדרך אליכן, אז כל מה שנשאר לכן זה לקחת צעיף ולהתחיל להתאמן..

צמיד לכל יד- משפחת סופרמן תהיה גאה בטרנד המגניב הבא בו נתקלתי לא פעם בהפקות אופנה והוא מסתמן בתצוגות האופנה הנחשבות ביותר. כל מה שאתן צריכות הוא לענוד שני צמידים זהים, ורצוי שיהיו כמה שיותר בומבסטיים ודומיננטיים על שני פרקי הידיים. סטייל וונדרמן. בית האופנה אלכסנדר מקווין הציג את שגעת הצמידים בתצוגות אביב קיץ 2013, וסימן את הטרנד הזה כמבטיח ביותר השנה. האומנם?

עצה ממני אליכן, בכל פעם שאתן פוגשות צמיד מהמם שאתן פשוט חייבות לקנות, תכפילו.

כפפות ארוכות- הכפפות לגמרי בקאמבק עצבני העונה, ואני לא מדברת על כפפות הצמר השחורות והמג'וייפות שעברו איתכן תקופה ארוכה בשירות הצבאי, אני מתכוונת לכפפות עור ארוכות, צבעוניות, וסופר אלגנטיות, ממש כמו על השטיח האדום. כריסטיאן דיור, ויויאן ווסטווד ואפילו קסטרו שלנו הם חלק מבתי האופנה שבחרו לככב בתצוגות עם כפפות ארוכות וצבעוניות. בקיצור, נראה לי שאני לגמרי מוכנה שיזמינו אותי לקונצרט כדי שאוכל לחנוך את הזוג הראשון שלי.

כובעי צמר- הטרנד הבא עשוי מצמר, אופנה שחוזרת על עצמה כל עונה אך הפעם בגדול. על אף ניסיונותיו של עולם האופנה לחדש ולרגש אותנו מדי עונה, תמיד יהיו פריטים שאף פעם לא באמת יוצאים מהאופנה לא משנה כמה זרוקים הם יהיו. מהמסלול של ראלף לורן ולקוסט ועד לראשיהן של פשניסטות כמו ריאה מה כובעי הצמר הם האופנתיים ביותר לחורף 2012-2013. הכובעים המחממים חוזרים לקדמת הבמה ומפסיקים להיות פריטים שהולכים איתם רק בבית.

עד כאן ארבעת הגדולים והדומיננטים שלי.אך כמו טרנדים אהובים, היו גם כאלה שהיו בלתי נסבלים. אתן בטח שואלות את עצמכן מה היה הטרנד שהעלה לי את הסעיף. זה פשוט מאוד.

קבלו את טרנד הניטים הבלתי נשכח. עם כל הרצון לשכוח פשוט אי אפשר כי הניטים מסרבים להיעלם ומופיעים כל הזמן בכל מקום. הטרנד הזה יצא מכל פרופורציה, החל מבגדים, נעליים, תיקים ועד צמידים, שרשראות, גרביונים.. וזה לא הסוף. הבוקר ראיתי באינסטגרם בחורה שצילמה תמונה של הציפורניים שלה עליהן הדביקה ניטים זהובים. ואני שואלת את עצמי, מי לעזאזל חושבת לעצמה שזה יפה? נו באמת, זה מוגזם בכל קנה מידה. אם הייתן בוחרות פריט אחד דוקרני בהופעה, הייתי מרוצה, אבל הופעה שלמה המורכבת מניטים זה ממש לא שיק. לתשומת לבכן, אני פותחת במחאה חברתית חדשה שמטרתה להוריד את הטרנד המטופש הזה. ובואו נתקדם הלאה.....

זהו תמה לה שנה, הכתבה הבאה תעלה כבר בשנת 2013, שנה שמסתמנת כשנה מלאת סטייל מהחלל. הטרנד העתידי יגיע אלינו ממש בתחילת האביב, ועד אז אאחל לכולכן שנה טובה יותר מקודמתה, אושר, בריאות, עשייה, יצירה, והרבה הרבה אופנה.

נשיקות בר.

 


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה