שבוע האופנה גינדי ת"א, האירוע הכי מתוקשר בעולם הישראלי הגיע לסיומו. האירוע כלל 20 תצוגות אופנה של מעצבים ישראלים, עשרות דוגמניות, שלל סלבריטאים וללא ספק ניצוץ של חו"ל. מה באמת היה שם? יצאתי לשטח לראות ולהיראות וחזרתי עם לא מעט דיווחים

שבוע האופנה נערך כ-4 ימים מה-16.12-19.12 בשוק הסיטונאי בת"א והוא היה מקבץ של 20 מעצבי אופנה ישראלים שהציגו במסגרתו את הקולקציות שלהם לשנת 2013. המעצבים הצעירים והוותיקים הוכיחו על גבי המסלול למה באמת הם מסוגלים. חלקם הפתיעו יותר, וחלקם פחות.

אירוע הפתיחה 

אירוע הפתיחה של שבוע האופנה חל ביום א' והתמקם באתר בנייה בשוק הסיטונאי בת"א, כי אם כבר אופנה אז סטייל עד הסוף. בשיאו של הערב היתה אמורה להתקיים תצוגת אופנה של בית האופנה האיטלקי מיסוני לחורף 2013 אלא שהאיטלקים הבריזו ברגע האחרון והוחלפו בתצוגת fashion icon  בה צעדו דוגמניות עבר ואייקוני אופנה מקומיים. נחמד, למרות שציפינו להפתעה מאיטליה. שני שפים מעולים הכינו מנות קולינריות מהמטבח הישראלי. המוזמנים אכלו, צפו בתצוגות ומיהרו הביתה. בכך תם ונשלם לו יום הגאלה הנוצץ של שבוע האופנה בתל אביב.

שיחקו אותה 

מבין 20 תצוגות האופנה שנראו בשבוע האופנה היו כמה שהכי עשו לי את זה.

דורית בר אור- ששמה הולך לפניה. תצוגת האופנה של דורית בר אור למותג "פה פור טואה" היתה אחת התצוגות הכי מבוקשות בשבוע האופנה. בר אור שידועה בקולקציות ה"אום כולתום" שלה הפתיעה עם מראות שהביאו ניחוחות של איב סן לורן. חליפות פרחים אורבניות, ג'לביות אוריינטליות, מחוכים צמודים ומחוספסים, מכנסיים רחבים חצי מחוייטים שהוכיחו שגם במראות ערב אלגנטיים יש לה את זה, ושמלות בנוסח הסיקסטיז. בקיצור, אהבתי, ולא התאכזבתי.

סמפל- ההפתעה המרעננת על המסלול של האחיות נופר זיני ועינה מכלוף התרחשה ביום השני של שבוע האופנה וזכתה להצלחה מסחררת. עיצובים מוקפדים, מכנסיים באריגים היסטריים, חזון מדוייק, סטיילינג נכון ולא מתלהם יתר על המידה עשו היטב את העבודה וקיטלגו את המותג המתחיל סמפל כהבטחה הרעננה ביותר שנצפתה כאן בשנים האחרונות. בקיצור יש כבוד!

אלון לבנה- כשמדברים על עיצובים מושלמים, אומנות נכונה, תושייה ודיוק עד כאב מדברים על אלון לבנה. אחד המעצבים היותר מוצלחים ומוכשרים שידענו במדינתנו הקטנה. אלון לבנה פתח בתצוגה שסיכנה אותו עם קונספט של מערכות לבוש שחור עם אביזרים מנצנצים, אור אחד בודד ברחבה ואיפור מינימליסטי. אך עד מהרה הוכיח שמן הקטן אפשר לעשות גדול וניתן להגיע לאפשרויות בלתי נגמרות של ביטוי. בקיצור אלון עשה בית ספר לתעשיית האופנה. שאפו!

יוסף- כאשר יוסף העלה את הקולקציה שלו לשנת 2013 האולם היה גדוש באנשים, אולי אפילו הכי הרבה אנשים שנצפו מאז פתיחת שבוע האופנה. ההשראה הכללית של התצוגה הייתה אבירים וסיף, ויוסף היכה בחרב היטב. הדגם שפתח את התצוגה היה שמלת ניוד שהורכבה מיריעות משוננות של כותנה, והמשיך בקולקציית גברים שהשאירה את כולם בפה פעור למראות הקשוחים והאפלים שנצפו. זה היה הניסיון הראשון שלו כמעצב בתחום בגדי הגברים, ואין ספק שהצליח לו. כן, גם הפעם!

בקיצור בנות יקרות, מי שלא היה הפסיד כי בסך הכל ההפקה היתה מוקפדת ומעניינת ושילבה גם סלברטיז שהפגינו את כישורי הדוגמנות שלהן על המסלול והוסיפו עניין לאירוע.

באהבה, בר

צילום: פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה